Det får du nog anstränga dig rejält för att "bevisa". Gör gärna ett försök.GustavAnder skrev: det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om
+12
captaincodd
Sniperace
KickTheRasist
marxisten
mimra
Infra
blueheaven
smilet
formsvackan
GustavAnder
lazy
Susz X
16 posters
”Våra söner plundras på sina organ”
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 101
Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 102
[quote="GustavAnder"][quote="marxisten"]
Kommunskit, jag sitter fan inte i kommunen, var lite ung för att bli invald när det var val sist. 16 år vet du, lite ungt va.
Gällande ditt uttalande vet du likväl som jag att det inte är så. Israel är skyddat från kritik pga. att man bli antisemit vid kritik!
GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:marxisten skrev:[quote="GustavAnder!
Verkar osm så när Israel inte ens utreder om det skett. För Israel skiter fullständigt i Palestiniernas situation så länge ingen kritiserar de för vad som sker där. Då är det rasism, antisemitsm etc. Varför får man inte säga något om Israel men allt om Palestina, även lögner utan att det är rasism? Är frågan klar nog för dig nu GA?
Nä ,frågan blir inte klar när du uttalar dig, ditt svammel är obegripligt.
Så här då. Varför är det inte RASISM vad man än skriver om Palestinier eller muslimer, men minsta kritik mot Israel blir det!
Nä, det är inte rasism om man skriver om Palestinier per definition,
det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om, fattar du kommunskiten ?
Troligtvis inte.
Kommunskit, jag sitter fan inte i kommunen, var lite ung för att bli invald när det var val sist. 16 år vet du, lite ungt va.
Gällande ditt uttalande vet du likväl som jag att det inte är så. Israel är skyddat från kritik pga. att man bli antisemit vid kritik!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 103
marxisten Today at 7:52 pm
Så här då. Varför är det inte RASISM vad man än skriver om Palestinier eller muslimer, men minsta kritik mot Israel blir det!
Fogh Rasmussen förde in Danmark i Irakkriget och har troget stått på George Bushs sida i vått och torrt. Han har också avsevärt försämrat Danmarks internationella rykte. Genom att underlåta att kritisera Jyllands-Postens Muhammedkarikatyrer och genom sin oskickliga hantering av den kris som detta medförde, bidrog han till den 'kollision mellan civilisationer', som vissa konservativa kretsar tycks önska.
"Sveriges Tel Aviv-ambassadör, som fördömt Boströms artikel på ambassadens hemsida, måste kallas hem och läxas upp av Carl Bildt och undervisas i elementär svensk yttrandefrihet." Det skriver PER GAHRTON. Han anser att Israel borde göra en neutral och opartisk undersökning om ifall organstölder från dödade palestinier förekommer.
http://www.newsmill.se/artikel/2009/04/06/utnamningen-av-anders-fogh-rasmussen-skadar-nato
http://newsmill.se/artikel/2009/08/19/bostroms-anklagelse-bor-undersokas-inte-fordomas-0
Visst är det skillnad marx! Tack till Jonathan L för tipset.
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 104
Lazy
http://www.newsmill.se/artikel/2009/04/06/utnamningen-av-anders-fogh-rasmussen-skadar-nato
Vad är som är specifik bra i denna artikel för att du skall flyna ??
Kan du ge mig en tips för att jag skall försöka förstå dig ..
Vad är som är specifik bra i denna artikel för att du skall flyna ??
Kan du ge mig en tips för att jag skall försöka förstå dig ..
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 105
Alla här vet att jag är en sansad man även om jag kan ha hääftigt humör. Nu börjar jag iaf känna mig mer och mer förbannad på den där Lieberman. Attackera ASverige, Sveriges institutioner, sveriges grundlag och svenska journalister. Nu skall svenska journalister förhindras arbeta genom specialtillstånd, ni vet såna där som nazisterna krävde av judarna för att kväva deras kultur till döds - långsamt. Ett handelsfatwa mot IKEA i israel har utfärdats av rasisten Lieberman och den israelioska regeringen. Nu tycker jag att vi alla samfällt bestämmer oss för att bojkotta denna förb:e skurkstat. Nu får det fan vara nog. Handelsbojkott mot israel. Nu!
