Mitt tips till vänsterdebattörerna är därför att hålla debatten på en lite mer generell nivå så slipper det bli så personligt.
Självklart välkomnar jag tips från vänstern på vad jag och andra högerdebattörer gör för fel.
Mitt tips till vänsterdebattörerna är därför att hålla debatten på en lite mer generell nivå så slipper det bli så personligt.
råttan skrev:Av någon anledning är det många vänsterdebattörer som i debatten utgår från enbart sig själva och följdaktligen använder sig själva som exempel i sin argumentation. Detta skapar tyvärr ett dåligt debattklimat. Orsaken till det är att all debatt innebär att man möts av motargument (på olika nivå). Eftersom vänsterdebattörerna använder sig själva som exempel så tar de följdaktligen motargumenten väldigt personligt. De känner då att de har rätt att "ge igen" med en massa fullständigt ogrundade personlig påhopp.
Självklart välkomnar jag tips från vänstern på vad jag och andra högerdebattörer gör för fel.
råttan skrev:Verkar som vänsterdebattörerna har svårt att ta kritik.
Jag har absolut inget mot dig, även om våra åsikter ofta går isär. Det jag dock protesterar våldsamt mot är vissa högernicks taktik att enbart kasta in ideologiskt baserade tokerier för att senare alltid idiotförklara dem som är av en annan uppfattning.råttan skrev:Självklart välkomnar jag tips från vänstern på vad jag och andra högerdebattörer gör för fel.
råttan skrev:Verkar som vänsterdebattörerna har svårt att ta kritik.
Vilka var det som gömde sig bakom panikknappen sa du ?blueheaven skrev:Här nöjer de sig med att blockera de som kritiserar eller när det blir för svårt att motivera sin ståndpunkt!
råttan skrev:formsvackan,
Du tillhör ju följdaktligen de debattörer som inte syltar in sig personligt utan har förmågan att debattera på en mer generell nivå.
martin däremot visar ju gång på gång t.o.m i denna tråd vilken bedrövlig nivå han befinner sig på. När det gäller det där med blockeringar så fungerar det faktiskt att blockera de värsta trollen både till höger och vänster.
råttan skrev:Av någon anledning är det många vänsterdebattörer som i debatten utgår från enbart sig själva och följdaktligen använder sig själva som exempel i sin argumentation. Detta skapar tyvärr ett dåligt debattklimat.
råttan skrev:Självklart välkomnar jag tips från vänstern på vad jag och andra högerdebattörer gör för fel.
GustavAnder skrev:Lycka till råttan.
Men man kan inte mer än att leda åsnorna till vattnet , dricka måste de göra själv, något vänster här aldrig lyckas med, de bara solkar ner sig hela tiden.
Formsvackan är inte heller nån debattör som är redig, han skriver hundratals inlägg med bara personligheter och påhopp. Alltid när han hamnade i trångmål och det var i alla trådar han existerar i,
så slutade det med hundratals grova påhopp av hans kompisar redclown och berra, och hans egna dravel om var jag bor, ljugeri om vad jag påstått i andra ämnen, allt helt utanför det som diskussionen ursprungligen handlade om.
Foliet är en haverist i själ och hjärta.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:Trots att han vet att jag spärrat honom