Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-16, 17:19

    Här har du namnet på den misstänkte

    Redouan El Ouali Hansen

    Jag blev lite förvånad när du skrev ditt inlägg, inte likt en svensk att göra sånt, mer likt nysvensk handling.

    Skönt att vi reder ut detta, att du som vanligt har fel och jag rätt, invandrarna ställer då till det. Stackars svenska kvinna som ska behöva få synen förstör för vi släpar hit massa skit!!

    Nå Red c, vad säger du nu?........
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Sv: Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!!

    Inlägg  RedCloud 2012-03-16, 18:16

    Nå Red c, vad säger du nu?.....

    Att du verkar vara en väldigt väldigt sjuk människa.....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Som vanligt

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-16, 18:57

    Inte ett ord om det stackars brottsoffret som fått livet förstört...

    Du är en mycket ond person
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Sv: Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!!

    Inlägg  redalert 2012-03-16, 19:29

    Sossar ee lata skrev:Inte ett ord om det stackars brottsoffret som fått livet förstört...

    Du är en mycket ond person

    Mycket ond och mycket sjuk är han rc, stackars sate! Basketball cheers Laughing
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Man undrar ju varifrån

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-16, 19:41

    Red c fick för sig att det inte var en nysvensk som gick loss? Det är som jag sa, han är så desperat att hitta svenskar som gör sådant här som hans "vänner" gör, men som vanligt är det inte det.

    Idag blir det nog lite bubbel lol! jag ska skåla för att Red C sitter i sin koja och är bitter geek geek
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Sv: Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!!

    Inlägg  Infra 2012-03-16, 20:53

    Sossar ee lata skrev:Här har du namnet på den misstänkte

    Redouan El Ouali Hansen

    Jag blev lite förvånad när du skrev ditt inlägg, inte likt en svensk att göra sånt, mer likt nysvensk handling.

    Skönt att vi reder ut detta, att du som vanligt har fel och jag rätt, invandrarna ställer då till det. Stackars svenska kvinna som ska behöva få synen förstör för vi släpar hit massa skit!!

    Nå Red c, vad säger du nu?........

    Blir du lika glad när svenskar begår våldsbrott, undrar man?
    Våldsbrott är sannerligen inget att sitta och flina åt. Hur är man funtad då?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Källa!

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-16, 21:20

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:Här har du namnet på den misstänkte

    Redouan El Ouali Hansen

    Jag blev lite förvånad när du skrev ditt inlägg, inte likt en svensk att göra sånt, mer likt nysvensk handling.

    Skönt att vi reder ut detta, att du som vanligt har fel och jag rätt, invandrarna ställer då till det. Stackars svenska kvinna som ska behöva få synen förstör för vi släpar hit massa skit!!

    Nå Red c, vad säger du nu?........

    Blir du lika glad när svenskar begår våldsbrott, undrar man?
    Våldsbrott är sannerligen inget att sitta och flina åt. Hur är man funtad då?

    Var har jag skrattat åt våldsbrott? Det är sådana som du & Red som njuter när tex Breivik begår illdåd, ni blir ju glada när det är en ickemuslim som härjar. Jag där emot säger alltid att samma straff skall gälla för alla!!!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty By the way INFRA

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-16, 21:20

    börjat jobba än???.....
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Sv: Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!!

    Inlägg  lazy 2012-03-16, 22:31

    Infra skrev:

    Våldsbrott är sannerligen inget att sitta och flina åt. Hur är man funtad då?

    Skriver den som hyllar stenkastning och raketattacker. Wink
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Du vet hur dom är, de små vänstertrollen

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-16, 23:00

    lazy skrev:
    Infra skrev:

    Våldsbrott är sannerligen inget att sitta och flina åt. Hur är man funtad då?

    Skriver den som hyllar stenkastning och raketattacker. Wink

    Allt som gör i vänsterns anda är ok!

    Sponsored content


    Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!! Empty Sv: Ho ho Red C, du hade fel som vanligt!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-06, 15:44