theward 2009-09-19, 10:01
Blåfront skrev:1. Har du medicinska underlag?
2. Säger de 100% arbetsförmåga?
3. Har du gått samverkan?
4. Har du arbetstränat?
Jag tror du snackar massa skit theward!
1 ja, jag har medicinska underlag...vilket jag sagt flera ggr
2 säger och säger...du vet efter 300 dagar åker du ut från sjukpenningen oavsett. En liten brasklapp är du dödsjuk elle väntar på en transplantation kan du få förlängd sjukpenning(hur många procent eller promille gäller detta egentligen?) Chansen att få sjukersättning beviljat numera är som jag skrivit tusen ggr obefintlig.........
3 samverkan vet jag ärligt talat inte vad du menar med och om du inte förklarar vad det är närmare.Så står frågan obesvarad
Vet ingen annan slångtidssjukskriven som sagt något om någan speciell samverkan. Snarare bristen på dialog och allt vad samverkan heter.
Just bristerana på dialog och aktiv hjälp fanns inte på sossetiden heller. Den stora skillnaden då var folk iaf inte blev utförsäkrade i samma stora antal som nu.
kan tänka mig att den samverkan du snackar om berör mer sådana som min lillebror, som har lite mentala handikapp och andra handikapp också.
Vilket är bra om det innebär att de får ökad hjälp
4 ja om du läste vad man skrev, så har jag berättat att jag arbetstränat via AF försorg i 14 månader, FK var väldigt passiv, det enda de gjorde var att betala ut aktivitetsstöd under denna tiden