martin7lindgren skrev:misstag är det som är meningen med livet, och därmed tydligen är stolta över att vara misslyckade misstag?
*Host host* Sluta prata om dig själv i tredje person Martin...
martin7lindgren skrev:misstag är det som är meningen med livet, och därmed tydligen är stolta över att vara misslyckade misstag?
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:Hur var det, hade mongoliderna toaletter ?
RedCloud skrev:Gustav <"tjuven" Ander skrev:Att folk med låg intelligens saknar humor är ju inget nytt,
Vari ligger det roliga i:
där bor väl bara mongoler och träskapor ?, Asien börjar norr om Dalälven.
GustavAnder skrev:Hur var det, hade mongoliderna toaletter ?
Redvictory skrev:GustavAnder skrev:Hur var det, hade mongoliderna toaletter ?
Jag tycker det är osmakligt att skämta om de med Downs syndrom G-A!
Sniperace skrev:Redvictory skrev:GustavAnder skrev:Hur var det, hade mongoliderna toaletter ?
jag tror INTE det rörde MONGOLOIDERNA även om han skrev mongoliderna istället för Mongolerna------
theward skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:GustavAnder skrev:Hur var det, hade mongoliderna toaletter ?
jag tror INTE det rörde MONGOLOIDERNA även om han skrev mongoliderna istället för Mongolerna------
jag tror inte hans synsätt mot varken träskapor, mongoler, mongolider,sjuka, arbeslösa, muslimer etc skiljer sig värst mkt..
han hatar och ser ner på dem alla
Sniperace skrev:theward skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:GustavAnder skrev:Hur var det, hade mongoliderna toaletter ?
jag tror inte hans synsätt mot varken träskapor, mongoler, mongolider,sjuka, arbeslösa, muslimer etc skiljer sig värst mkt..
han hatar och ser ner på dem alla
Det är mycket möjligt, jag gav bara min tolkning för vad jag uppfattade det som!!
x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
Den som inte skrattar åt att Asien börjar norr om Dalälven har problem.
Säg bara inte att det inte är roligt för att det är sant...??
Geografi är som tidigare sagts vid ett otal tillfällen inte din starka side, det heller. För att göra livet litet ljusare kan du tänka på att du och jag bor på samma sida av nämnda älv, även om det i mitt fall bara är 20 meterGustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
GA är förmodligen Hottentott vid det här lagetx-medborgare skrev:GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
Aha.. kan man tolka det som att jorden krympt i den globala uppvärmningen. ??
Isådant fall torde Afrika starta någonstan straxt bortom Husqvarna Jönköping ???
x-medborgare skrev:GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
Isådant fall torde Afrika starta någonstan straxt bortom Husqvarna Jönköping ???
Geografilektionerna i Skåne synes ha varit svårbegripliga. Kan fröken möjligtvis ha varit svensk och svårförstådd ?Sniperace skrev:GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
Norrland börjar ca 1 km norr om Emmaljunga!!!
sedan börjar nog Lappland ungefär i jämnhöjd med Ljungby!!
Asien ligger inte norrut, det torde vara strax öster om Simrishamn....
GustavAnder skrev:Mackbiträdet snackar skit igen på sin alldeles egna nivå.
Ser bara ner på vuxna människor som har latmask, som du theward, och förstås träskapor och mongoler...
Säg inte att du tillhör alla 3 kategorierna, macken-theward...??
Maskinist på den sydsvenska fantasigeneratorn tycks dock vara ett jobb som får tuppkammen att växa rejälttheward skrev:ps bättre mackbiträde, än Sydsvenskt avskräde
GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
Vaddå tolka ? ASIEN BÖRJAR norr om Dalälven det är inget skämt.
Ögonen blir snedare, folk glor under lugg och spelar trolltrumma.
Emellanåt dyker det upp en jak med en mongol hänganes efter ..
Kommunisterna blir fler och fler, når sitt maximum när man träffar på Stilla havet.
Jag är känd för att kunna skratta åt det mesta men vad är kul med detta? (redpsyko)
För en som anser Reinfledt som nazist och världens största näsa är humor ,
måste cancer vara det minsta problemet ?
formsvackan skrev:Geografilektionerna i Skåne synes ha varit svårbegripliga. Kan fröken möjligtvis ha varit svensk och svårförstådd ?Sniperace skrev:GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Ett skämt borde väl va nått som får andra att skratta ???
Norrland börjar ca 1 km norr om Emmaljunga!!!
sedan börjar nog Lappland ungefär i jämnhöjd med Ljungby!!
Asien ligger inte norrut, det torde vara strax öster om Simrishamn....