Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
Blåfront
GustavAnder
råttan.
berralarzon
Regndrottning
ANNA2LINK
blueheaven
marxisten
Redvictory
MartinLindgren
RedCloud
Sossar-e-lata
16 posters

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-14, 15:02

    R.O.F.L skrev:Efter en hård helg på jobbet (28 h) så är det bara vila som gäller, Ny vecka, nya jobb. Känns bra att jobba när Alliansen har makten. Det lönar sig numera.

    Ser att vänsterfalangen varit sysselsatta större delen av helgen trots kanonväder.
    Databeroende, debatterande av andra debattörer, stalking, hot om våld och annat otrevligt. Ungefär det extrema skit som var på löpsedlarna idag i Pravda.

    Ska försöka de dagens Agenda efter att ha kollat in webpollen på Ab. Nya bottenapp för sörjan. lol!



    Själv kunde man för en gång skull vara ledig hela helgen i strålande solsken. Då känns det skönt att leva i borgarnas Sverige.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-14, 15:08

    Ibland är det skönt att inse att detta bara är ett helt obetydligt forum som knappast många människor bryr sig om. Bara tanken på att folk som RC, Berra, Red Looser, Infra, Susz och några till ens går lösa är ju en skrämmande tanke. Maken till enögda hatiska människor har jag sällan sett.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 15:40

    Thetaxpayer skrev:Ibland är det skönt att inse att detta bara är ett helt obetydligt forum som knappast många människor bryr sig om. Bara tanken på att folk som RC, Berra, Red Looser, Infra, Susz och några till ens går lösa är ju en skrämmande tanke. Maken till enögda hatiska människor har jag sällan sett.

    Några på högersidan är inte heller allt för friska bitvis tror jag. Smile
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 15:42

    Thetaxpayer skrev:
    R.O.F.L skrev:Efter en hård helg på jobbet (28 h) så är det bara vila som gäller, Ny vecka, nya jobb. Känns bra att jobba när Alliansen har makten. Det lönar sig numera.

    Ser att vänsterfalangen varit sysselsatta större delen av helgen trots kanonväder.
    Databeroende, debatterande av andra debattörer, stalking, hot om våld och annat otrevligt. Ungefär det extrema skit som var på löpsedlarna idag i Pravda.

    Ska försöka de dagens Agenda efter att ha kollat in webpollen på Ab. Nya bottenapp för sörjan. lol!



    Själv kunde man för en gång skull vara ledig hela helgen i strålande solsken. Då känns det skönt att leva i borgarnas Sverige.

    Det sista håller jag inte med på om, det om borgarna.

    Det första är jag avundsjuk på. Här har de precis varit solsken, snarare regn.
    Tyvärr var jag också ledig. Skulle hellre jobba än att vara arbetslös! Vilken tristess det är!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  Regndrottning 2009-09-14, 21:00

    Själv kunde man för en gång skull vara ledig hela helgen i strålande solsken. Då känns det skönt att leva i borgarnas Sverige.

    Detta förstår jag inte...."för en gång skull vara ledig hela helgen i strålande solsken".... Så du tackar(?) borgarna för att du har fått EN ledig helg med solsken efter en hel sommar?

    Vad tackar du borgarna för... En ledig helg eller för solskenet?

    Jag lovar.... med SAP får man fler lediga helger än en.


    queen
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-14, 21:22

    Regndrottning skrev:
    Själv kunde man för en gång skull vara ledig hela helgen i strålande solsken. Då känns det skönt att leva i borgarnas Sverige.

    Detta förstår jag inte...."för en gång skull vara ledig hela helgen i strålande solsken".... Så du tackar(?) borgarna för att du har fått EN ledig helg med solsken efter en hel sommar?

    Vad tackar du borgarna för... En ledig helg eller för solskenet?

    Jag lovar.... med SAP får man fler lediga helger än en.


    queen


    Jag vet inte hur du tolkar det att jag tackar Borgarna.

    Ja chansen finns ju att man får den längsta semestern någon hört talas om, om röran kommer till makten. Då skall jag förverkliga mig själv och låta någon annan dra lasset.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2010-02-19, 21:50

    ja och nu är 2010 här
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2010-02-19, 23:43

    Undrar just hur 2011 kommer att bli ?
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  marxisten 2010-02-19, 23:46

    x-medborgare skrev:Undrar just hur 2011 kommer att bli ?

    Förhoppningsvis mindre snöigt. Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2010-02-20, 02:46

    Det blir nog rätt jämt mellan blocken tror jag
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  berralarzon 2010-02-20, 18:29

    Isblocken?

    Sponsored content


    Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!! - Sida 3 Empty Sv: Som sagt, 2010 ser jag fram emot!!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 17:03