ÄVEN ALLIANSEN ÖKAR!!!
SD FÅR 5,6% IGEN!!!
IN YOUR FACE COMMIES!!!
IN YOUR FACE COMMIES!!!
RedCloud skrev:IN YOUR FACE COMMIES!!!
Den lilla valpen blir desperatare och desperatare....en ny Ausonius ?
Rasistäcklet skrev:AB vägrar införa sd annonser
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:AB vägrar införa sd annonser
kallas civilkurage i min värld......
Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:AB vägrar införa sd annonser
kallas civilkurage i min värld......
Samt demokratisk frihet...
Blåfront skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5910198.ab
ÄVEN ALLIANSEN ÖKAR!!!
SD FÅR 5,6% IGEN!!!
IN YOUR FACE COMMIES!!!
Kallas otäck diktaturmentalitet i min värld.
Det fria ordet gäller bara vissa människor.
Secrist skrev:Att hålla naziinfluerade sekter borta från rampljuset, jo tjena...
Statskunskap är inte din starka sida va? Inte ens historikern Helena Lööw vill kalla SD ens för högerextrema, än mindre nazistiska.
Statskunskap är inte din starka sida va? Inte ens historikern Helena Lööw vill kalla SD ens för högerextrema, än mindre nazistiska.
men ska inte korkade och obildade människor få annonsera?
Secrist skrev:Korkskallar obildade sådana kan det vara ett förslag?
//berra
Det må vara hänt, men ska inte korkade och obildade människor få annonsera?
RedCloud skrev:Statskunskap är inte din starka sida va? Inte ens historikern Helena Lööw vill kalla SD ens för högerextrema, än mindre nazistiska.
Statskunskap is my middlename, Vad Helena L vill eller inte ger jag blanka sjutton i.
SD HAR en nazistisk historia. Punkt.
Om du vill förneka detta, be my guest, det förändrar inget i sak.
berralarzon skrev:Secrist skrev:Korkskallar obildade sådana kan det vara ett förslag?
//berra
Tycker det är starkt av AB.s ledning att vända lågpannorna/kalhyggene ryggen Secrist har du någonsin träffat en äkta sd anhängare blåfronten går bort för han är inte frisk.
Ja har gjort det och det hat dom utsöndrar mot allt som inte är ifrån väst det är ruggit.
//berra
ja, fakta är ju så tråkigt.
Bättre då att basera sina åsikter på fantasier.
Och SD har ett tråkigt förflutet, utan tvekan
ock har mycket hänt sedan dess
Men det har Vänsterpartiet också. Jag kan inte komma ihåg att du har uppmuntrat till annonsbojkott av Ohly?
Blåfront skrev:berralarzon skrev:Secrist skrev:Korkskallar obildade sådana kan det vara ett förslag?
//berra
Tycker det är starkt av AB.s ledning att vända lågpannorna/kalhyggene ryggen Secrist har du någonsin träffat en äkta sd anhängare blåfronten går bort för han är inte frisk.
Ja har gjort det och det hat dom utsöndrar mot allt som inte är ifrån väst det är ruggit.
//berra
Man vägrade införa en sd annons
som resulterade i uppemot 10 underartiklar
Hur smart var det på en skala?
JÄVLIGT KORKAT om inte annat?
Och dessutom kan man ju undra varför samtliga riksdagspartier är livrädda för SD om de nu är så hejdlöst korkade som du hela tiden hävdar.