Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
Redvictory
MartinLindgren
Regndrottning
GustavAnder
blueheaven
råttan.
marxisten
RedCloud
formsvackan
Susz X
14 posters

Expressen avslöjar: Regeringen vill pressa ned de lägsta lönerna

marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Expressen avslöjar: Regeringen vill pressa ned de lägsta lönerna - Sida 2 Empty Sv: Expressen avslöjar: Regeringen vill pressa ned de lägsta lönerna

Inlägg  marxisten 2009-09-10, 18:02

GustavAnder skrev:
    marxisten skrev:
    GustavAnder skrev:Expressen drar fel slutsats , föga förvånande, och vänster freaksen hoppar på, föga förvånande.

Reservationslön betyder inte lägre lön, det är den lägsta arbetsinkomst före skatt som en person kräver, i förhållande till vad personen kan tillskansa sig i bidrag.

Om kvällsblaskan bemödat sig med att kolla upp sina "scoop" istället för att göra bort sig hade mycket varit vunnet.. men det är klart, då hade ju vänsterfraksen här inte kunnat leva på sina sagor och fantasier.Smile

Sicka nötter ni är.

Expressen är väl en borgerlig tidning? Varför skulle de vilja smutskasta regeringen?

Du skulle kanske försöka skaffa ett jobb först innan du lallar med i den hjärndöda röda kören ????

Löneutvecklingen ( reallön) har ökat de sista tre åren under alliansen, betydligt mer än under sosseriets regeringsperiod.... röda nötter... ( om man vill vara oförskämd mot nötter)

Försöker, men det är inte lätt idag. Du kanske missat att det är varsel som gäller istället för anställning?
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Expressen avslöjar: Regeringen vill pressa ned de lägsta lönerna - Sida 2 Empty Sv: Expressen avslöjar: Regeringen vill pressa ned de lägsta lönerna

Inlägg  blueheaven 2009-09-10, 19:11

GustavAnder skrev:Expressen drar fel slutsats , föga förvånande, och vänster freaksen hoppar på, föga förvånande.

Reservationslön betyder inte lägre lön, det är den lägsta arbetsinkomst före skatt som en person kräver, i förhållande till vad personen kan tillskansa sig i bidrag.

Om kvällsblaskan bemödat sig med att kolla upp sina "scoop" istället för att göra bort sig hade mycket varit vunnet.. men det är klart, då hade ju vänsterfraksen här inte kunnat leva på sina sagor och fantasier.Smile

Sicka nötter ni är.

Kan inte göra annat än hålla med! Laughing
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-09-10, 19:14

marxisten skrev:
    råttan skrev:
    marxisten skrev:
    råttan skrev:
    marxisten skrev:
    råttan skrev:Nu tycker jag du är lite väl förvirrad. Den som gått ur a-kassan har gjort det helt på eget bevåg.

Men det är bra att du verkar förstå det där med konkurrenskraft och att arbetskraftens kostnad är det som sätter gränserna för om ett jobb skapas eller ej. Vad händer då när man lägger världens högsta skatt ovanpå arbetskraftens kostnad?

Som sagt, skatt går bl.a. till det sociala skyddsnätet som är till skydd för arbetarnas löner. Om vi inte hade det skulle arbetarna tvingas ta jobb för i princip inga löner alls! Men med en bra akassa på 90% så kan arbetsgivaren inte sänka lönen under det för arbetarna skiter i det jobbet då! Alltså så är det sociala skyddsnätet till för att jag ska få en bra lön. Så Reinfeldts politik är rena lönedumpningen!

Jaså nu menar du plötsligt att arbetsgivaravgiften är en skatt?

Enda sättet att få upp lönerna är som BlueHeaven säger att skapa konkurrens om arbetskraften.

Ja, företagen ska konkurrera om arbetare inte tvärtom som det är nu. Arbetare om jobben, då tvingas vi sänka oss, men det är ju så ni vill ha det!

Nej, aldrig sagt det är en skatt.

"Som sagt, skatt går bl.a. till det sociala skyddsnätet som är till skydd för arbetarnas löner."

Så du tar tillbaka ovanstående?

Det är ju min övertygelse att skyhöga skatter driver jobben ur landet. De jobb som blir kvar tvingas arbetarna konkurrera om.

Nej, jag menar det jag sa, men jag vill inte påstå det är en skatt, iaf inte för den enskilda arbetaren. För företagen möjligen men absolut inte för de som for ut sin lön. Men jag skulle inte vilja kalla det skatt för företagen heller då det är en avgift som består av väldigt mycket och olika saker. Men det är av mindre betydelse i denna diskussion. Nu gäller det om Reinfeldt vill sänka löner eller ej.

