Sniperace 2009-10-02, 18:23
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev:Sniper undrar: Men kära nån. Det var ju al Fatah som sprängde flygplan. Skall Hamas ha skulden för alltting? al Fatah som du nu går till angrepp mot omhuldas ju av EU, israel, dig, Lazy och BH. Då får du inte va dum mot dem.
Men snälla du, här talades det enbart om självmordsbombare inte ett dugg om det var fatah, eller annat.
men hur ser du det, ÄR det försvar mot något att göra så?
Du sa så här: ""...är det försvar att spränga ett flygplan med vanliga resenärer i luften?"
Flygkapningar och flygsprängningar tillhör -60-talet. Då var det al Fatah, EU:s kelgrisar som agerade. Skall Hamas ha skulden för allt självförsvar? Även långt innan det bildades?
som jag skrev innan, glöm hamaz glöm muslimer, utan koncentrera dig på ordet självmordsbombare....
ÄR det självförsvar att agera självmordsbombare och spränga ett disko med enbart civila människor som inget har med saken att göra?
är det självförsvar att spränga ett tåg med enbart civila människor?
är det självförsvar om du slår på mig, och jag då går och spränger en lekskola i din stad?
JAG lägger enbart aspekten på just självmordsbombare eller sådana som gör just sådana saker!!!