Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Blåfront
berralarzon
Redvictory
Sossar-e-lata
8 posters

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-10-01, 18:56

    har du börjat jobba än?, denna fråga gäller även latmaskarna Red C, Red V, Berra etc eller lever ni på mina skattepengar fortfarande?......Martin har jag gett upp på.....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  Redvictory 2009-10-01, 19:04

    Sossar-e-lata skrev:har du börjat jobba än?, denna fråga gäller även latmaskarna Red C, Red V, Berra etc eller lever ni på mina skattepengar fortfarande?......Martin har jag gett upp på.....

    Ja enligt Alliansregimen är man ju en latmask då man är sjukskriven för Cancer! det som jag skrattar åt är att du inte nämnde din kompis Blåfront som varit sjukskriven för nåt han vägrar erkänna (psykisk sjukdom?) i ca 6 år nu! Very Happy
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  berralarzon 2009-10-01, 19:05

    Sossar-e-lata skrev:har du börjat jobba än?, denna fråga gäller även latmaskarna Red C, Red V, Berra etc eller lever ni på mina skattepengar fortfarande?......Martin har jag gett upp på.....

    berra nä har inte fått en krona av staten i bidrag (barnbidrag) ja... men annars nej så har jag förmodligen då mer behövt sörja för svartjobbande asfultruthar/gustavandars tjyveri från det allmänna gemensamma.

    Så blanda inte in mig i ditt alkoholsvammlande inläggande härinne sel..
    //berra
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  Blåfront 2009-10-01, 19:08

    Sossar-e-lata skrev:har du börjat jobba än?, denna fråga gäller även latmaskarna Red C, Red V, Berra etc eller lever ni på mina skattepengar fortfarande?......Martin har jag gett upp på.....

    Dom har blivit ersatta av billiga illegala flyktingar i stället

    flower
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  berralarzon 2009-10-01, 19:11

    Blåfront skrev:
    Sossar-e-lata skrev:har du börjat jobba än?, denna fråga gäller även latmaskarna Red C, Red V, Berra etc eller lever ni på mina skattepengar fortfarande?......Martin har jag gett upp på.....

    Dom har blivit ersatta av billiga illegala flyktingar i stället

    flower

    Och du ditt lilla psykosiska troll blåfront kan bara vara tyst, ingen vill ha med dig att göra härinne inte ens din "storebror" asfultruhten/gustavander längre.
    //berra
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  Redvictory 2009-10-01, 19:11

    Blåfront skrev:
    Sossar-e-lata skrev:har du börjat jobba än?, denna fråga gäller även latmaskarna Red C, Red V, Berra etc eller lever ni på mina skattepengar fortfarande?......Martin har jag gett upp på.....

    Dom har blivit ersatta av billiga illegala flyktingar i stället

    flower

    Till skillnad från dig som är oersättlig! möjligtvis av Anders Eklund när han kommer ut!
    http://www.expressen.se/nyheter/1.1121827/engla-hittad-dod-42-aring-erkanner
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  RedCloud 2009-10-01, 19:12

    Är du full nu igen nyfascisten & mytomanen ?

    Ny utbetalning från soc och nya bag-in-a-box....stackare, och börjar direkt fantisera om villa, fru o barn o företag.

    Du kan inte ha det lätt du...

    Btw: när ska du bestämma dig ?

    Ena dagen påstår du att jag är bidragsparasit, andra dagen vill du veta vilken skola jag jobbar på.

    Om jag ska vara riktigt riktigt snäll så är du nog den oseriösaste högerpajas jag stött på någonsin, alla kategorier. Och det vill inte säga lite med tanke på bröderna Ynkedom & Hyckleri.
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Nolltaxerar´n

    Inlägg  captaincodd 2009-10-01, 19:16

    SEL tror att nån lever på de skattepengar han gör allt för att undanhålla staten,,,,,JAG JAG JAG vill ha mer går ramsan i DIUURSHOLM.Tänk på dej själv och skit i alla andra(tills jag själv behöver hjälp och stöd nån da´)för dom är bara misslyckade individer,,,Underbar medmännska SEL monkey
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  berralarzon 2009-10-01, 19:18

    RedCloud skrev:Är du full nu igen nyfascisten & mytomanen ?

