GustavAnder/Neolib har under ett antal år på div. forum raljerat och förlöjligat, samt beskyllt samliga misstänkta vänstersympatisörer för att stödja "kommunistiska" massmord under förra århundradet.
Anammar någon hans egen "taktik" och kopplar ihop honom med konsekvenserna av den nyliberalism han ivrigt förordat under samma tid, springer han och gömmer sig bakom forumets spärrfunktion.
För att slippa motstånd på forumet försöker han sedan en tid istället skicka sina dumheter via meddelanden, utan svarsmöjlighet för mottagaren.
Legitimerad "sektvänster" tar gärna diskussioner offentligt på forumet. Att smyga med skiten får de som inte har rent mjöl i påsen göra själva.
Anammar någon hans egen "taktik" och kopplar ihop honom med konsekvenserna av den nyliberalism han ivrigt förordat under samma tid, springer han och gömmer sig bakom forumets spärrfunktion.
För att slippa motstånd på forumet försöker han sedan en tid istället skicka sina dumheter via meddelanden, utan svarsmöjlighet för mottagaren.
GustavAnder skrev:
Sinnessjuk??? - 2009-09-07, 23:40
Är du likt vissa andra vänster här , fullständigt sinnessjuk ???
Att som du hör, jämföra mig med en blodig diktator,och påstå att jag gör hans ärenden ,
är under alla spärrar.
Är du medveten om att Internet faktiskt inte är en frizon för förtal ?, eller du är beredd att förklara dig icke tillräknelig ?
JO, jag har spärrat dig, och kommer aldrig att besvara dina psykoser i ett öppet forum igen. men ta tag i din psykos och återigen, Internet är inte en frizon för förtal, glöm inte det.
Legitimerad "sektvänster" tar gärna diskussioner offentligt på forumet. Att smyga med skiten får de som inte har rent mjöl i påsen göra själva.