Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
Regndrottning
MartinLindgren
theward
GustavAnder
DMustaine
formsvackan
Thetaxpayer
R.O.F.L
Sniperace
Susz X
RedCloud
lazy
Secrist
17 posters

Irans framtida kärnvapen

lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Irans framtida kärnvapen - Sida 5 Empty Sv: Irans framtida kärnvapen

Inlägg  lazy 2009-10-02, 16:45

RedCloud Today at 2:32 pm
    Så kan man ju skriva om man är förblindad av hat mot allt som inte är judiskt.
    Med en mer human touch kunde man ju ha skrivit:

Ja du Lazy, tänk vad bra det vore om de "modiga" IDG-männen lät
    bli att skjuta in bland de civila men det är klart, varför
    bry sig i att offren är civila, män, kvnnor och barn.

Sorry RC, det där håller inte, det finns palestinier som avskyr
    Hamas lika mycket som jag gör, dessutom är det nog ett mycket
    medvetet val från Hamas sida att blanda sej med civila för att
    helst slippa bli dödade vilket man kan se i den här lilla
    filmen.

https://www.youtube.com/watch?v=9MPwR0Eu32M&NR=1
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-10-02, 18:09

Hamas

Du behöver inte vara ledsen Lazy, du är den enda av oss två som öht nämner Hamas.

Att du inte klarar av att fördöma IDFs slakt av civila i Gaza, nu senast, gör dig till en ytterst enögd debattör.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-10-02, 19:18

lazy skrev:Skräckscenariot är att Israel ser sej "tvungna" att göra ngt o så
    blir det om det inte sätts ordentlig press på Iran nu.

Sluta hota Iran alla ni sionister. israel kommer inte att göra ett skit sedan Iran utvecklade den utmärkt fungerande missilen som kan nå både israel och Gulfen med första skottet. Fega israel sitter still i båten - read my lips.

Sedan till secrest: i din värld finns det tydligen stater som inte har rätt att försvara sig. I min värld finns inte några sådana stater. I ett år nu har USA och dess protektorat israel hotad Iran med alla sorters verbalt vapenskrammel. Varför skulle Iran stillatigande låta skurkstaten israel få skjuta på sittande fågel, igen. De har gjort det förut men nu törs dom inte längre, kräken.

Jag säger till dig, Secrist: hade Irak haft de kärnvapen de anklagades för att ha haft, så hade det varit ett stabilt och fungerande land i dag. Nu ligger det i ruiner och kommer aldrig mer att bli sig själv. Nu har turen kommit till Iran. Precis så här började destruktionen av det irakiska samhället. Med anklagelser i media. Med vapeninspektioner och sanktioner. Med utsvältning och lågintensiva bombräder och med västlig koncensus som alltid tycks ta en ände med föraskräckelse.

USA och England nykoloniala och lågintensiva bombräder i fredstid slipper Iran. Tack vare att de skaffat sig den väl fungerande långdistansmissilen. Förmodligen får de helt och hållet vara i fred den dag då de kan beväpna denna projektil med en kärnstridspets. Det är inget som någon önskar, inte ens de själva, men så länge de terrorstater som försöker topprida Tellus heter USA, israel och England så får vi nog dras med det faktum att hotade nationer skaffar sig tillräckliga försvarsattiraljer.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-02, 19:42

lazy skrev:
    RedCloud Today at 2:32 pm
    Så kan man ju skriva om man är förblindad av hat mot allt som inte är judiskt.
    Med en mer human touch kunde man ju ha skrivit:

Ja du Lazy, tänk vad bra det vore om de "modiga" IDG-männen lät
    bli att skjuta in bland de civila men det är klart, varför
    bry sig i att offren är civila, män, kvnnor och barn.

