Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+25
Secrist
patriot
formsvackan
Vercingetorix
SilverSurfer
Thetaxpayer
Blåfront
x-medborgare
ANNA2LINK
lärare
captaincodd
berralarzon
Susz X
Regndrottning
GustavAnder
DMustaine
RedCloud
Redvictory
R.O.F.L
lazy
blueheaven
MartinLindgren
marxisten
råttan.
theward
29 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

theward
    theward

Antal inlägg : 6709

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 7 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  theward 2009-09-06, 00:07

råttan skrev:martin bedriver propaganda. Jag har all rätt att bemöta hans inlägg.

Vad tycker du GA bedriver då?
    Kan du försvara sådant??

du vet att jag ifrågasatt Martin flera ggr... men jag tycker du går för långt med ditt "ifrågasättande"

Du verkar ju närmast bara ha en motståndare och det är Martin
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 7 Empty iq missing

Inlägg  GustavAnder 2009-09-06, 01:59

theward skrev:
    råttan skrev:martin bedriver propaganda. Jag har all rätt att bemöta hans inlägg.

Kan du försvara sådant??

du vet att jag ifrågasatt Martin flera ggr... men jag tycker du går för långt med ditt "ifrågasättande"

Varför blandar du in mig här, har du inget annat att sysselsätta dig med, bidrags-fiskaren ?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-09-06, 02:06

Schakalhögern skrev:martin bedriver propaganda. Jag har all rätt att bemöta hans inlägg.

Mobbningen blir liksom inte bättre för att du kallar de "bemöta inlägg"

hycklare.

Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Varför blandar du in mig här

Jo för du är detta forums sämsta "debattör" som tillför endast personangrepp och inget annat.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-06, 08:54

Bemöt på du Mr.Råtta, inte mig emot!
    Jag kommer fortsätta valkampen som hitills så länge det behövs,
    Särskilt ditt skit mot sjuka, handikappade och äldre som du bara viftar bort som tärande och lata kommer jag aldrig låta stå oemotsagt!

Sen kan du hala och slingra dig hur mycket du vill, det är ditt problem!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-09-06, 09:23

GustavAnder skrev:
    theward skrev:

Kan du försvara sådant??

Varför blandar du in mig här, har du inget annat att sysselsätta dig med, bidrags-fiskaren ?

Bra där kom ett exempel på din debatstil, då slapp jag tom citera dig Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-06, 09:32

Äsch..., Mr.Gustav Ander trånar, klänger sig fast imorsan kjol och väntar på nästa dask på rumpen! No

Strunta i fåntratten The Ward,du försöker ju komma igång med jobb säkert mer än vad Mr.Ander gör?

Jag tror inte han fattar att nästan varenda en som dras med sjukdom och skador skulle ge vad som helst för och få vara fullt frisk och arbetsför!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-09-06, 09:44

martin7lindgren skrev:Äsch..., Mr.Gustav Ander trånar, klänger sig fast imorsan kjol och väntar på nästa dask på rumpen! No

Strunta i fåntratten The Ward,du försöker ju komma igång med jobb säkert mer än vad Mr.Ander gör?

Jag tror inte han fattar att nästan varenda en som dras med sjukdom och skador skulle ge vad som helst för och få vara fullt frisk och arbetsför!

joo han enbart är harmlös, problemet blir om hans syn på sjuka och handikappade sprids för mkt..

Det är nog tufft att bara vara sjuk, utan att det ska behöva bli etter värre genom att man inte klarar sig ekonomiskt också

ps ja jag har ju kommit igång unde en längre tid...
    Man söker inte aktiv vägar tillbaka om man bara vill lata sig som GA påstår att jag gör...

Ganska nöjd med hur det funkat att jobba...även om det varit och är väldigt tufft...
    Ser iaf ut som om jag kommer at klara de 75% jag jobbar nu och det är stort för mig och dessutom en nödvändighet eftersom det ser mörk ut(trots fagra löften från Husmark för någradagar sen) med att jag ska få någon annan ersättning efter januari 2010,,,

Ska iaf söka sjukersättning på 25%, sen får GA med anhang vomera hur mkt de vill Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-06, 09:56

Dom ska bara högakningsfullt hålla käften,
    Man kan inte göra mer än sitt bästa,något många av dessa blånäsor borde pröva sig på!