    Ny utbetalning från soc och nya bag-in-a-box....stackare, och börjar direkt fantisera om villa, fru o barn o företag.

    Du kan inte ha det lätt du...

    Btw: när ska du bestämma dig ?

    Ena dagen påstår du att jag är bidragsparasit, andra dagen vill du veta vilken skola jag jobbar på.

    Om jag ska vara riktigt riktigt snäll så är du nog den oseriösaste högerpajas jag stött på någonsin, alla kategorier. Och det vill inte säga lite med tanke på bröderna Ynkedom & Hyckleri.

    Nu var du elak RedC vem kan slå svartjobbaren asfultruhten/gustavander nä håller inte med dig alls i denna fråga i rankingen..
    Wink
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-01, 20:15

    Martin har jag gett upp säger S-e-L, fantastiskt,men vad har han gett upp för någonting, vad har han gjort för mig som han gnäller om?

    S-e-L gör nog ingenting för någon annan, så länge ndet finns skumpa på bolaget släpper ju inte Djursholms fånet ifrån sig en krona frivilligt för att underlätta för andra,

    Trots att S-e.L roffat åt sig allt han kan på samhällets bekostnad låter han som en kärring i sitt ylande och gnällande!
    Men det är ju så brakegon som han fungerar, tycker synd om hans barn!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  Redvictory 2009-10-01, 20:25

    tycker synd om hans barn!

    Det är inte hans barn! det är hans styvbarn som tjejen hade sen tidigare och nu har hon och barnen flyttat! (de orkade inte med hans drickande) bl,a
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Captain C

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-10-01, 20:37

    jagad av skattmasen för lösen bilar..........
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty som alla andra bilplåtisar dessa dagar.....

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-10-01, 20:38

    lösenbilstiden är lite över kan man säga.....eller vad säger du Captain C?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  RedCloud 2009-10-01, 20:40

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:lösenbilstiden är lite över kan man säga.....eller vad säger du Captain C?

    Ännu fullare ?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Lilla red

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-10-01, 20:45

    Helt fel, barnen är mina egna och anser att man skall ta hand om sig själv och hjälpa dem som behöver. alltså inte lata personer som ni här......ok Martin ingår nog inte i latmaskskaran riktigt....han är nog den som haft det lite hårt och kan vara rättfärdigad hjälp....hhhmmmm kanske! Rolig är du i vart fal Martin ponken....ingen alkohol Red, bara haft mycket på jobbet, så det har inte funnits tid att tjaffsa med er, men ni har som vanligt all tid i världen på min bekostnad...
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Red C

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-10-01, 20:46

    jag kan med 100% säga att du inte har en aning om vad vi talar om, eller har jag fel Captain?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  theward 2009-10-01, 20:58

    Sossar-e-lata skrev:jag kan med 100% säga att du inte har en aning om vad vi talar om, eller har jag fel Captain?

    jag fattar inte vad du talar om Rolling Eyes
    och varifrån ditt totala förakt och hat för människor som är sjuka och arbetslösa?

    Du skryter om vad bra du har det hela tiden
    En som har det bra ägnar inte den tiden och energin på att gnälla så förbannat och vara så arg på andra..........

    Så nåt är definitivt inte som det ska och det har varken med muslimer,invandrare,arbetslösa och sjuka att göra.........
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-01, 20:58

    Barnen är mina egna, hej du det väl alla att tomten är farsa till alla barnen, du och dina ungar har samma farsa!
    Skulle vara att du är tomten då S-e-L, men jag visste inte att det fanns tomtar med svart skägg?


    Jag citerar Henning Mankell (Wallander) han avslutade sitt tal i Göteborg, med ett afrikanskt tales sätt, att anledningen till att vi har två öron och en tunga,
    är för vi ska lyssna mer än vi talar,något för den gnälliga och ylande SeL att tänka på!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  RedCloud 2009-10-01, 21:22

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:Helt fel, barnen är mina egna


    Din s.k. fru låter dig kanske tro det...

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:alltså inte lata personer som ni här.

    Du vet om att du gör bort dig så klockorna stannar varje gång din mytomanmaskin gåt igång va ?