Hamas lika mycket som jag gör, dessutom är det nog ett mycket
    medvetet val från Hamas sida att blanda sej med civila för att
    helst slippa bli dödade vilket man kan se i den här lilla
    filmen.

https://www.youtube.com/watch?v=9MPwR0Eu32M&NR=1

Den där filmen är en sionistisk bluff, Lazy. Det är filmet från en israelisk helikopter. Det är från den dödliga elden från den helikoptern detta jagade offer flyr. Alla vet att hamas inte har något flyg. Försök bluffa nån annan med dina propagandafilmer, Lazy.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-02, 19:49

lazy skrev:
    RedCloud skrev:
    Israel startar en massa krig skrev R.O.F.L, visst men det har säkert funnits
    anledning också, så här ser det ut varje månad år efter år, kanske inte så
    konstigt att folk ledsnar till slut när det eskalerar o regnar ner lika
    många på en dag som det brukar vara på månader vilket var fallet på julafton.

Ditt stoiska försvar för terrrorstaten Israel är ganska ynkligt lazy.

Det är precis lika ynkligt att inte kunna se varför en befolkning
    har KRÄVT att de styrande i Israel ska göra ngt men du skulle väl
    inte kräva ngt sådant om det var du o din familj som satt i samma
    situation?

Ja, men lilla gumman. Ni har ju satt er själva i den sitsen. Det är ju ett egetansvar ni har. palestinierna däremot är ju indragna i detta helvete emot sin vilja.

Senast ändrad av Infra den 2009-10-02, 23:23, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-02, 19:59

R.O.F.L skrev:Vi anser oss ha rätten att besitta kunskap om kärnkraft, men förvägrar samma kunskap till iranierna. Sedan går vi runt och antyder att de lever i medeltiden, för de har inte nått samma tekniska och vetenskapliga utveckling som vi har nått.

Jag som västerlänning har rätten att utforska vilka vetenskaper som helst, men som muslim, som iranier, som asiat, som svart, får inte ha samma rätt.
    Iran har inte startat något krig på över 200 år, ändå är vi på Israels sida, en stat som startat krig efter krig efter krig.

Ingen fara Roffe. Utan arabvärldens alfabet och överlägsna matemnatiska kalkyler skulle västvärldens vetenskap inte stå så högt. Vi har mycket att tacka arabvärlden för. Vi är så högmodiga, egenmäktiga och självgoda bara. Vi vill inte se annat än att vi har hela äran själv. Men det har vi inte.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-10-02, 21:43

Infra Today at 6:42 pm
    Den där filmen är en sionistisk bluff, Lazy. Det är filmet från en israelisk helikopter. Det är från den dödliga elden från den helikoptern detta jagade offer flyr. Alla vet att hamas inte har något flyg. Försök bluffa nån annan med dina propagandafilmer, Lazy.

Är du dum på riktigt el. låtsas du bara? Alla kan väl se att det är
    en film från IDF? Vem har påstått att den kommer från Hamas?
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Irans framtida kärnvapen - Sida 5 Empty 10

Inlägg  GustavAnder 2009-10-02, 21:52

R.O.F.L skrev:Vet inte vilken konflikt för 10 år sedan du pratar om? Upplys mig,
    Ang mullornas uttalanden så kan dem jämföras med G. Bush skrämselpropaganda.
    Allt för att ena landet för en s.k yttre fiende.

Om Iran verkligen var på väg att få fram kärnvapen så hade Israel attackerat och USA hade backat dem.

Inte 10 år sen, i 10 år, var Iran i krig med Irak.

Håller delvis med dig om " ena landet mot yttre fiende", men uttalandena från mullorna , OCH politikerna i Iran är ju betydligt grövre hotfullare och obehagligare än de från ex. Bush, eller Obama, eller från någon annan kärnvapen nation överhuvudtaget.
    Ett otal ggr har det sagts att Israel ska utplånas, senast av Irans inrikesminister vid senaste robot testerna. han sa
    " Detta är början till slutet för Israels existens..."
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-02, 22:02

citat:
    "Med andra ord så är du FÖR att alla världens länder ska ha kärnvapen eftersom några länder har det??"

Denna frågan var inte riktad mot mig egentligen men vill gärna svar på denna.

