Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
theward
råttan.
Blåfront
Redvictory
8 posters

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  Redvictory 2009-10-09, 07:37

    Varför vill jag att dessa äckliga kryp utvisas till ett land där de får tigga för sin överlevnad?


    Varför är invandrare trevligare och mer villig att jobba än Rasisterna?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  Blåfront 2009-10-09, 07:40

    ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    NEGATIV KRITIK=RASIST!

    MÅNGFALD FÅR KOSTA MILJARDER


    SKÄRA NER PÅ SJUKHUS, SJUKA FÅR INTE VARA SJUK, SKÄRA NER PÅ ÄLDREOMRSORGEN!

    IDOITEN TYCKER DET ÄR HÅLLBART ATT TA HIT TIOTUSENTALS SOM INTE JOBBAR OCH BIDRAR?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  Redvictory 2009-10-09, 08:14

    ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    Jag förstår du tar åt dig! med all rätt!

    NEGATIV KRITIK=RASIST!

    En rasist är främlingsfientlig som dig!

    MÅNGFALD FÅR KOSTA MILJARDER


    Hur många miljarder?

    SKÄRA NER PÅ SJUKHUS, SJUKA FÅR INTE VARA SJUK, SKÄRA NER PÅ ÄLDREOMRSORGEN!

    Det låter som Alliansens politik

    IDOITEN TYCKER DET ÄR HÅLLBART ATT TA HIT TIOTUSENTALS SOM INTE JOBBAR OCH BIDRAR?[i]

    Du bidrar ju inte Blåfront! har du nånsin gjort det?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  råttan. 2009-10-09, 08:53

    Redvictory skrev:Varför vill jag att dessa äckliga kryp utvisas till ett land där de får tigga för sin överlevnad?


    Varför är invandrare trevligare och mer villig att jobba än Rasisterna?


    Antagligen för att du är en idiot. Man skäms inte över saker man inte kan påverka.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  theward 2009-10-09, 09:05

    råttan. skrev:
    Redvictory skrev:Varför vill jag att dessa äckliga kryp utvisas till ett land där de får tigga för sin överlevnad?


    Varför är invandrare trevligare och mer villig att jobba än Rasisterna?


    Antagligen för att du är en idiot. Man skäms inte över saker man inte kan påverka.

    Det är därför ni stilla ser på när alliansen nedrustar sverige då ???
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Rasism

    Inlägg  Secrist 2009-10-09, 09:24

    Fast nu vet jag inte riktigt vilka svenska rasister du menar. Menar du etniska svenskar som ogillar araber? Serber som ogillar kosovoalbaner? Araber som ogillar israeler? Kroater som ogillar afrikaner? Eller är du så naiv att du tror att de enda som kan hysa rasistiska åsikter är etniska svenskar?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-09, 10:24

    Se där hur rasister försvarar sig och slår ifrån sig, håller med Redviktory,för min egen del visste jag inte hur utbredd rasismen är förän jag började gå in på forumen?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  råttan. 2009-10-09, 12:43

    Jag skäms inte över bidtragslyftarmentaliteten som bl.a martin står för. Varför skulle jag skämmas över martins val i livet. Han får stå för sitt egen dumhet. Men visst är bidragslyftarnas förtryck av arbetarna något som måste åtgärdas.

    Däremot är jag stolt över vad vi hjälpt våra invandrare att åstakomma. Vi har mycket att tacka våra hårt arbetande invandrare för.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Rasism?

    Inlägg  Secrist 2009-10-09, 12:46

    Och vem pratar martin om?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  RedCloud 2009-10-09, 12:59

    Jag skäms inte över bidtragslyftarmentaliteten som bl.a martin står för.

    Det du borde skämmas för är din vuxenmobbing.

    Exakt vad har pensionären Martin för bidtragslyftarmentalitet ?

    Men visst är bidragslyftarnas förtryck av arbetarna något som måste åtgärdas.

    Du har fortfarande inte begripit att det handlar om våra socialförsäkringar som du så bedrägligt och felaktigt kallar bidrag. Skämmes ta mig fan.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  Kakmonstret 2009-10-09, 21:40

    Ja, tänk att Martin har jobbat som uteliggare i 20 år för att förtjäna sin pension.

    Att vilja utvisa rasister för att de är rasister är rasistiskt, så du kan ju börja med att utvisa dig själv.

    Sponsored content


    Varför skäms jag över att sverige har Rasister? Empty Sv: Varför skäms jag över att sverige har Rasister?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:25