Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev: Det här bli tredje eller fjärde gången du läser det, Sniper.
"Och kom inte och säg att jag försvarar statsskicket i Iran. Jag är den förste att predika demokrati i Iran. Men såna högerråttor som Lazy och du är ju alltid framme och påstår att muslimer röstar fel så fort de tillämpar demokrati. Ställ dig du på Lazys sida. Alla på forum vet vad falsk madame Lazy är."
När skall poletten trilla ned och slå dig i huvet så att du vaknar. Minska ner på medicinen Sniper!
Men NEJ Infra, du försvarade ju staten IRAN när det gällde deras censur, ingen har talat om att inte godkänna hur muslimer röstar, här gällde det deras RÄTT att fritt tala och berätta om situationen, eller ser du det som att de SKA hålla truten?
fö så är den enda medicin jag äter smärtstillande, vilken INTE påverkar tankeförmågan och logiken....
Men Infra, svara på frågan gällande dessa proxies, är det BRA eller dåligt när människor GRATIS ställer upp och ser till att människor i diktaturer som spärrar nätåtkomst kan kringgå detta?
DET var nämligen det ENDA LAZY OCH EN DEL ANDRA I PP gjorde!!!
De vasrken stödde oroligheter eller manipulerade nätet på något sätt, och detta fördmde du i skarpa ordalag, är du sedan förvånad att man tror du stöder staten Iran?
Den där diskutionen skall jag ta med dig i en annan tråd, Sniper. Argumenten ligger förberedda. Det är därför så trist att ödsla timmar på att tillrättalägga förvrängningar som ni gör i debatten. Det blir ju bidiskutioner som aldrig tar slut ibland. jag skall se när jag får tid att återkomma till det. men som sagt. nu har jag slängt bort mer en en timme på att avfärda lögner. Tiden kan användas bättre. Eller hur.
men snälla du det denna tråden gällde är ju internetcensuren, och det är den vi behandlar eller hur?
så mina frågor kvarstår, det USA vill göra är exakt vad IRAN försökte göra, USA fördömer du för att ens tänka det, men Iran gör tydligen rätt....
så nu är frågan SKA man eller ska man INTE hjälpa till att kringgå sådant?