Forumhögern utropar sig själva till samhällets största stöttepelare, när dom i själva verket bara bryr sig om sig själva,
    Precis som vi andra ska knäböja inför dessa gudomliga blånäsor, aldrig!

Forumhögern, ett gäng clowner med sina blåa lösnäsor och inget annat, men det är bara tacka och ta emot,då dessa clowner med sina blåa lösnäsor i själva verket bäddar för en rödgrön valseger 2010, men det är dom för korkade att fatta, hela högen! No

Bara gratta Reinfeldtarna till det dom lyckats mobilisera, ett gäng sänken och inget annat!
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-09-06, 10:02

theward skrev:

Kan du försvara sådant??

GA får väl stå för sina egna inlägg. Jag läser dem inte så ofta och har heller varken försvarat eller fördömt hans inlägg.

Om du tycker att jag ifrågasätter martin för ofta eller på fel sätt så tyck det då. Jag bryr mig inte.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-06, 10:04

RedCloud skrev:
    Schakalhögern skrev:martin bedriver propaganda. Jag har all rätt att bemöta hans inlägg.

Mobbningen blir liksom inte bättre för att du kallar de "bemöta inlägg"

hycklare.

Någon mobbing i förekommer helt enkelt inte. Visst kanske jag skriver nåt elakt inlägg ibland, men det är ingenting mot vad du och martin gör (vilket iof också saknar betydelse).
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-09-06, 10:05

martin7lindgren skrev:Dom ska bara högakningsfullt hålla käften,
    Man kan inte göra mer än sitt bästa,något många av dessa blånäsor borde pröva sig på!

Forumhögern utropar sig själva till samhällets största stöttepelare, när dom i själva verket bara bryr sig om sig själva,

Forumhögern, ett gäng clowner med sina blåa lösnäsor och inget annat, men det är bara tacka och ta emot,då dessa clowner med sina blåa lösnäsor i själva verket bäddar för en rödgrön valseger 2010, men det är dom för korkade att fatta, hela högen! No

Bara gratta Reinfeldtarna till det dom lyckats mobilisera, ett gäng sänken och inget annat!

tror de funkar kasst som sänken med deras korkskallar tongue
    Men de funkar säklert bra som bojar, som tex markerar metbråtar Wink
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-09-06, 10:08

råttan skrev:
    theward skrev:

Kan du försvara sådant??

GA får väl stå för sina egna inlägg. Jag läser dem inte så ofta och har heller varken försvarat eller fördömt hans inlägg.

Om du tycker att jag ifrågasätter martin för ofta eller på fel sätt så tyck det då. Jag bryr mig inte.

just att inte bry sig verkar vara mer vanligt förekommande bland er på högersidan....
    Tiger man och låter andra hålla på som svin... är man till viss del medskyldig..

jo det är flera som håller på med mobbing här inne...
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-06, 10:09

martin7lindgren skrev:Bemöt på du Mr.Råtta, inte mig emot!
    Särskilt ditt skit mot sjuka, handikappade och äldre som du bara viftar bort som tärande och lata kommer jag aldrig låta stå oemotsagt!

Har du någon idé vad denna s.k "kamp" syftar till? Du verkar bara bry dig om vilka som regerar. Du bryr dig inte ett skvatt om vilka beslut de kan tänkas fatta. Röran har inte presenterat en enda satsning på de som har det allra svårast. Istället vill de höja bidragen till de bidragslyftare som redan kommer upp i taket. Är det så du vill ha det martin?

Jag för min del vill att de sjuka ska ha en bättre vård och en bättre ekonomi. Det skulle vi ha råd med om det inte vore för hundratusentals simulanter. Jag kan inte begripa varför du med näbbar och klor försvarar dessa simulanter.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-09-06, 10:14

theward skrev:
    martin7lindgren skrev:Äsch..., Mr.Gustav Ander trånar, klänger sig fast imorsan kjol och väntar på nästa dask på rumpen! No

joo han enbart är harmlös, problemet blir om hans syn på sjuka och handikappade sprids för mkt..

Det är nog tufft att bara vara sjuk, utan att det ska behöva bli etter värre genom att man inte klarar sig ekonomiskt också

ps ja jag har ju kommit igång unde en längre tid...
    Man söker inte aktiv vägar tillbaka om man bara vill lata sig som GA påstår att jag gör...

