martin7lindgren skrev:Ja vi har ju lärt oss att Mr.Råtta inbillar sig äga rätten att sparka hej vilt mot sjuka och på olika utsatta människor!
TÄRANDE OCH LATA ÄR JU USLINGENS FAVORITUTRYCK!
Mera lögner från forumvänstern.
martin7lindgren skrev:Ja vi har ju lärt oss att Mr.Råtta inbillar sig äga rätten att sparka hej vilt mot sjuka och på olika utsatta människor!
TÄRANDE OCH LATA ÄR JU USLINGENS FAVORITUTRYCK!
råttan skrev:Redvictory skrev:Samma som nätt råttuslingen fick till det att jag hade mordhotat honom för att jag brukar mata råttor med råttgift! det finns råttgift på varje välsorterad butik för att vi skall kunna bekämpa dessa skadedjur!
Nu var det ju inte jag som påstod detta utan en annan debattör. Är osäker på om du är förvirrad eller korkad i detta avseende. Kanske lite av varje.
Redvictory skrev:råttan skrev:Redvictory skrev:Samma som nätt råttuslingen fick till det att jag hade mordhotat honom för att jag brukar mata råttor med råttgift! det finns råttgift på varje välsorterad butik för att vi skall kunna bekämpa dessa skadedjur!
Nu var det ju inte jag som påstod detta utan en annan debattör. Är osäker på om du är förvirrad eller korkad i detta avseende. Kanske lite av varje.
Nu ljuger du (igen) dinn lilla mus! du har själv påstått att jag mordhotat dig din smutsiga lilla näbbmus!
martin7lindgren skrev:Nu dumförklarar du bara dig själv, men din självförnekelse är ju ett av dina varumärken, något jag sagt länge, det vi ser nu är att flera andra som vet vem du är också tycker det!
Men det är glädjande att du nu tvingas slå ifrån dig åt alla håll och kanter, men jag har ju sagt tidigare att verkligheten hinner ikapp även dig en vacker dag!
martin7lindgren skrev:En ylande, svammlande Råttusling och inget annat!
MR.RÅTTA, SJÄLVFÖRNEKARNAS OKRÖNTE KONUNG UPPE PÅ SIN HÖGA HÄST!
råttan skrev:Har du något budskap?
martin7lindgren skrev:En fråga? Utsatt het i alla sina former är många frågor,
Men självklart förkastas det av er blånäsor!
Men inte av mig, men fortsätt gärna nosa varandra i baken alla blånäsor,det är ju era starkaste varumärken, skit helt enkelt!
Välfärd för er är ju att ha en spegel, så ni kan sitta och glo på er själva och slicka er runt munnen!
blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:En fråga? Utsatt het i alla sina former är många frågor,
Men självklart förkastas det av er blånäsor!
Men inte av mig, men fortsätt gärna nosa varandra i baken alla blånäsor,det är ju era starkaste varumärken, skit helt enkelt!
Välfärd för er är ju att ha en spegel, så ni kan sitta och glo på er själva och slicka er runt munnen!
Men martin det är ju du själv som försatt dig i denna prekära situation, det är ju bara att sätta igång att resonera kring frågeställningar och omständigheter som en normal vuxen man?
Regndrottning skrev:råttan skrev:RedCloud skrev:Mr.Råtta lika hal, halande och slingrande som vanligt
Det roligaste är att nu har vi det svart på vitt, han är ju så förbannat feg att han inte ens kan stå för vad han själv skriver. En typisk högerskribent m.a.o.
Vad är det jag inte står för?
Du kan ju inte ens förklara hur kommunisterna ska överta företag mot ägarnas vilja utan att begå nån form av stöld. Iof inte så lätt att förklara, eller?
Vilka kommunister? Skall Nordkorea anfalla, eller Kuba?
martin7lindgren skrev:Förvånad,knappast undertecknad har ju stångats mot råttan länge, och ser det som ett samhällsansvar att inte låta idioten få stå oemotsagd!
Bara att se sina egna sjuka,skadade och äldre medmänniskor som tärande och lata visar ju vem vi har och göra med,
Självklart förnekar rådisen sig själv och försöker lägga över sin skit påandras axlar!
råttan skrev:martin7lindgren skrev:Förvånad,knappast undertecknad har ju stångats mot råttan länge, och ser det som ett samhällsansvar att inte låta idioten få stå oemotsagd!
Bara att se sina egna sjuka,skadade och äldre medmänniskor som tärande och lata visar ju vem vi har och göra med,
Självklart förnekar rådisen sig själv och försöker lägga över sin skit påandras axlar!
Verkar som redCloud letar lögnhalsar. Jag har hittat en. martin7lindgren.