Svar:

Ja .. orsaken till min åsikt är att det skall vara någon sort vapen "ballans" mellan olika länder.

När denna ballans har uppnåtts då behöver man icke vara rädd att sådana parasit stater som Israel uppstår.

citat:
    "Och jag tror inte Israel är ett större hot mot iran så länge Iran inte hotar Israel..."

Som sagt den parasit stat är hot för hela mellanöstern , diverse denna stat skall inte finnas där denna är som en cancer svulst tyvärr !!
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-10-02, 22:09

KickTheRasist skrev:citat:
    "Med andra ord så är du FÖR att alla världens länder ska ha kärnvapen eftersom några länder har det??"

Svar:

Ja .. orsaken till min åsikt är att det skall vara någon sort vapen "ballans" mellan olika länder.

När denna ballans har uppnåtts då behöver man icke vara rädd att sådana parasit stater som Israel uppstår.

citat:
    "Och jag tror inte Israel är ett större hot mot iran så länge Iran inte hotar Israel..."

Som sagt den parasit stat är hot för hela mellanöstern , diverse denna stat skall inte finnas där denna är som en cancer svulst tyvärr !!

Trodde fortfarande att du hade ngt med rånet att göra, lille balkan. Wink
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-10-02, 22:10

Svar:

citat:

menar du med det att när Israels är utplånat så blir det fred?

det kan jag hålla med om, för när den första atombomben smäller kommer det fler, sedan blir det fred på jorden eftersom det inte längre finns liv här....

så det ÄR kanske en bra väg att gå genom att se till att ALLA länder har minst en atombomb och bra missiler för denna, tänk bara Tjetjenien, sydossetien, Zimbabwe, Somalia osv med kärnvapen, och självklart ett par till Talibanerna så de inte känner sig åsidosatta!!
    Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-02, 22:10

lazy skrev:

Svar:

citat:

Det är jag som körde helikopter för fan like it??

Smile
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-10-02, 23:15

KickTheRasist skrev:
    lazy skrev:

Svar:

citat:

Det är jag som körde helikopter för fan like it??

Smile

Sklle f-n inte förvåna mej.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-02, 23:19

lazy skrev:
    Infra Today at 6:42 pm

Är du dum på riktigt el. låtsas du bara? Alla kan väl se att det är
    en film från IDF? Vem har påstått att den kommer från Hamas?

Ja, men du påstår ju att han flyr från Hamas? Var finns beläggen för det. Alla som ser filmen får i stället intrycket att han flyr från den filmande helikoptern. Denna maskin har honom ju, mycket riktigt, i siktet hela tiden.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-10-02, 23:35

lazy skrev:Ja du RC, tänk vad bra det vore om de "modiga" Hamasmännen lät
    bli att springa in bland de civila men det är klart, varför
    förvägra de en "ärofull" död?

https://www.youtube.com/watch?v=2vHDyuSTneA&NR=1

Lazy skuldbelägger offren.
    Så här ser sanningen ut:

Loooping
    Loooping

Antal inlägg : 32

Irans framtida kärnvapen - Sida 5 Empty Israel det förlovade landet

Inlägg  Loooping 2009-10-02, 23:43

200 kärnstridsspetsar,,,eller en enda?

Det handlar om den som hanterar avtryckarknappen,,?!
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-10-02, 23:47

Infra skrev:
    lazy skrev:Ja du RC, tänk vad bra det vore om de "modiga" Hamasmännen lät
    bli att springa in bland de civila men det är klart, varför
    förvägra de en "ärofull" död?

https://www.youtube.com/watch?v=2vHDyuSTneA&NR=1

Lazy skuldbelägger offren.
    Så här ser sanningen ut:

Du är en så djävla indoktrinerad "palestinavän" så du kan inte
    se "skogen" för alla träd.
    Infra
    Infra

Irans framtida kärnvapen - Sida 5 Empty Lazys trosfrände

Inlägg  Infra 2009-10-03, 00:00

Här är en landsmaninna till dig Lazy, som du kan sitta och lyssna till i natt.

