Mr.Råtta trodde...?
+25
Secrist
patriot
formsvackan
Vercingetorix
SilverSurfer
Thetaxpayer
Blåfront
x-medborgare
ANNA2LINK
lärare
captaincodd
berralarzon
Susz X
Regndrottning
GustavAnder
DMustaine
RedCloud
Redvictory
R.O.F.L
lazy
blueheaven
MartinLindgren
marxisten
råttan.
theward
29 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 676
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
Nu snackar Mr.Råtta först och tänker sedan, igen?
Mr.Råtta trodde...?
Mr.Råtta trodde...?
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 677
Varför bygger du all debatt på lögn? Jag är en stor motståndare till politisk extremism såsom sd och v. Att du försöker kalla mig nazist slår bara tillbaka mot dig själv. Du framstår som en fjant, vilket iof stämer rätt bra.
Du har betett dig nedlåtande mot de som fått bilar stulna och uppbrända.
Jag arbetar varje dag. Således är jag en arbetare. Det är vi arbetare som finansierar hela ditt lata bidragslyftande. Det är nog de flesta arbetare överens om. Det är bara ett fåtal fån som tror att bidragslyftarna är närande.
Du hyllar den rödgröna röra som inte gör ett skit för de utsatta grupperna. F.ö borde du skaffa dig ett jobb och bli närande. Det är det bästa sätt du kan hjälpa till på. Det är eg. helt makalöst hur man kan bli förtidspensionerad när man kan ha så många järn i elden som du.
Du har betett dig nedlåtande mot de som fått bilar stulna och uppbrända.
Jag arbetar varje dag. Således är jag en arbetare. Det är vi arbetare som finansierar hela ditt lata bidragslyftande. Det är nog de flesta arbetare överens om. Det är bara ett fåtal fån som tror att bidragslyftarna är närande.
Du hyllar den rödgröna röra som inte gör ett skit för de utsatta grupperna. F.ö borde du skaffa dig ett jobb och bli närande. Det är det bästa sätt du kan hjälpa till på. Det är eg. helt makalöst hur man kan bli förtidspensionerad när man kan ha så många järn i elden som du.
- Inlägg 678
Buu Mr.Råtta, det är inte mitt fel att du är en usling och djävligt ego, och bara slickar din egen röv?
Men nu räcker det med ditt trams för idag, kudden väntar!
Men nu räcker det med ditt trams för idag, kudden väntar!
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 679
brrrrrr....
martin7lindgren skrev:
Men nu räcker det med ditt trams för idag, kudden väntar! [/b][/color]
Jag trodde aldrig jag skulle kunna känna ömkan för en kudde...brrrrr
- Inlägg 680
Härligt med kuddarna i den egna sängen, varje dag känns som den första för en fd hemlös som jag!
Den som inte vet,ska bara veta känslan att få sova på nätterna och blunda med båda ögonen är värt allt!
Står valet mellan kudden och tramset med Mr.Råtta så behövs ingen betänketid!
Den som inte vet,ska bara veta känslan att få sova på nätterna och blunda med båda ögonen är värt allt!
Står valet mellan kudden och tramset med Mr.Råtta så behövs ingen betänketid!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 681
Vuxenmobbar råttan skrev:Det är vi arbetare som finansierar hela ditt lata bidragslyftande.
pension är inte bidrag....
- Inlägg 682
När har jag varit nedlåtande mot dom som fått sina bilar stulna eller uppeldade?
Berätta Mr.Råtta!
Sen att stulna bilar inte är världens undergång, bilar som kan ersättas utan större ansträngning?
Då är det värre med utsatta människor som inte orkar längre och bara lägger sig ner och dör, dom är ju oersättliga, eller hur Mr.Råtta?
Berätta Mr.Råtta!
Sen att stulna bilar inte är världens undergång, bilar som kan ersättas utan större ansträngning?
Då är det värre med utsatta människor som inte orkar längre och bara lägger sig ner och dör, dom är ju oersättliga, eller hur Mr.Råtta?
- Inlägg 683
Mr.Råtta, är fan ingen arbetare som han trumpetar ut, en avart och smitare som inte gör annat än sparkar mot sjuka och skadade och bara viftar bort sina mindre lottade medmänniskor som tärande och lata,
Men den dagen verkligheten hinner ikapp uslingen så kanske han får vad han förtjänar, smaka på sin egen medicin,
Men det är han för korkad att förstå!
Mr.Råtta en stor svart skamfläck i människohamn!
En fuling och usling!
Men den dagen verkligheten hinner ikapp uslingen så kanske han får vad han förtjänar, smaka på sin egen medicin,
Men det är han för korkad att förstå!
Mr.Råtta en stor svart skamfläck i människohamn!
En fuling och usling!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 684
Mr.Råtta, är fan ingen arbetare som han trumpetar ut, en avart och smitare som inte gör annat än sparkar mot sjuka o9ch skadade och bara viftar bort sina mindre lottade medmänniskor som tärande och lata,
Sant Martin, en riktig arbetare ställer inte upp på högerpolitik.
- Inlägg 685
Att du inte kommer ihåg vad du själv skriver är ju inte förvånande. Men det var väl nån månad sen vad gäller det ena och nåt halvår sen vad gäller det andra. När det gäller din hets mot kvinnor så dyker den upp då och då.
Vem kan ersätta en bil utan större anträngning? Berätta! Om du sänker ditt bidrag med en tusenlapp netto i 300 månader så är en uppbränd bil betald. Sen har vi alla de andra bilarna. Men det är klart att den betalas utan större ansträngning för dig. Du behöver ju inte betala. Det är det vi arbetare om gör.
När det gäller utsatta människor som bara lägger sig ner och dör så är de definitivt oersättliga. Och det inträffar säkert en gång per år men det är knappast samhällets fel.
