Är det någon annan än individer med inbyggda fantasigeneratorer som har läst samma sak ?
Länka gärna....
RedCloud skrev:Han påstår att det i Vänsterpartiets partiprogram står att man tänker stjäla företag.
Är det någon annan än individer med inbyggda fantasigeneratorer som har läst samma sak ?
Länka gärna....
råttan skrev:Så har jag inte alls skrivit. RedCloud ljuger.
marxisten skrev:råttan skrev:Så har jag inte alls skrivit. RedCloud ljuger.
Vad skrev du då?
råttan skrev:mp vill höja bensinpriset till ca 20 kr.
v vill gå ur eu samt via nån form av stöld ta över landets företag.
Tror inte sosseriet är så förthust i nåt av detta.
RedCloud skrev:Han skrev exakt så här:
13:27
Länk
Vilken pussy som inte kan stå för vad han skriver, alternativt är för full för att komma ihåg.
råttan skrev:RedCloud skrev:Han skrev exakt så här:
Länk
Vilken pussy som inte kan stå för vad han skriver, alternativt är för full för att komma ihåg.
Så skrev jag. Vad är det jag inte står för?
lögnaren & vuxenmobbaren skrev:Vad är det jag inte står för?
Mr.Råtta lika hal, halande och slingrande som vanligt
marxisten skrev:råttan skrev:RedCloud skrev:Han skrev exakt så här:
Länk
Så skrev jag. Vad är det jag inte står för?
Du sa du inte sagt något om stöld, ändå så står det citerat.
RedCloud skrev:Mr.Råtta lika hal, halande och slingrande som vanligt
Det roligaste är att nu har vi det svart på vitt, han är ju så förbannat feg att han inte ens kan stå för vad han själv skriver. En typisk högerskribent m.a.o.
råttan skrev:RedCloud skrev:Mr.Råtta lika hal, halande och slingrande som vanligt
Det roligaste är att nu har vi det svart på vitt, han är ju så förbannat feg att han inte ens kan stå för vad han själv skriver. En typisk högerskribent m.a.o.
Vad är det jag inte står för?
Du kan ju inte ens förklara hur kommunisterna ska överta företag mot ägarnas vilja utan att begå nån form av stöld. Iof inte så lätt att förklara, eller?
Redvictory skrev:Samma som nätt råttuslingen fick till det att jag hade mordhotat honom för att jag brukar mata råttor med råttgift! det finns råttgift på varje välsorterad butik för att vi skall kunna bekämpa dessa skadedjur!
martin7lindgren skrev:Ditt påtalande faller på sitt eget grepp Mr.Råtta, varför skulle jag ljuga om det jag säger,
Men vi vet ju att du inte har täckning för ditt eget skit,som du förmedlat i flera år!
EN HAL, HALANDE, SLINGRANDE och feg självförnekande RÅTTUSLING!