Är hon antisemit? Är hon Nazist?

lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-10-03, 00:09

Sorry Infra, vi firar fortfarande att vi har fått en videotape
    från en levande Gilad Shalit! Vi har släppt ett antal palestinska
    fångar för att komma över denna film.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3784612,00.html
    Loooping
    Loooping

Antal inlägg : 32

Irans framtida kärnvapen - Sida 5 Empty Israels GUD är vår GUD

Inlägg  Loooping 2009-10-03, 00:21

Gud är betydligt större än AC forumets nicknamn.
    Därutöver är Israel den plats på jordklotet som överhuvudtaget innefattar allra störst historisk påverkan på denna vår sk svenska kultur,,och all annan västerländsk kultur,, dessutom,,,överhuvudtaget.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-03, 00:45

citat:
    "menar du med det att när Israels är utplånat så blir det fred?"#

Israel 'är en parasit stat alltså en ockupant.
    Hur skulle kännas för di egentligen om vi Kroater kommer
    hit och utropar den Svenska landet för Kroatien??

citat:
    "det kan jag hålla med om, för när den första atombomben smäller kommer det fler, sedan blir det fred på jorden eftersom det inte längre finns liv här...."

Tyvärr måste jag tillägna att så länge (parasit) Israel som stat finns då kommer någon att trycka av den skiten så alla kommer att flyga till guden .. därav min avsky för parasit staten Israel!!

citat:
    "så det ÄR kanske en bra väg att gå genom att se till att ALLA länder har minst en atombomb och bra missiler för denna"

För Ballans - skull svaret är "JA"

citat:
    tänk bara Tjetjenien, sydossetien, Zimbabwe, Somalia osv med kärnvapen, och självklart ett par till Talibanerna så de inte känner sig åsidosatta!!"

För allt ära Tjetjen vill ha sitt eget stat!! Och denna har den fullständiga rättighet att få den samma !!

Har dem inte det??

För resten av dem ovannämnda (utav Tjetjenen) stater kan jag inte uttala mig.

Förresten vad är skillnad mellan Taliban och den USA kristna extremister ??

Den ända dödar folk i demokratiska syfte tills den andra gör det i sitt egen existens syfte!!

MVH
    //KTR
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Irans framtida kärnvapen - Sida 5 Empty Kroatien

Inlägg  Secrist 2009-10-03, 01:05

Hur skulle kännas för di egentligen om vi Kroater kommer

Ja, ni kan ju försöka... Rolling Eyes
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-10-03, 03:12

Idioti att förespråka spridning av kärnvapen när 2 av världens största kärnvapenmakter förhandlar om nedrustning(och har nedrustat).Hur vill ni ha det? Mer lr mindre kärnvapen? För mig är det dock klart att vänstern vill utöka antalet länder med kärnvapen vilket skulle förinta ambitionerna om en kärnvapenfri glob. I förlängningen handlar det ju om att man vill att Israel och USA skall utsättas för en kärnvapen attack! När de 2 största har ambitioner att minska sin arsenal vill kommunisterna här att skurkstater ska få tillgång till dessa vapen! Rena krigshetsare som inte bryr sig ett dugg om människors liv!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-03, 03:30

Secrist skrev:Hur skulle kännas för di egentligen om vi Kroater kommer

Ja, ni kan ju försöka... Rolling Eyes

Hahaha du är som vanligt störd i huven och jag kommer att klassa dig i samma klass som Blåfront.

Typ:

No Brain No Pain !!

Till din information .. är inte intresserad av din land diverse jag har mitt eget..

Eller med andra ord är inte Israelit !!

Smile
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-10-03, 12:18

För resten av dem ovannämnda (utav Tjetjenen) stater kan jag inte uttala mig.

menar du att du skulle ha rätten att förvägra andra det?

är det inte så att för RÄTTVISANS skull så skulle väl ALLA få det, oavsett om vi tror att de skulle använda det för terror eller bara försvar.....

Tycker du att ALLA länder borde få kärnvapen?? UTAN undantag!!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 08:24