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 106
lol
Infra skrev:Alla här vet att jag är en sansad man även om jag kan ha hääftigt humör. Nu börjar jag iaf känna mig mer och mer förbannad på den där Lieberman........
Handelsbojkott mot israel. Nu!
Ja du är lika sansad som AFA på speed och nassar i en fylleorgie.
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 107
Varför sprider SvD myter om judar?
saxat:
“Johan Wennström sommarvikarierar på Svenska Dagbladets ledarsida och skriver att “judar dödar icke-judar och bakar syrat bröd på deras tappade blod”. Mats Skogskär på Sydsvenska Dagbladet vet att berätta för oss om “juden som rövar bort barn och stjäl deras blod”. SvD:s Paulina Neuding gästspelar hos magasinet NEO och lyfter in påstådda “judiska blodsriter” i debatten.”
http://motbilder.se/2009/08/22/hogern-sprider-myter-om-judar/
saxat:
“Johan Wennström sommarvikarierar på Svenska Dagbladets ledarsida och skriver att “judar dödar icke-judar och bakar syrat bröd på deras tappade blod”. Mats Skogskär på Sydsvenska Dagbladet vet att berätta för oss om “juden som rövar bort barn och stjäl deras blod”. SvD:s Paulina Neuding gästspelar hos magasinet NEO och lyfter in påstådda “judiska blodsriter” i debatten.”
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 108
Susz X skrev:Varför sprider SvD myter om judar?
saxat:
Varför sprider du massa dynga i varje inlägg?
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 109
Orolig? gå och dra det gamla sedvanliga täcket över dig..natti. Släck ljuset.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 111
Blir det ?GustavAnder skrev: det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 112
Och till cnn säger bodström han inte har några bevis
DÅ ÄR DET FÖRTAL!
DÅ ÄR DET FÖRTAL!
- Inlägg 114
Ja
formsvackan skrev:Blir det ?GustavAnder skrev: det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om
Ja det tycker jag,
man gör en koppling mellan en händelse för 17 år sen, och en brottsutredning idag i NewYork, där kopplingen är att ett par av de misstänkta i utredning råkar vara av judisk härkomst.
Solklar rasism.
- Inlägg 115
GustavAnder skrev:formsvackan skrev:Blir det ?GustavAnder skrev: det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om
Ja det tycker jag,
man gör en koppling mellan en händelse för 17 år sen, och en brottsutredning idag i NewYork, där kopplingen är att ett par av de misstänkta i utredning råkar vara av judisk härkomst.
Solklar rasism.
Exakt min tanke också G.A och varför i h-e beställde inte D. Boström en ny
obduktion när han stod där med "alla bevis i handen"?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 116
Jag håller inte med om rasistkortet i detta....
Det spelar ingen roll VEM som har utfört detta... Frågan är OM det har utförts!
I detta fall handlar det om Israeler...Man måste kunna skilja på Israeler, (nation), och judar,(religion). Hade det ropats rasism om det hade gällt katolska tyskar?
Det spelar ingen roll VEM som har utfört detta... Frågan är OM det har utförts!
I detta fall handlar det om Israeler...Man måste kunna skilja på Israeler, (nation), och judar,(religion). Hade det ropats rasism om det hade gällt katolska tyskar?
- Inlägg 117
GustavAnder skrev:
Mycket underhållande är det att skåda när G.A. skjuter sig själv i foten:
Visste du inte att Ithzak var ett judiskt namn G.A.?
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 118
Infra skrev:GustavAnder skrev:
Men grabben tror du det är G.A. som gjort bilderna?
- Inlägg 119
blueheaven skrev:Infra skrev:GustavAnder skrev:
Men grabben tror du det är G.A. som gjort bilderna?
Nämen, jag tror han la ut den för att misskreditera vad han trodde var en muslim
och så misskrediterar han sina kelgrisar i stället. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
- Inlägg 120
Åter till allvaret(inte det på Öland).
I går hade en tomte som hette Mats Eriksson en artikel i SvDagbladet.
Rubriken löd: "Döda i strd - inga lämpliga organdonatorer".