Och nej, skatter driver inte bort arbeten ur landet. USA har högre arbetslöshet än vi, och betydligt lägre skatt. Kan du förklara det sambandet? Skatterna i Sverige går ju tillbaka till folket med den skillnaden att alla har råd till allt. Tänk bara hur lång tid det tar för mig att betala tillbaka det min utbildning kostat kommunen via skattesedeln! Så jag räknar inte skatten som en förlust.

USA kanske har ca fyra gånger högre statsskuld per capita kan ha viss betydelse? cyclops
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 19:18

NollKOllBlue skrev:Kan inte göra annat än hålla med!

Mamma mamma, varför är pappa så brun runt munnen ?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-09-10, 19:18

GustavAnder skrev:www.ekonomifakta.se det röda skynket som får röda nötter att explodera likt gremlins.......
    Inte alls, men man kanske ska tänka på detta.

Ekonomifakta är en källa till information och kunskap om Sveriges ekonomi. Näringslivets Ekonomifakta AB ägs av Svenskt Näringsliv och ska inspirera till samtal kring Sveriges utmaningar och möjligheter.

Att man noggrant väljer vilka fakta som presenteras samt på vilket sätt sätt detta görs, är kanske svårt för dig att förstå.
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-09-10, 19:21

marxisten skrev:

Sicka nötter ni är.

Expressen är väl en borgerlig tidning? Varför skulle de vilja smutskasta regeringen?

Har du aldrig sett Aftonbladet och t.ex Lena Mellin kritisera sosseriet?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-10, 19:32

marxisten skrev:
    råttan skrev:
    marxisten skrev:
    råttan skrev:
    marxisten skrev:
    råttan skrev:Nu tycker jag du är lite väl förvirrad. Den som gått ur a-kassan har gjort det helt på eget bevåg.

Men det är bra att du verkar förstå det där med konkurrenskraft och att arbetskraftens kostnad är det som sätter gränserna för om ett jobb skapas eller ej. Vad händer då när man lägger världens högsta skatt ovanpå arbetskraftens kostnad?

Som sagt, skatt går bl.a. till det sociala skyddsnätet som är till skydd för arbetarnas löner. Om vi inte hade det skulle arbetarna tvingas ta jobb för i princip inga löner alls! Men med en bra akassa på 90% så kan arbetsgivaren inte sänka lönen under det för arbetarna skiter i det jobbet då! Alltså så är det sociala skyddsnätet till för att jag ska få en bra lön. Så Reinfeldts politik är rena lönedumpningen!

Jaså nu menar du plötsligt att arbetsgivaravgiften är en skatt?

Enda sättet att få upp lönerna är som BlueHeaven säger att skapa konkurrens om arbetskraften.

Ja, företagen ska konkurrera om arbetare inte tvärtom som det är nu. Arbetare om jobben, då tvingas vi sänka oss, men det är ju så ni vill ha det!

Nej, aldrig sagt det är en skatt.

"Som sagt, skatt går bl.a. till det sociala skyddsnätet som är till skydd för arbetarnas löner."

Så du tar tillbaka ovanstående?

Det är ju min övertygelse att skyhöga skatter driver jobben ur landet. De jobb som blir kvar tvingas arbetarna konkurrera om.

Nej, jag menar det jag sa, men jag vill inte påstå det är en skatt, iaf inte för den enskilda arbetaren. För företagen möjligen men absolut inte för de som for ut sin lön. Men jag skulle inte vilja kalla det skatt för företagen heller då det är en avgift som består av väldigt mycket och olika saker. Men det är av mindre betydelse i denna diskussion. Nu gäller det om Reinfeldt vill sänka löner eller ej.

Och nej, skatter driver inte bort arbeten ur landet. USA har högre arbetslöshet än vi, och betydligt lägre skatt. Kan du förklara det sambandet? Skatterna i Sverige går ju tillbaka till folket med den skillnaden att alla har råd till allt. Tänk bara hur lång tid det tar för mig att betala tillbaka det min utbildning kostat kommunen via skattesedeln! Så jag räknar inte skatten som en förlust.

Genom att sätta sig in i konkreta fall i ett mindre sammanhang så blir det uppenbart att det enorma skattetrycket driver jobben ur landet. Fotbollspelare betalar skyhöga skatter i Sverige medan de i Norge och Danmark har avsevärt lägre skatt. Klubbarna i de tre länderna har råd med ungefär lika höga lönekostnader. Resultatet är att de bästa spelarna hamnar i Norge och Danmark. Allsvenskan halkar efter kvalitetsmässigt och får svårare att dra till sig publik och sponsorer. Det blir en nedåtgående spiral. Jag ser inget fel i detta. För mig är det en självklarhet att samma skatteskala ska gälla för alla. Dock ser jag ett jätteproblem i det större sammanhanget då jobb helt enkelt flyttar ut ur landet.

