Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

2 posters

Det finns ju nån

x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Det finns ju nån Empty Det finns ju nån

Inlägg  x-medborgare 2009-09-16, 13:51

Som helt uppenbart har tillgång till mera rättigheter än vad som sig bör på denna sida kan inte den någon fixa sidan snälla så man slipper dessa reklam snutter överallt i text rutorna.. Very Happy Snälla
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Det finns ju nån Empty Sv: Det finns ju nån

Inlägg  Sniperace 2009-09-16, 13:56

x-medborgare skrev:Som helt uppenbart har tillgång till mera rättigheter än vad som sig bör på denna sida kan inte den någon fixa sidan snälla så man slipper dessa reklam snutter överallt i text rutorna.. Very Happy Snälla

Detta är något som admin INTE kan påverka, sådant ingår i gratisforumen och kan inte plockas bort av ansvarig, MEN du kan använda reklamblockerare som finns som insticksmoduler till både internet explorer och Firefox (jag kör FF, och har INGEN reklam synlig, varken här eller på aftonbladet... Very Happy
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2009-09-16, 14:13

Sniperace skrev:
    x-medborgare skrev:Som helt uppenbart har tillgång till mera rättigheter än vad som sig bör på denna sida kan inte den någon fixa sidan snälla så man slipper dessa reklam snutter överallt i text rutorna.. Very Happy Snälla

Detta är något som admin INTE kan påverka, sådant ingår i gratisforumen och kan inte plockas bort av ansvarig, MEN du kan använda reklamblockerare som finns som insticksmoduler till både internet explorer och Firefox (jag kör FF, och har INGEN reklam synlig, varken här eller på aftonbladet... Very Happy

Jo vet ju det men då krånglar det ofta när man skall kolla snutt filmer och sådant jobbigt tycker lilla jag då
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-09-16, 14:52

x-medborgare skrev:
    Sniperace skrev:

Jo vet ju det men då krånglar det ofta när man skall kolla snutt filmer och sådant jobbigt tycker lilla jag då

det beror ju på hur man ställer in dessa filter, jag har inga problem att kolla dessa, bara att klicka med musen så ser man dem

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 03:16