Resonemanget går ut på att döda inte kan användas för organstöld. Nu
råkar det emellertid vara så att det har ingen påstått heller. Däremot
är israels offer väldigt döda då de dumpas utanför sina föräldrahem, uppskurna,
urrensade och ihopsydda.
Länkar nedan till en artikel som direkt emotsäger denne tomtes tes att döda ej passar som donatorer, inte ens ofrivilligt.
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article5697088.ab
urrensade och ihopsydda.
Länkar nedan till en artikel som direkt emotsäger denne tomtes tes att döda ej passar som donatorer, inte ens ofrivilligt.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 121
Infra skrev:Åter till allvaret(inte det på Öland).
urrensade och ihopsydda.
På vilket vis motbevisar det att döda inte passar som organdonatorer?
Det är ju av de flesta välkänt att Kina börjader använda särskilda bussar där de avrättades gensom spruta JUST FÖR ATT KUNNA TILLVARATA ORGANEN, det passade ju inte att avrätta med nackskott på idrottsanläggningen om detta skulle vara görligt, så tvärtom så visar artikeln på att det inte är rimligt att dessa palestinier utsatts för organstöld till transplantation.
En mycket underlig sak är att de INTE ens bemödat sig att öppna upp och kontrollera om organen fanns där, det ser jag som väldigt suspekt.....
- Inlägg 122
Sniperace!
Jag saxar ur artikeln
"Syftet är att få bukt med den illegala handeln och minska beroendet av organ från avrättade personer.
Avrättade brottslingar står i dag för omkring 65 procent av organen i Kina."
Det står tydligt att Kina är beroende av organ från avrättade personer. Det står att avrättade brottslingar står för 65 % av organen i Kina.
Detta är svar nog på din fråga på så sätt att det motbevisar påståendet att organ för transplantation inte kan tas från avrättade.
Jag saxar ur artikeln
"Syftet är att få bukt med den illegala handeln och minska beroendet av organ från avrättade personer.
Det står tydligt att Kina är beroende av organ från avrättade personer. Det står att avrättade brottslingar står för 65 % av organen i Kina.
Detta är svar nog på din fråga på så sätt att det motbevisar påståendet att organ för transplantation inte kan tas från avrättade.
- Inlägg 123
Jag håller nog med läkaren i Snipers länk igår, det här verkar inte
vara ngn man väljer i första taget som organdonator. Följande från
D. Boströms egen artikel:
Det första skottet träffade i bröstet. Enligt bybor som bevittnade händelsen sköts han sedan med ett skott i var ben. Därefter sprang två soldater ner från snickeriet och sköt honom ytterligare en gång i magen. Slutligen tog de Bilal i fötterna och släpade honom de 20 stegen uppför snickeriets stentrappa
vara ngn man väljer i första taget som organdonator. Följande från
D. Boströms egen artikel:
Det första skottet träffade i bröstet. Enligt bybor som bevittnade händelsen sköts han sedan med ett skott i var ben. Därefter sprang två soldater ner från snickeriet och sköt honom ytterligare en gång i magen. Slutligen tog de Bilal i fötterna och släpade honom de 20 stegen uppför snickeriets stentrappa
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 124
Infra skrev:Sniperace!
Jag saxar ur artikeln
avrättade/dödade genom att SKJUTAS gör att organen inte kan användas, men med giftspruta och op-personal kan organ från avrättade användas, vad är det som är så svårt att förstå?
dvs en skjuten palestiniers organ kan med all säkerhet INTE användas!!
- Inlägg 125
[quote="Infra
Nämen, jag tror han la ut den för att misskreditera vad han trodde var en muslim
och så misskrediterar han sina kelgrisar i stället. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha [/quote]
Shut up ditt avskum. Jag har aldrig publicerat bilder eller text för att misskreditera nån folkrupp.
DU däremot är en äkta rasist, antisemit.
och så misskrediterar han sina kelgrisar i stället. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha [/quote]
Shut up ditt avskum. Jag har aldrig publicerat bilder eller text för att misskreditera nån folkrupp.
DU däremot är en äkta rasist, antisemit.