Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+12
patriot
lazy
Infra
x-medborgare
Regndrottning
marxisten
Redvictory
Ezzlirsk
Blåfront
theward
MartinLindgren
RedCloud
16 posters

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 2 Empty Sv: SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken

Inlägg  Regndrottning 2009-10-16, 19:28

Ezzlirsk skrev:
    Regndrottning skrev:

Jag skämtade inte... mitt skratt var hjärtligt, innerlig och mycket äkta! Very Happy
    Samt att det är artigt att skratta när någon behagar skämta..
    Wink

queen

Haha, man verkligen gläds åt er vänsterradikalisters ignorans.

Bara för att en betydande del av det svenska folket tror att - som i övrigt tordes vara bland det mest vänsterindoktrinerade folket bland världens länder - SD är rasistiskt gör det liksom inte till sanning. No

FYI.... Jag har insider information om SD..... en släkting har varit med i SD som kommunalråd.... SD ÄR rasistisk! Wink

Som tur är har min släkting fått upp ögonen och har avsvurit sig från SD.

queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 2 Empty Sv: SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-16, 19:52

Man brukar ju säga "hoppa i galen tunna",Ezzlirsk tycks ha hoppat ner i polarnas potta!

Sedvanligt SD betende att i första hand förneka sig själva, för att sedan gå vidare och lägga över sitt alldeles egna strunt på andras axlar!

SD och deras anhängares varumärke är ju att skapa så mycket oreda dom kan i både små och stora sammanhang!

ETT GÄNG TUTTIFRUTTIS OCH SMÅ, SMÅ MUNSBITAR! No
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-10-16, 20:06

SÅG NI SD PÅ TV4 NYHETERNA NYSS?

OH YES!!!

JIMMIE ÅKESSON - MONA SAHLIN ÄR INGEN SOCIALDEMOKRAT flower

JIMMIE ÅKESSON - INTE ENS HENNES EGNA VÄLJARE VILL HA HENNE SOM PARTILEDARE flower

OH YES!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-16, 20:58

Ja jag hörde också din partigud och ynkedom Jimmy Åkesson?
    Vilken bomb han har levererat Mona Sahlin är inte socialdemokrat!

Hur har den korkade Åkesson kommit fram till det, kan det vara så att han ser Mona som ett hot,när hon säger inget samarbete med er SDtuttifruttis!

Såg också idag att SD inte har åstadkommit någonting i dom kommuner man tog sig in i 2006?

INGENTING MR.BLAUFRONT, ÄR NOLL!
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2009-10-16, 21:03

Blåfront skrev:SÅG NI SD PÅ TV4 NYHETERNA NYSS?

OH YES!!!

JIMMIE ÅKESSON - MONA SAHLIN ÄR INGEN SOCIALDEMOKRAT flower

JIMMIE ÅKESSON - INTE ENS HENNES EGNA VÄLJARE VILL HA HENNE SOM PARTILEDARE flower

OH YES!!

Ja vad positivt för sossar för när tusan sa Jimmie nått vettigt sist Very Happy
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Antal inlägg : 847

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-16, 21:15

Regndrottning skrev:
    FYI.... Jag har insider information om SD..... en släkting har varit med i SD som kommunalråd.... SD ÄR rasistisk! Wink

queen

Haha! Razz

Som väl är har jag vänner som "avsvurit" sig från socialgardets antidemokratiska agenda och nu valt en annan väg. Du och RedCloud så väl som den tramsande och destruktiva "Martin" har ju på indirekt vis i uppdrag att sprida era lögner och diktatoriska vänsterpropaganda. Det märks så väl här på forumet.

Inget annat än parasitärt tänkande, helt enkelt.
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-16, 21:34

martin7lindgren skrev:Man brukar ju säga "hoppa i galen tunna",Ezzlirsk tycks ha hoppat ner i polarnas potta!

Sedvanligt SD betende att i första hand förneka sig själva, för att sedan gå vidare och lägga över sitt alldeles egna strunt på andras axlar!

SD och deras anhängares varumärke är ju att skapa så mycket oreda dom kan i både små och stora sammanhang!

