Skadedjuret & hobbyrassen skrev:Ta och lugna ner dig några hekto.
Eller alternativt: tagga ner din Timbropropaganda och försök tänka själv.
Skadedjuret & hobbyrassen skrev:Ta och lugna ner dig några hekto.
theward skrev:råttan skrev:martin7lindgren skrev:Hittat på? 50.000 människor till som åker ut ur sjukförsäkringen vid årskiftet är ju helt klart en massa människor?
Varför tror du nu att Christina Husmark/Person börjar slå i från sig när hon snackar om för friska för sjukskrivning, för sjuka för arbete?
Vad är det för knepig definition på människor?
Hur vet du att 50000 kommer åka ut? Man kan ju misstänka att de flesta hastigt tillfrisknar innan årsskiftet.
Sådana som du borde inte få gå lösa, med så sjuk syn på dina medmänniskor..
Du har rätt i en grej, så sjuk som du verkar vara i huvudet, det är nog ingen av dessa 50 000 människorna
Hoppas du trillar dit själv och får känna på hur det är din snyngel...
ps ser inget anledning att vara uns trevlig mot människor som inte har nåt som helst problem med att deras medmänniskor hamnar i ekonomiskt obestånd bara för att de råkat bli sjuka eller skadade..
Tvärtom så önksar jag dem ett riktigt helvete, för mer förtjänar de helt enkelt inte
råttan skrev:Jo, jag vet att om man inte kallar varenda simulant för dödssjuk så är man inte vatten värd. Men sen då?
martin7lindgren skrev:Nu är du där igen Mr.Råtta?
Din definition på sjuk är att ligga på sin dödsbädd, alla andra är tärande, lata simulanter i din leksaksvärld?
Men självklart blånekar råttuslingen till sitt eget budskap!
theward skrev:råttan skrev:Jo, jag vet att om man inte kallar varenda simulant för dödssjuk så är man inte vatten värd. Men sen då?
problemet är väl snarare att du kallar alla för simulanter mer eller mindre...
Det i sin tur gör att du nedvärderar alla sjuka och handikappade...samtidigt visar du att fdu inte bryr dig ett endaste dugg om hur det går för alla dessa när de utförsäkras...
lugna mig det gör jag först när fokk börjar bry sig mer om varandra och när sjuka slutas behandlas som skräp
råttan skrev:theward skrev:råttan skrev:Jo, jag vet att om man inte kallar varenda simulant för dödssjuk så är man inte vatten värd. Men sen då?
Det i sin tur gör att du nedvärderar alla sjuka och handikappade...samtidigt visar du att fdu inte bryr dig ett endaste dugg om hur det går för alla dessa när de utförsäkras...
lugna mig det gör jag först när fokk börjar bry sig mer om varandra och när sjuka slutas behandlas som skräp
Det var det löjligaste jag hört. Vart har jag kallat alla sjukskrivna för simulanter? Fram med det eller så ser jag påståendet som tillbakataget.
Jag har bara påpekat att 50000 inte kommer att utförsäkras. Jag tycker det är bra att siffran blir lägre, men du bara förnekar det.
råttan skrev:theward skrev:råttan skrev:Jo, jag vet att om man inte kallar varenda simulant för dödssjuk så är man inte vatten värd. Men sen då?
Det var det löjligaste jag hört. Vart har jag kallat alla sjukskrivna för simulanter? Fram med det eller så ser jag påståendet som tillbakataget.
Jag har bara påpekat att 50000 inte kommer att utförsäkras. Jag tycker det är bra att siffran blir lägre, men du bara förnekar det.
theward skrev:råttan skrev:theward skrev:råttan skrev:Jo, jag vet att om man inte kallar varenda simulant för dödssjuk så är man inte vatten värd. Men sen då?
hej bagdad bob...
Det är Siffror som FK själva kommit med, ljuger dom...
Som sagt är du sjukt ignorant
BH du skulle nog behöva incitament själv din tölp
Att svälta ut sjuka och tvinga dem jobba..tills de stupar..det tycker du tydligen är rätt
martin7lindgren skrev:Mr.Blue, stor i orden och liten på jorden!
Kronblomideologi direkt från sofflocket!
blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Mr.Blue, stor i orden och liten på jorden!
Kronblomideologi direkt från sofflocket!
Det svider när man blir genomskådad eller hur martin?
martin7lindgren skrev:Har du genomskådat mig menar du Mr.Blue?
Berätta mer, så jag förstår vad du yrar om?
Självklart förstår jag att du är tjurig,men förutom det är det svårt att fatta vad du snackar för skit?
martin7lindgren skrev:Beatrix Ask vill utreda lagen om civilkurage?
Att vi ska hjälpa andra människor i nöd om vi kan kan,något som borde vara det självklaraste som finns,
Men justitieministern har väl börjat förstå vilket folk hon har i dom egna leden, för hennes och alliansens anhängare visar ju varje dag här på forumet att det viktigaste är dom själva, andra får ta plats i skyll er själv kön!