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:ok Martin ingår nog inte i latmaskskaran riktigt

    han är pensionär, de SKA lata sig....

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:ingen alkohol Red,

    förnekelsestadiet..ja ja

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:bara haft mycket på jobbet,

    Mytoman som sagt...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  Redvictory 2009-10-01, 21:23

    barnen är mina egna

    Det tror du bara S-E-L! Very Happy
    sen är det ju så! för att det ska kunna bli på bekostnad måste ju du ha bidragit! där är haken! du betalar ju inte skatt! du skatteplanerar som ni kallar det! dvs du fuskar undan pengar för egen vinning och lever på den välfärd vi rödgröna byggt upp! det är illa det din parasit! Very Happy
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  theward 2009-10-01, 21:33

    RedCloud skrev:
    Nyfascisten & Mytomanen skrev:Helt fel, barnen är mina egna


    Din s.k. fru låter dig kanske tro det...

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:alltså inte lata personer som ni här.

    Du vet om att du gör bort dig så klockorna stannar varje gång din mytomanmaskin gåt igång va ?

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:ok Martin ingår nog inte i latmaskskaran riktigt

    han är pensionär, de SKA lata sig....

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:ingen alkohol Red,

    förnekelsestadiet..ja ja

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:bara haft mycket på jobbet,

    Mytoman som sagt...

    Tro fan att han har mkt på jobbet(om han nu har eget företag och är på semester var o varannan vecka, måste det bli apmkt att göra den lilla tiden har trots allt är där tongue )

    Fast med tanke på alla konstiga alster är jag beredd att hålla med dig RedC.Det troliga är att han ljuger om det mesta..
    Lögner föder lögner och tillslut vet han inte vad han sagt eller vad han ska säga
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Tro vad ni vill

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-10-01, 21:53

    jag sliter och jobbar med firman jag har, 40 timmars arbetsvecka anser jag vara lyx! har inget märkvärdigt, hus, familj, och reser ibland.... vad är det konstiga????
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  Redvictory 2009-10-01, 21:56

    Sossar-e-lata skrev:jag sliter och jobbar med firman jag har, 40 timmars arbetsvecka anser jag vara lyx! har inget märkvärdigt, hus, familj, och reser ibland.... vad är det konstiga????

    Det konstiga är hur du öht ska hinna få något uträttat mellan dina sk resor billigt lådvin och tiden du skriver här! ärligt talat S-E-L! sitter du inne nu?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  RedCloud 2009-10-01, 21:57

    Nyfascisten & Mytomanen skrev:jag sliter och jobbar med firman jag har,

    lol! vi låter dig väl tro det då...

    Nyfascisten & Mytomanen skrev: 40 timmars arbetsvecka anser jag vara lyx!

    VEM tvingar dig att jobba mer ?

    Nyfascisten & Mytomanen skrev: har inget märkvärdigt, hus, familj, och reser ibland.... vad är det konstiga????

    Dina ubermenchideal....
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  theward 2009-10-01, 22:28

    Sossar-e-lata skrev:jag sliter och jobbar med firman jag har, 40 timmars arbetsvecka anser jag vara lyx! har inget märkvärdigt, hus, familj, och reser ibland.... vad är det konstiga????

    När sliter du och jobbar?
    Jag jobbar hos två egna företagare som har 3 anställda...
    Firman går iaf vad jag tror ganska hyfsat..

    Men de kan inte var borta lika mkt som du är,, långt ifrån
    Två och en halv vecka semester har det blivit för dom i år(och det är mkt det)
    Plus 2-3 dar i månaden de är hellediga

    Det är både en ekonomisk och en administrativ fråga, men sånt vet du väl om??
    Det finnsa en miljon småföretagare i Sverige och få av dem klarar sig undan med 40 timmars arbetsvecka...och de som gör det jobbar iaf inte alls så lite som du verkar jobba....

    Så du ska nog inte tala om att lata sig, för det verkar ju vara nåt du gör Rolling Eyes

    PÅ vilket vis är du bättre än "bidragslyftarna", du låter isåfall folk slita ihop till din lön.......

    Sponsored content


    Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det? Empty Sv: Bidragssnyltarna är här som vanligt, regndrottning hur är det?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 02:33