http://www.socialdemokraterna.se/Var-politik/Var-politik-A-till-O/Arbete-at-alla/Socialdemokratiska-investeringar-for-fler-jobb/
På 2 år har vi tagit emot 95.000 flyktingar
På 2 år har vi tagit emot 95.000 flyktingar
martin7lindgren skrev:100.000 nya jobb i krisens fotspår är inte dåligt, en bra början tycker jag?
Vad skapar alliansen, utanförskap, tvärtemot sina valöften,och ökade klassklyftor i samhället!
blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:100.000 nya jobb i krisens fotspår är inte dåligt, en bra början tycker jag?
Vad skapar alliansen, utanförskap, tvärtemot sina valöften,och ökade klassklyftor i samhället!
Vet du inte vad sossarnas vallöften är värda vid det här laget?
Är det 100000 nya partifunktionärer de pratar om?
marxisten skrev:blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:100.000 nya jobb i krisens fotspår är inte dåligt, en bra början tycker jag?
Vet du inte vad sossarnas vallöften är värda vid det här laget?
Är det 100000 nya partifunktionärer de pratar om?
Personligen litar jag inte på något vallöfte, borgliga som från sossarna. Hur var det nu igen i stockholm med trängselskatterna? Vallöften är bara till för att ragga väljare, vill man veta vad de ska göra bör man kolla i deras partiprogram och ibland går de ju emot det också!
Man kan inte lita på politiker, vänster som höger!