ETT GÄNG TUTTIFRUTTIS OCH SMÅ, SMÅ MUNSBITAR! No

Det förvånar föga att en destruktiv och passiv individ som "Martin" resonerar som h*n gör. En någorlunda utbildning och skolgång lär h*n heller inte varit stark nog att ta sig igenom. Martin äro lustig, detta konstanta tramsande och helt irrelevanta nonsens som h*n slänger omkring sig, allt för att höras och synas och få utlopp för sin intalade "aktivitet". Utan detta bekräftande hyser han inte ens respekt för sig själv, för väl bakom fasaden vet han att han inte tillger och bidrar samhället och dess folk på ett sådan plan som han skulle kunna göra, om han bara hade orken.

Rolling Eyes
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-10-16, 22:58

Ezzlirsk skrev:
    Regndrottning skrev:

queen

Haha! Razz

Som väl är har jag vänner som "avsvurit" sig från socialgardets antidemokratiska agenda och nu valt en annan väg. Du och RedCloud så väl som den tramsande och destruktiva "Martin" har ju på indirekt vis i uppdrag att sprida era lögner och diktatoriska vänsterpropaganda. Det märks så väl här på forumet.

Inget annat än parasitärt tänkande, helt enkelt.

[b]Haha på dig själv.... Min information fick jag medans släktingen var medlem. Han var rak och ärlig och sade rent ut att SD var rasistisk. Och i kommunalpolitiken som de förde så var det att motarbeta varenda muslim i staden oavsett vad det gällde....

Och det jag säger nu har ingenting med vänstern att göra. Så du kan sluta låte som en papegoja och börja tänka själv.... Allt är inte svart och vitt och allting är inte vänsterpropaganda bara för att DU inte instämmer.....

Men, om du vill göra dig dummare så varsegod och fortsätt....b]

queen
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-10-16, 23:20

Det är Ezzlirsk (läs: Lazy) och Blåfront mot världen. Laughing Laughing

Vilken duo Laughing Razz

Radarparet. Inte visste jag att Lazy var förtjust i småpojkar. rabbit tongue
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-10-16, 23:32

Infra skrev:Det är Ezzlirsk (läs: Lazy) och Blåfront mot världen. Laughing Laughing

Vilken duo Laughing Razz

scratch Question Laughing
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-10-16, 23:34

-Du och jag, Blåfront.

-Du och jag, Zlirsk.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-10-16, 23:37

Paranoia går att bota Infra, KBT är att rekommendera. Wink
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-17, 03:30

Infra skrev:Det är Ezzlirsk (läs: Lazy) och Blåfront mot världen. Laughing Laughing

Vilken duo Laughing Razz

Du är fanimig helt sanslös. Finns det någon som helst konkret bakgrund till dina idiotiska kopplingar mellan nicken? Om du inte märkt det så debatterar jag enbart för mig själv, och gör mig knappast vän med övriga debattörer på forumet, till skillnad från er vänsterradikalister som ständigt håller varandra om ryggen. Paradoxalt och patetiskt!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 08:56

Destruktiv och passiv ylar SDrasisten Ezzlirsk rakt ut i sin frustation när han hör att vi är många väljare som ser det ynkliga tuttifruttipartiet SD inte har i sveriges riksdag och göra,

När man sen ser hur partiets fullmäktige ledamot i Uppsala Joakim Larsson motionerar omåterinförande av dödstraffet vir SDkongressen blir man bara mer övertygad!

SD och deras ynkliga anhängare!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 09:00

Ja du Ezzlirsk, kopplingen är nog att du låter som en "SDKÄRRING"?
    Och det beror ju på dig själv,inte andra somtycker du låter så!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-10-17, 09:25

HobbyRassen skrev:Om du inte märkt det så debatterar jag enbart för mig själv

Sjävklart, det kan inte finnas två individer med samma unkna och förljugna åsikters som du framför.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 10:57

Härlig och sanningsenlig analys av Jimmy Åkesson i dagens AB, av Lena Mellin!

Halvsanningar och rena lögner är SD:s starkaste vapen!
    patriot
    patriot

Antal inlägg : 340

Inlägg  patriot 2009-10-17, 11:01

martin7lindgren skrev:Härlig och sanningsenlig analys av Jimmy Åkesson i dagens AB, av Lena Mellin!

