theward 2009-09-06, 09:44
martin7lindgren skrev:Äsch..., Mr.Gustav Ander trånar, klänger sig fast imorsan kjol och väntar på nästa dask på rumpen!
Strunta i fåntratten The Ward,du försöker ju komma igång med jobb säkert mer än vad Mr.Ander gör?
Jag tror inte han fattar att nästan varenda en som dras med sjukdom och skador skulle ge vad som helst för och få vara fullt frisk och arbetsför!
joo han enbart är harmlös, problemet blir om hans syn på sjuka och handikappade sprids för mkt..
Det är nog tufft att bara vara sjuk, utan att det ska behöva bli etter värre genom att man inte klarar sig ekonomiskt också
ps ja jag har ju kommit igång unde en längre tid...
Man söker inte aktiv vägar tillbaka om man bara vill lata sig som GA påstår att jag gör...
Ganska nöjd med hur det funkat att jobba...även om det varit och är väldigt tufft...
Ser iaf ut som om jag kommer at klara de 75% jag jobbar nu och det är stort för mig och dessutom en nödvändighet eftersom det ser mörk ut(trots fagra löften från Husmark för någradagar sen) med att jag ska få någon annan ersättning efter januari 2010,,,
Ska iaf söka sjukersättning på 25%, sen får GA med anhang vomera hur mkt de vill