Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
råttan.
Redvictory
Regndrottning
blueheaven
MartinLindgren
RedCloud
Corven
fredrik rahm70
12 posters

I dag börjar uppropet mot Sahlin

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

I dag börjar uppropet mot Sahlin Empty I dag börjar uppropet mot Sahlin

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-05, 13:18

Eftersom förra tråden förstördes av redclouds spammande och stalking postar jag en ny:

En mätning från Skop visar att LO-medlemmarna inte tror på Mona Sahlin som statsminister.

Samtidigt landar i dag fackledarnas protestlista mot S-ledaren och LO-basen på hundratals arbetsplatser runt om i Sverige.

En mätning från Skop visar att en majoritet av LO-medlemmarna tror att Mona Sahlin skulle göra ett sämre jobb som statsminister än Fredrik Reinfeldt.

Samtidigt landar i dag fackledarnas protestlista mot S-ledaren och LO-basen på hundratals arbetsplatser runt om i Sverige.

Iniativtagaren Dennis Bäckman, ordförande för Pappers avdelning 86 i Oskarshamn, skickade i går ut uppropet till flera LO-distrikt och avdelningar i LO-förbundet Pappers.

Han kräver att både Mona Sahlin och Wanja Lundby-Wedin ska avgå.

- Det handlar om 40 000 till 50 000 medlemmar som kan skriva på, säger han.

men det är ju klart mona (liksom wanja) har ju "folkets" stöd enligt dom själva??

Makten framför allt. /s / lo
    Corven
    Corven

Antal inlägg : 1827

I dag börjar uppropet mot Sahlin Empty Sv: I dag börjar uppropet mot Sahlin

Inlägg  Corven 2009-05-05, 13:22

Corven skrev:
    fredrik rahm skrev:

men det är ju klart mona (liksom wanja) har ju "folkets" stöd enligt dom själva??=)

Jag måste nog hålla med RedCloud om att detta inte är en fråga. Det är ett påstående som avslutas med ett frågetecken. Frågan som istället borde följa efter påståendet är: Stämmer detta, har dom verkligen folkets stöd?

Och svaret på den frågan är enligt mig, nej, dom har inte folkets stöd. Frågan är bara hur länge dom tänker envisas med att påstå att dom har det? För så länge dom fortsätter med det, så förlorar sossarna väljare. Så för alliansen är det bara bra ju längre dom envisas....
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-05-05, 13:22

Och denna tråds frågeställning är ?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-05, 13:24

kommunistiska debattörer använder sig av spam och stalking som censur inget nytt..

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-05, 15:11

Mr. Rahm mot nya höjder!
    Hur många antimona trådar har det lilla livet startat nu, börjar väl närma sig 15 stycken vid det här laget!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-05, 15:32

martin7lindgren skrev:Mr. Rahm mot nya höjder!
    Hur många antimona trådar har det lilla livet startat nu, börjar väl närma sig 15 stycken vid det här laget!

Hur många skitinlägg per dag produserar martin?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-05-05, 17:08

Nu vet jag inte vad den aktuella frågeställningen är eller ens om det finns någon.

Men angående Sahlin och LO-basen så anser jag att de inte har folkets stöd. Sina kollegers stöd möjligtvis och även sina motståndares stöd, men inte folkets.

Bara min åsikt...

queen
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-05, 17:13

Regndrottning skrev:Nu vet jag inte vad den aktuella frågeställningen är eller ens om det finns någon.

Men angående Sahlin och LO-basen så anser jag att de inte har folkets stöd. Sina kollegers stöd möjligtvis och även sina motståndares stöd, men inte folkets.

Bara min åsikt...

queen

Helt klart har Sahlin forumalliansens stöd för det har de flera gånger deklarerat
    vänsterväljarna protesterar när deras ledare beter sig illa och visar öppet sitt ogillande i motsats till alliansarna som gärna dricker sina ledares gift om de säger att det är gott! alliansarna sväljer skit med andra ord! Very Happy
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-05-05, 23:32

Oj vilka protester vi sett från martin, redcloak, redlooser m.fl.

Allvarligt. Vare sig Toblerone eller Bonus-Wanja har folkets stöd. Rödgröna röran har dock beslutat att det får bära eller brista.
    Corven
    Corven

Antal inlägg : 1827

Inlägg  Corven 2009-05-06, 08:33

råttan skrev:Vare sig Toblerone eller Bonus-Wanja har folkets stöd. Rödgröna röran har dock beslutat att det får bära eller brista.