Vem kan ersätta en bil utan större anträngning? Berätta! Om du sänker ditt bidrag med en tusenlapp netto i 300 månader så är en uppbränd bil betald. Sen har vi alla de andra bilarna. Men det är klart att den betalas utan större ansträngning för dig. Du behöver ju inte betala. Det är det vi arbetare om gör.
När det gäller utsatta människor som bara lägger sig ner och dör så är de definitivt oersättliga. Och det inträffar säkert en gång per år men det är knappast samhällets fel.
- Inlägg 686
Framför allt så är jag säker på att dom allra flesta arbetarna oavsett partifärg tar fullt avstånd från Mr.Råttas skit och ideologi!
Mr.Råtta har ända sen jag kom in på forumen bara åstadkommit att jag sin egen svanstump, först som hund och numera vsom råtta kutande runt sin älskade pottkant!
Mr.Råtta har ända sen jag kom in på forumen bara åstadkommit att jag sin egen svanstump, först som hund och numera vsom råtta kutande runt sin älskade pottkant!
- Inlägg 687
En gång per år? No Way!
Dom senaste ungefär 5 åren har flera hundra av mina utatta och hemlösa polare dukat under, nya dödsbud varje vecka!
Något som märks direkt när jag är i stan, tidigare har man inom 5 minuter både natt och dag träffat ett antal polare, men nu har så många dött att ibland träffar man ingen!
Dom senaste ungefär 5 åren har flera hundra av mina utatta och hemlösa polare dukat under, nya dödsbud varje vecka!
Något som märks direkt när jag är i stan, tidigare har man inom 5 minuter både natt och dag träffat ett antal polare, men nu har så många dött att ibland träffar man ingen!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 688
RedCloudon fre okt 09, 2009 12:10 pm
Jo så är säkert önsketänkandet bland de som inte hänger med lite.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/fler-rodgrona-tar-reinfeldts-parti-1.969670
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 689
lazy skrev:RedCloudon fre okt 09, 2009 12:10 pm
Jag tror du talar för döva öron när det gäller honom. Jag tror att detta är en bra bild på hur Red Clown ser ut.
Så här ser en äkta arbetare ut enligt honom.
http://video.google.com/videosearch?source=ig&hl=sv&rlz=1G1ACAW_SVSE341&q=weiron+i+ottan&lr=&um=1&ie=UTF-8&ei=i0LPSo_qFpTR-QarjOGNAw&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=1#
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 690
Thetaxpayer skrev:lazy skrev:RedCloudon fre okt 09, 2009 12:10 pm
Jag tror du talar för döva öron när det gäller honom. Jag tror att detta är en bra bild på hur Red Clown ser ut.
http://video.google.com/videosearch?source=ig&hl=sv&rlz=1G1ACAW_SVSE341&q=weiron+i+ottan&lr=&um=1&ie=UTF-8&ei=i0LPSo_qFpTR-QarjOGNAw&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=1#
Det är bara pga sthlm, göteborg och malmö som högern vann förra valet
"resten "av landet vill inte ha dessa tomtar...
Vart bor de flesta arbetarna tror ni?
- Inlägg 691
Thetaxpayer Today at 4:08 pm
Gillar Weiron!
- Inlägg 692
theward skrev:Thetaxpayer skrev:lazy skrev:RedCloudon fre okt 09, 2009 12:10 pm
Det är bara pga sthlm, göteborg och malmö som högern vann förra valet
"resten "av landet vill inte ha dessa tomtar...
Vart bor de flesta arbetarna tror ni?
Snarare är det väl så att "resten av landet" som du så vackert buntar ihop det, till stor del består av muppar.
- Inlägg 693
martin7lindgren skrev:En gång per år? No Way!
När det gäller just dina polare är det nog troligare att de dör av en överdos.
- Inlägg 694
råttan. skrev:martin7lindgren skrev:En gång per år? No Way!
När det gäller just dina polare är det nog troligare att de dör av en överdos.
Tror jag också för trots att jag känner väldigt många människor så har
inte hundratals av de dött, i så fall hade jag börjat fundera.
- Inlägg 695
Det troliga är väl att martin har svårt att hålla sig till sanningen.
- Inlägg 696
råttan. skrev:Det troliga är väl att martin har svårt att hålla sig till sanningen.
Det gäller väl typ 80% av forumdeltagarna...
tänkt om ingen ljög , vad trevligt det skulle bli här då
Ännu trevligare om folk lysnnade
- Inlägg 697
DEMOSKOPS OKTOBER...!
Visar att de rödgröna går framåt och alliansen backar,
50,7% - 44,0% = ett gap på 6,7%
Härlig läsning tillmorgonkaffet!
- Inlägg 698
Nu snackar du trams igen Mr.Råtta, vad är osant i det jag säger?
- Inlägg 699
martin7lindgren skrev:Visar att de rödgröna går framåt och alliansen backar,
ja hoppas det håller i sig för den fattiga/sjuka/arbetslösa delen av folket klarar inte 4 år till med högerstyre
jag dricker inte kaffe, men koffeinjunkie är jag iaf...pepsi och tekakor med skinka och tomat bidde det
ikväll blir det tacos och Fotboll...och 90 minuter som avgör nästa sommars fotbollsäventyr
- Inlägg 700
Så är det vmkvalet mot Danmark ikväll är både spännande fotboll och siffror,
Sverige har mer och spela för en Danmark i poängligan i gruppen, hoppas det avgör!
SJÄLVKLART VILL MAN SE SVERIGE I VM!
Sverige har mer och spela för en Danmark i poängligan i gruppen, hoppas det avgör!
SJÄLVKLART VILL MAN SE SVERIGE I VM!