Som helt uppenbart har tillgång till mera rättigheter än vad som sig bör på denna sida kan inte den någon fixa sidan snälla så man slipper dessa reklam snutter överallt i text rutorna.. Snälla
2 posters
Det finns ju nån
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 2
Sv: Det finns ju nån
x-medborgare skrev:Som helt uppenbart har tillgång till mera rättigheter än vad som sig bör på denna sida kan inte den någon fixa sidan snälla så man slipper dessa reklam snutter överallt i text rutorna.. Snälla
Detta är något som admin INTE kan påverka, sådant ingår i gratisforumen och kan inte plockas bort av ansvarig, MEN du kan använda reklamblockerare som finns som insticksmoduler till både internet explorer och Firefox (jag kör FF, och har INGEN reklam synlig, varken här eller på aftonbladet...
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 3
Sniperace skrev:x-medborgare skrev:Som helt uppenbart har tillgång till mera rättigheter än vad som sig bör på denna sida kan inte den någon fixa sidan snälla så man slipper dessa reklam snutter överallt i text rutorna.. Snälla
Detta är något som admin INTE kan påverka, sådant ingår i gratisforumen och kan inte plockas bort av ansvarig, MEN du kan använda reklamblockerare som finns som insticksmoduler till både internet explorer och Firefox (jag kör FF, och har INGEN reklam synlig, varken här eller på aftonbladet...
Jo vet ju det men då krånglar det ofta när man skall kolla snutt filmer och sådant jobbigt tycker lilla jag då
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 4
x-medborgare skrev:Sniperace skrev:x-medborgare skrev:Som helt uppenbart har tillgång till mera rättigheter än vad som sig bör på denna sida kan inte den någon fixa sidan snälla så man slipper dessa reklam snutter överallt i text rutorna.. Snälla
Jo vet ju det men då krånglar det ofta när man skall kolla snutt filmer och sådant jobbigt tycker lilla jag då
det beror ju på hur man ställer in dessa filter, jag har inga problem att kolla dessa, bara att klicka med musen så ser man dem