Nja, det är väl sossarna som beslutat det? De andra partierna har knappast något att säga till om vad det gäller vem som är partiledare i sossarna......

Men håller absolut med dig om att de inte har folkets stöd. Och att dom fortsätter ändå gynnar bara Alliansen, fascinerande att dom vägrar inse det.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-06, 08:48

Med tanke på Wanja L-V:s svamlande om att hon inte kunde svika
    medlemmarna när varenda undersökning visade att de ville att
    hon skulle avgå så är det inte förvånande att hon håller sej
    kvar med näbbar o klor, med Mona S kan man ju fundera på om hon
    verkligen tycker att det är värt det längre.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

I dag börjar uppropet mot Sahlin Empty De har inte mitt stöd heller

Inlägg  theward 2009-05-06, 09:09

Men inte fan blir jag moderat för det Wink

Men jag hoppas och tror att utrensningen inom socialdemokratin sker innnan sommaren.

Så de kan bli en politiskt kraft igen, istället för en vilje och kraftlös soppa
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-06, 09:26

Upproret mot Mona Sahlin? Jaha?
    Tycker det pågått hur länge som helst redan, No
    Vad leder det till då, att en handfull forumtomtar No och blånäsor rusar ut på ängen och gör kullerbyttor! Wink

För deras usla alliansregering tillför ju knappast någon glädje, det är varje halmstrå som gäller för tomtarna!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

I dag börjar uppropet mot Sahlin Empty Martin tycker du verkligen att mona är bra?

Inlägg  theward 2009-05-06, 09:33

martin7lindgren skrev:Upproret mot Mona Sahlin? Jaha?
    Vad leder det till då, att en handfull forumtomtar No och blånäsor rusar ut på ängen och gör kullerbyttor! Wink

För deras usla alliansregering tillför ju knappast någon glädje, det är varje halmstrå som gäller för tomtarna!

sen har vi ju wanja också.
    Är de bra föredömmen och bra socialdemokrater tycker du??

Det tycker defintivt inte jag...
    Svårt att ha förtroende för människor som sköter sig sämre än "medelsvenson" gör...

Lite präktigare och handfastare ska man kuna räkna med
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-05-06, 09:42

theward skrev:
    martin7lindgren skrev:Upproret mot Mona Sahlin? Jaha?

sen har vi ju wanja också.
    Är de bra föredömmen och bra socialdemokrater tycker du??

Det tycker defintivt inte jag...
    Svårt att ha förtroende för människor som sköter sig sämre än "medelsvenson" gör...

Lite präktigare och handfastare ska man kuna räkna med

Detta förstår inte Martin, för honom är dessa GUDAR som inget kan göra fel, han tror fullt och fast på att de för till seger i valet.

Detta tror inte många andra, och sanningen är nog att SAP skulle få ett uppsving om de gjorde sig av med dessa.

Det är många som vägrar rösta på S med Mona som ledare, nej hitta en kraftfull karismatisk ledare som vi vågar lita på!!
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

I dag börjar uppropet mot Sahlin Empty JÄKLAR

Inlägg  GustavAnder 2009-05-06, 13:43

fredrik rahm skrev:Eftersom förra tråden förstördes av redclouds spammande och stalking postar jag en ny:
    En mätning från Skop visar att LO-medlemmarna inte tror på Mona Sahlin som statsminister.
    En mätning från Skop visar att en majoritet av LO-medlemmarna tror att Mona Sahlin skulle göra ett sämre jobb som statsminister än Fredrik Reinfeldt.
    Iniativtagaren Dennis Bäckman, ordförande för Pappers avdelning 86 i Oskarshamn, skickade i går ut uppropet till flera LO-distrikt och avdelningar i LO-förbundet Pappers.
    Han kräver att både Mona Sahlin och Wanja Lundby-Wedin ska avgå.
    - Det handlar om 40 000 till 50 000 medlemmar som kan skriva på, säger han.
    men det är ju klart mona (liksom wanja) har ju "folkets" stöd enligt dom själva??

Makten framför allt. /s / lo

Förbannat också...? Det vore olyckligt om sosseriet lyckades peta Sahlin innan valet , de kanske lyckas hitta en ledare som har respekt och kunnande, chansen inom sosseriet för det är minimal, men ändå...Smile
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-05-06, 20:02

martin,

Toblerone och Bonus-Wanja och deras fadäser har lett till ett förtroenderas modell grövre dem båda. Inte bara bland s.k blånäsor.

Det är bara s.k rikspuckon som fortfarande har förtroende för Toblerone.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:31