Se så det gick!
Ändå finns det de som tror på lögnaren!
Susz X skrev:Inkompetent rätt och slätt.
Pojken har svårt att se sina egna begränsningar
och har inte en susning av vikten av en konsekvensanalys...
Tror väl att han står vid roulettbordet med plastbrickorna på bordet typ..
Värsta är att det är inte sina egna pengar han spelar med...
Redvictory skrev:Se så det gick!
martin7lindgren skrev:Så är det nog, förhoppningsvis har många väljare som misstroende röstade fram alliansen 2006 vid det här laget förstått vad dom fick,och kommer göra vad dom kan för att ändra på det vid valet 2010!
Du Mr.Blue har ju sagt att du valt frivillig arbetslöshet p.g.a sossarna, du vill inte betala skatt,
Men fortfarande efter 3 års borgarstyre ligger du där på sofflocket med samma attityd,
Undra vad du som vägrar jobba och betala skatt fast du skulle kunna gör om du blir sjuk,då duger det nog med andras skattepengar, medans du har ditt för dig själv i madrassen !
UTNYTTJA LILLA FRUGAN OCH MAMSEN TILL MAX ÄR JU DIN MELODI!
Redvictory skrev:Se så det gick!
marxisten skrev:
"Lyssnar man på Östros är det lätt att få intrycket att Sverige står inför en allvarlig nedgång, kanske en depression, med massarbetslöshet, hög inflation, chockhöjda räntor och förödda startfinanser."
Tja, kan inte säga emot Östros i det tror jag. Vad säger du BH?
blueheaven skrev:marxisten skrev:
"Lyssnar man på Östros är det lätt att få intrycket att Sverige står inför en allvarlig nedgång, kanske en depression, med massarbetslöshet, hög inflation, chockhöjda räntor och förödda startfinanser."
Tja, kan inte säga emot Östros i det tror jag. Vad säger du BH?
Jag säger som Östros: Är det inte för mycket så är det för lite eller så är det fel åtgärd, görs inget så är det fel tidpunkt för detta och görs det något så är det fel tidpunkt för detta också!
NollKollBlue skrev:Däremot har jag inte rätt till akassa eftersom jag inte betalar någon sådan via skattsedeln!