blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Ärligt talat Mr.Råtta,du tycker på fullt allvar att jag som pensionär ska fråntas rätten att kunna se på TV, och vara portad på bolaget om jag skulle vilja handla där?
Ge mig ett enda skäl till varför en puttefnask som dig ska få handla på bolaget men inte jag, är du värdefullare än jag med andra rättigheter?
MR.Råtta och rövslickare,är du mer värd än mig?
Du är en kuksugare och rövslickare, en bögråtta helt enkelt!
Jag är säker på att när du inte sitter här på forum och spyr ut din egen förträfflighet, då sitter du och rycker och sliter i din lilla minidingeling?
Råttan jobbar ju och levererar in skattepengar samt är tvungen att stå till förfogande minst 164 timmar/månad, du däremot levererar inte in en enda krona i skatt och kan disponera din tid helt fritt, det vore för jävligt om du skulle ha lika mycket över när det nödvändigaste är betalt!
Förstår du inte man kan inte få betalt för att göra ingenting samtidigt som andra måste jobba fulltid för samma pengar?
ska vi ha betalt efter nytta?
då ska nog de flesta höavlönade få skapliga lönesänkningar och fotfolket tjäna mkt mer än i dag.
Dock händer aldrg detta, då högdjuren av någon outgrundlig anledning tror de är värda sina löner och att de är så mkt förmer än arbetarna är
Råttan och Bh plus en hel konkarong, verkar inte fatta att ingen vill vara sjuk... Så att snacka om att alla skulle vara sjuka om de fick en bra ersättning är ju bara ren nonsens och inget annat..
jag skulle tom betala för att bli frisk om det alternativet var en realitet