Halvsanningar och rena lögner är SD:s starkaste vapen!
    Commisar har inte ens klarat av halvsanningar. Dom har bara kommit med rena lögner jämt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 11:13

Ja du patrioten, mitt tips är att hålla munlädret välksmort och dojorna hartsade fram till valet, det lär du och dina korkade SD polare behöva!

SD ETT RIKTIGT PAJASPARTI, MED EN TJUTANDE SKARA PAJASANHÄNGARE!
    patriot
    patriot

Inlägg  patriot 2009-10-17, 11:18

martin7lindgren skrev:Ja du patrioten, mitt tips är att hålla munlädret välksmort och dojorna hartsade fram till valet, det lär du och dina korkade SD polare behöva!

SD ETT RIKTIGT PAJASPARTI, MED EN TJUTANDE SKARA PAJASANHÄNGARE!
    Jag röstar aldrig på SD. Dom står inte för ett starkt Sverige utan vill bara fiska röster och komma in i de fina rummen där makten finns. Det är bättre med moderaterna som har en politik för hela samhället men behöver bli mycket tuffare.
    captaincodd
    captaincodd

Antal inlägg : 904

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 2 Empty Ja Jisses då

Inlägg  captaincodd 2009-10-17, 11:24

PAtrioten tycker inte att pensionärerna och de sjuka och arbetslösa har det tufft nog redan.Godhjärtad kille det där pirat
    patriot
    patriot

Inlägg  patriot 2009-10-17, 11:30

captaincodd skrev:PAtrioten tycker inte att pensionärerna och de sjuka och arbetslösa har det tufft nog redan.Godhjärtad kille det där pirat

Sverige ska vara ett bättre land för alla svenskar. Nu betalar alla som jobbar hög skatt som delas ut till andra som kommer hit och bara vill ha bidrag. Då vill ingen jobba snart. Sänk skatten och bidragen så kommer alla att villa jobba. Alla företag i Sverige ska ägas av svenskar så att inte vinsten tas av andra.

Alla naturtillgångar i Sverige ska ägas av Sverige och svenskarna. Järnmalmen och skogen och marken och kraftverkem m.m. är svenska och ska ägas av det svenska folket så att vinsten kan hamna hos folket och inte andra. Staten ska sköta om allt och sälja till företag och använda pengarna att sänka skatten för dom som jobbar och ge bidrag till dom svenskar som behöver hjälp.

Andra företag ska staten inte få ha för då blir det alltid kommunism. Alla andra företag ska ägas av privata svenskar som betalar skatt men mycket mindre än nu så det blir flera jobb åt dom som idag är arbetslösa och måste få bidrag. Idag vill många inte förstå att det är så här som alla kan få hjälp från staten.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 11:31

Ja du patriot,är du moderat,så står det ju helt klart att moderaterna har rasistiska problem bland sina anhängare!
    captaincodd
    captaincodd

Antal inlägg : 904

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 2 Empty Kan hålla med dig

Inlägg  captaincodd 2009-10-17, 11:37

delvis,men varken pensionen eller a-kassan är något bidrag och för övrigt anser jag att en världsledande välfärd,för det är väl det vi ska ha,får kosta.Det blir ju bevisligen inga fler jobb av att skatten sänkts för den som redan har torrt på fötterna.Kapitalistpolitik är vad det är och det gynnar alltid bara de där uppe med makt och pengar.Ryggkliarklubben du vet.De smulor som det snackas om spiller ner går aldrig dit dom behövs bäst.
    patriot
    patriot

Inlägg  patriot 2009-10-17, 11:39

captaincodd skrev:delvis,men varken pensionen eller a-kassan är något bidrag och för övrigt anser jag att en världsledande välfärd,för det är väl det vi ska ha,får kosta.Det blir ju bevisligen inga fler jobb av att skatten sänkts för den som redan har torrt på fötterna.Kapitalistpolitik är vad det är och det gynnar alltid bara de där uppe med makt och pengar.Ryggkliarklubben du vet.De smulor som det snackas om spiller ner går aldrig dit dom behövs bäst.
    Det beror på att utlänska företag äger mycket i Sverige. Svenskarna ska äga allt i vårt land.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 02:35