Ganska nöjd med hur det funkat att jobba...även om det varit och är väldigt tufft...
    Ser iaf ut som om jag kommer at klara de 75% jag jobbar nu och det är stort för mig och dessutom en nödvändighet eftersom det ser mörk ut(trots fagra löften från Husmark för någradagar sen) med att jag ska få någon annan ersättning efter januari 2010,,,

Ska iaf söka sjukersättning på 25%, sen får GA med anhang vomera hur mkt de vill Wink

Jag håller med dig Theward! själv vill jag börja jobba nu men kroppen återhämtar sig långsamt och arbetsgivarna vill att jag ska utnyttja rehabiliteringen!
    Arbetsgivarna har märkt att FK mycket noga noterar vad den sjuke säger!
    Till den sjukes nackdel naturligtvis! skulle jag säga att jag vill börja jobba
    och känna mig för så skulle det genast tolkas som att jag har en arbetsförmåga!
    Just "arbetsförmåga" gör då att FK lägger hela ansvaret på arbetsgivaren dvs
    att även om jag enbart klarar av en tredjedel av mina förväntade arbetsinsatser så
    får arbetsgivaren betala hela min lön! det är då arbetsgivaren måste meddela arbetsbrist! dvs då blir jag uppsagd och ska skriva in mig hos arbetsförmedlingen för den öppna arbetsmarknaden! Det jag lärt mig är att jag ska säga att jag inte klarar av att arbeta alls utan behöver rehabiliteras! då kan FK skjuta till sjukersättn
    Det är inte många sjuka som orkar läsa F Kassans taktik utan de är ärliga och säger att de vill prova på att jobba!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-06, 10:14

martin7lindgren skrev:Dom ska bara högakningsfullt hålla käften,

Gör du ditt bästa martin? Menar du verkligen det? Ditt bästa för att i alla lägen slippa arbeta då eller?

Nån stor stöttepelare skulle jag inte kalla mig själv. En av många arbetsmyror däremot. Jag har stor respekt för de som är sjuka och handikappade på riktigt, men du martin verkar inte respektera en enda arbetare där du sitter i din innerstadslägenhet. Men du har inte "fått" någonting. Nej, nej. Bara ett synnerligen exklusivt boende.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-06, 10:17

theward skrev:
    råttan skrev:
    theward skrev:

Kan du försvara sådant??

just att inte bry sig verkar vara mer vanligt förekommande bland er på högersidan....
    Tiger man och låter andra hålla på som svin... är man till viss del medskyldig..

Jag har inte tid att läsa allt som skrivs på detta forum, jag har betydligt viktigare saker att "bry mig" om, t.ex ett jobb att sköta. Men i just detta avseede var det din löjliga åsikt jag inte tänkte bry mig. Sluta bete dig som en fjant.
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-09-06, 10:18

råttan skrev:

Har du någon idé vad denna s.k "kamp" syftar till? Du verkar bara bry dig om vilka som regerar. Du bryr dig inte ett skvatt om vilka beslut de kan tänkas fatta. Röran har inte presenterat en enda satsning på de som har det allra svårast. Istället vill de höja bidragen till de bidragslyftare som redan kommer upp i taket. Är det så du vill ha det martin?

Jag för min del vill att de sjuka ska ha en bättre vård och en bättre ekonomi. Det skulle vi ha råd med om det inte vore för hundratusentals simulanter. Jag kan inte begripa varför du med näbbar och klor försvarar dessa simulanter.

hundratusentals simulanter?? nu tar du väl ändå i så du spricker Evil or Very Mad
    Som jag sagt förrut är det ju bara ordbajseri då du och andra inte har en aning om vilka som är sjuka och vilka som inte är det..

ps det har inte jag heller , men att flera hundratusen inte skulle var sjuka eller helt elle delvis saknar arbetsförmåga det tror jag inte på ...

kan bara se till de som jag träffar varje vecka som är sjukskrivna eller har sjukersättning....
    Där är det inte många som jag skulle anse vara mer arbetsföra än de är....
    När man är sjuk själv så vet man hur många sjukdommar fungerar(speciellt kroniska) och då drar man inga snabba växlar över hur de mår
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-09-06, 10:20

råttan skrev:
    theward skrev:
    råttan skrev:
    theward skrev:

Kan du försvara sådant??

Jag har inte tid att läsa allt som skrivs på detta forum, jag har betydligt viktigare saker att "bry mig" om, t.ex ett jobb att sköta. Men i just detta avseede var det din löjliga åsikt jag inte tänkte bry mig. Sluta bete dig som en fjant.

nää du har dedikerat hela din forumsexistens på Martin.. det verkar ju sunt??
    Ska man kunna debatera hjälpligt bör man ju läsa flertalet inlägg, annars får man ju ingen som helst helhet...

