[quote="Sniperace"]
Jag bryr mig inte om du är höger eller vänster, så det får du ta med någon som bryr sig om sådana saker...
Jag berättade vad jag utgick från vad gäller min bedömning, och den står jag för... Om det är känsligt för dig så ber jag om ursäkt för detta. Det var inte min mening att trampa på några ömma tår...
Du har stått på den sidan i de debatter du deltagit i, så det är kanske inte konstigt. Inte heller jag anser mig vara vare sig vänster eller höger, men då jag mestadels står på samma sida som de uttalade vänsteranhängarna här på forumet har jag accepterat att bli betraktad som vänster - för de som bryr sig om sådant! I min bedömning av dig har jag baa utgått från vad du skrivit i debatterna och det har i huvudsak varit högerståndpunkter!
[/quote
eg finns det inte höger eller vänsterpolitik i att stå på någon sida i israel/palestinakonflikten, det gäller inte sådan politik för mig iallafall, jag står inte till 100% på israels sida och emot Palestinierna, däremot ser JAG det som inte ett dugg konstigt att Israelerna reagerar starkt på varje beskjutning, och att det enda sättet att lyckas är att få denna att upphöra, fortsätter Israel efter sådant, DÅ ser jag inte längre att Israel skulle ha en ursäkt att "slå tillbaka"..
och högerståndpunkter, är det höger att anse att miljonbonusar och fallskärmar ska beskattas så att det bara blir kvar en rimlig låg summa?
är det höger att vara väldigt kritisk mot väldigt höga löner?
Är det höger att anse att energisidan ska vara STATLIG liksom kollektivtrafiken
och jag kan inte tänka mig att det är att vara höger när man anser att arbetslöshetsförsäkringen borde ingå i skatten, så att ingen riskerade att stå utanför akassa.
liksom att vara mot fra och ipred till 100% att i klartext säga att det är ett svek av alliansen att genomföra.....
så berätta för mig vilka HÖGERSYMPATIER jag egentligen har.... du hittar säkert fler vänster, men att jag litar varken på höger eller vänstersidans riksdagspolitiker.
Jag bryr mig inte om du är höger eller vänster, så det får du ta med någon som bryr sig om sådana saker...
Jag berättade vad jag utgick från vad gäller min bedömning, och den står jag för... Om det är känsligt för dig så ber jag om ursäkt för detta. Det var inte min mening att trampa på några ömma tår...