Jag tycker jämförelser med USA är totalt ointressanta då de står så vansinnigt långt till höger om vår Allians. Jag tycker jämförelser med England, Irland, Tyskland och Finland är betydligt mer intressanta.

Jag håller inte alls med om att skatterna i Sverige går tillbaka till folket. Till viss del är det så, men alldeles för mycket går till saker folk inte beställt.

När det gäller Sexpressens artikel så är den ju uppenbart snevinklad. Det var inte många dagar sen Sexpressen slog på stora trumman med att Ivan Obolo var såld till Benfica enligt deras källa, gnagarforum - RIDÅ.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 19:37

DumHögern skrev:så blir det uppenbart att det enorma skattetrycket driver jobben ur landet.

Företagsbeskattningen i Sverige tillhör Europas lägsta...

Herre jösses vilken dimma de blå verkar leva i....noll koll, bara yla på som frivilliga Timbromegafoner.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-10, 19:41

Så var det för 10-15 år sedan. Nu är det inget speciellt med vår företagsskatt längre. Problemet är dock inte företagsskatten, problemet är de Proppmätta skatterna på arbete. Men vänstermuppar brukar inte begripa vad företagsskatt är för något.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-10, 19:42

Som vanligt allt som motsäger Mr.Rådis vinklade åsikter är fel, den enda som anser sig veta vad han talar om är forums gudomlige Mr.Råtta, he, he! No

Men råttan som ser sig som arbetaren som lyfter hela sverige på sina axlar,kan kanske se fram mot några år utan lönlyft,

Hörde idag på nyheterna att arbetsgivarna säger att det inte finns utrymme för lönhöjningar 2010,

Nej det är ju klart,man ser ju hur folk får sänka lön och arbetstid, medans direktörerna fortsätter lyfta feta löner och bonusar!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-09-10, 19:42

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1701097/hemliga-planen-sank-lonerna

Är ni nöjda Alliansanhängatre? är ni beredda på att sänka era löner några tusen i månaden? Inte? Det vill erat pajasparti! Men ni dricker ju gift om Reinfeldt eller Borg säger att det är drickbart! (inte förvånad)
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-09-10, 19:43

råttan skrev:Men vänstermuppar brukar inte begripa vad företagsskatt är för något.
    Det gör vi visst det. Dessutom har vi hyfsad koll på hur man gör för att undvika sådan Very Happy
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-10, 19:45

2 vänstermuppar har just skrivit varsitt korkat inlägg.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-10, 19:46

formsvackan skrev:
    råttan skrev:Men vänstermuppar brukar inte begripa vad företagsskatt är för något.
    Det gör vi visst det. Dessutom har vi hyfsad koll på hur man gör för att undvika sådan Very Happy

Tydligen iallafall en som förstår företagsbeskattningen förhållandevisa betydelselöshet i sammanhanget. Det tar sig.
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-09-10, 19:58

MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!!
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 20:00

Rasistäcklet skrev:MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!!

Pzykonazzen har hittat en tangentkombination Ctrl +V
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-09-10, 20:00

Blåfront skrev:MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!!
    har du fått ett anfall nu igen Psykfront?
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-10, 20:12

Blåfront skrev:MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!! MASSINVANDRING!!

Har du lärt dig ett nytt ord eller varför stoltserar du så med skrivkunnigheten till detta ord?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-10, 20:12

Ärthjärna
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-10, 20:13

råttan skrev:

Ärthjärna

På den punkten gällande blåfront är vi helt överens.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-09-10, 20:37

Susz X skrev:Saxat ur expressen:
    "Hemliga planen: Sänk lönerna
    Regeringen vill pressa ned de lägsta lönerna.
    Det avslöjar de själva i ett internt dokument som Expressen tagit del av - trots att de alltid förnekat att det finns ett sådant syfte."

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1701097/hemliga-planen-sank-lonerna

"Reservationslönen är en nationalekonomisk term som här betyder att fler är nu beredda att jobba vid en given lön. Det beror på att regeringen har gjort det mer lönsamt att arbeta, säger Markus Sjöqvist."

Så då var det avklarat nästa vinkling jag skall rätta till åt er?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 20:40

Dumhögern skrev:Så då var det avklarat nästa vinkling jag skall rätta till åt er?

Hybris får ett ansikte....
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-10, 20:43

redcloud - en mupp
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-09-10, 20:48

råttan skrev:redcloud - en mupp

Där dog råttans argumentation.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-09-10, 20:49

Dumhögern skrev:redcloud - en mupp

Vad är det med forumets dumhöger som hela tiden måste slösa energi på meningslösa oneliners ?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 09:47