Men du tycker kanske att tex BF debattteknik är den rätta... han läser aldrig vad andra skriver
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-06, 12:41

Du snackar så mycket strunt Mr.Råtta, du kan aldrig lägga över ditt skit på mina axlar,
    Du kan helt enkelt inte få mig i gungning vad du än tar dig till med,
    Du är bara den där lilla munsbiten, inget som helst problem, men visst känns det bra att jag tydligen ser till att du springer dig trött i jakten på din lilla svanstump,
    Det gör jag så gärna, så fortsätt flänga mig i bakhasorna du! Jag ska göra vad jag kan för att hålla den korkade Råttan sysselsatt!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-06, 12:49

Suck..., Den hala slinger råttan säger att han inte bryr sig om Martin?

Pust..., Vilken tur för mig då, för hur fan skulle han vara om han brydde sig?

Mr.Råtta mot nya höjder i jakten på sin lilla svanstump! No
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-06, 14:47

theward skrev:
    råttan skrev:

hundratusentals simulanter?? nu tar du väl ändå i så du spricker Evil or Very Mad
    Som jag sagt förrut är det ju bara ordbajseri då du och andra inte har en aning om vilka som är sjuka och vilka som inte är det..

ps det har inte jag heller , men att flera hundratusen inte skulle var sjuka eller helt elle delvis saknar arbetsförmåga det tror jag inte på ...

kan bara se till de som jag träffar varje vecka som är sjukskrivna eller har sjukersättning....
    Där är det inte många som jag skulle anse vara mer arbetsföra än de är....
    När man är sjuk själv så vet man hur många sjukdommar fungerar(speciellt kroniska) och då drar man inga snabba växlar över hur de mår

theward,

Jag utgår bara ifrån vad som är rimligt. Bland 100 slumpvis utvalda personer i arbetsför ålder är det inte troligt att nästan 20 skulle vara så sjuka att de inte kan jobba under överskådlig framtid. Jag behöver heller inte veta vilka 20 dessa är för att avgöra rimlighetsgraden i det.

När det gäller ordbajseri så är du ju en mästare på långa intetsägande inlägg.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-09-06, 14:49

Skadedjuret skrev:Jag utgår bara ifrån vad som är rimligt. Bland 100 slumpvis utvalda personer i arbetsför ålder är det inte troligt att nästan 20 skulle vara så sjuka att de inte kan jobba under överskådlig framtid. Jag behöver heller inte veta vilka 20 dessa är för att avgöra rimlighetsgraden i det.

Dom här hemsnickrade uträkningarna är en stor källa till skratt

tack råttan, mer....
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-06, 14:51

martin7lindgren skrev:Suck..., Den hala slinger råttan säger att han inte bryr sig om Martin?

Pust..., Vilken tur för mig då, för hur fan skulle han vara om han brydde sig?

Mr.Råtta mot nya höjder i jakten på sin lilla svanstump! No

martin gör sitt bästa för att framstå som ett fån. Jag skrev att jag inte läser så mycket av Gustavs inlägg samt att jag inte bryr mig om vad theward tycker om detta.

bryr sig martin om politik. Hanstöder ett parti som vill gå ur eu och ett annat parti som vill vara kvar. Hur ska han ha det tro?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-09-06, 14:52

RedCloud skrev:
    Skadedjuret skrev:Jag utgår bara ifrån vad som är rimligt. Bland 100 slumpvis utvalda personer i arbetsför ålder är det inte troligt att nästan 20 skulle vara så sjuka att de inte kan jobba under överskådlig framtid. Jag behöver heller inte veta vilka 20 dessa är för att avgöra rimlighetsgraden i det.

Dom här hemsnickrade uträkningarna är en stor källa till skratt

tack råttan, mer....

Säkert kul för de som slipper betala kalaset. Noterar att du inte kunde presentera något fel med själva uträkningen.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-09-06, 14:54

Skadedjuret skrev:Noterar att du inte kunde presentera något fel med själva uträkningen.

Brukar inte lägga energi på tokhögerns fantasifoster...sorry...

btw: väntar på svar om (v)s partiprogram, eller kanske det bara var ytterliggare högerlögner du försökte med.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:09