Vad ska martin pojken skylla på nu?
Oh oh.... kan SD bli vågmätare tro?
ytterligare 5,6%
S och SD delar ju samma syn om lönedumpning dock men det erkänner inte rödingar
Blåfront skrev:http://www.dn.se/nyheter/politik/blocken-tappar-valjare-till-smapartier-1.930614
Vad ska martin pojken skylla på nu?
Oh oh.... kan SD bli vågmätare tro?
ytterligare 5,6%
S och SD delar ju samma syn om lönedumpning dock men det erkänner inte rödingar
martin7lindgren skrev:ja skop ger borgarna 1,3% ledning?
Men ditt SD vågmästare,var får du det i från, 3,1%?
Åt helvete med SD,dom har inte i sveriges riksdag och göra!
Blåfront skrev:För att jag blev sviken av rödingarna mellan 2003-2005 och jag aldrig kommer att förlåta dom för det och sätta emot deras hyckelri i sakfrågor dom skyller på regeringen.
PP sa man delar sakfrågor med både mp och centern
Fan red
Du kan ju debattera när du vill, andra inlägget utan personangrepp?
martin7lindgren skrev:ja skop ger borgarna 1,3% ledning?
Men ditt SD vågmästare,var får du det i från, 3,1%?
Åt helvete med SD,dom har inte i sveriges riksdag och göra!
martin7lindgren skrev:Vad snackar du för strunt nu igen Sniper,för att vara opolitisk går du alltid till SD:s försvar i demokratins namn,
Självklart är det din fulla rätt,men att samtidigt kalla sig opolitisk?
Har jag någonsin sagt att jag tycker SD ska förbjudas?
Har inte jag samma rätt att säga i demokratins namn att jag inte tycker SD har i sveriges riksdag och göra?
Du äger alltså inte rätten att tala i demokratins namn Sniper!
martin7lindgren skrev:Vad snackar du för strunt nu igen Sniper,för att vara opolitisk går du alltid till SD:s försvar i demokratins namn,
Har inte jag samma rätt att säga i demokratins namn att jag inte tycker SD har i sveriges riksdag och göra?
Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Vad snackar du för strunt nu igen Sniper,för att vara opolitisk går du alltid till SD:s försvar i demokratins namn,
Att sniper påstår att han är opolitisk är ju bara patetiskt! vemsomhelst ser ju vad han tillhör!
Sniperace skrev:Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Vad snackar du för strunt nu igen Sniper,för att vara opolitisk går du alltid till SD:s försvar i demokratins namn,
Att sniper påstår att han är opolitisk är ju bara patetiskt! vemsomhelst ser ju vad han tillhör!
Undrar vem som är mest patetisk *s*
Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Vad snackar du för strunt nu igen Sniper,för att vara opolitisk går du alltid till SD:s försvar i demokratins namn,
Undrar vem som är mest patetisk *s*
Du kan sluta undra sniper! det är du! ha,ha,ha
Det enda jag sagt om SD är deras rätt att existera som politiskt parti, jag har MÅNGA gånger skrivit att jag INTE delar deras uppfattning, jag har klagat på ALLA partier, och förklarat att jag ser politiker från de flesta partier som PARASITER som drar mesta möjliga ur sina uppdarg, är det att favorisera?martin7lindgren skrev:Märkligt påtalande Sniper? Du skulle sagt samma sak ?
Då måste du ha missat all galla som spys ut mot oppositionen, har aldrig hört dig säga särskilt mycket om den saken,
Däremot har jag hört dig gå till SD:s försvar många oräkneliga gånger i demokratins namn,
Men återigen så är det din demokratiska rätt, men att du kallar dig opolitiskt ser jag närmast som ett skämt?
Kanske är så enkelt som att du inte känner dig själv, för du verkar tro att du är opolitisk!
Redvictory skrev:snacka om dålig självkännedom!
Ja du får nog gå en kurs i självkännedom sniper!
här har vi en kämpe MOT demokratin som klart uttalar sig för odemokratiska metoder att störa partier......
Jaha! och det erkänner du öppet?
APPLÅD för den störste psykopaten REDVICTORY som valt fel namn, victory borde vara fiction, eller LOOSER
Du kommer få mer insikt på din kurs och då säga! så fel jag haft! Lycka till på kursen!
martin7lindgren skrev:Suck..., Nu är du ju där igen Sniper,har jag förstått dig rätt nu, men det låter som du säger att man är looser och mot demokrati för man sågar SD?
Men då är väl du också mot demokrati som sågar dom som sågar ditt kära SD?
För det du säger,är ju att du talar i demokratins namn när du hävdar SD:s demokratiska rätt,varje gång du får chansen,
Men vi som inte tycker SD har i riksdagen och göra är odemokratiska, hur kommer du fram till det?
martin7lindgren skrev:Det jag säger är att du aldrig missar chansen och hävda SD:s demokratiska rättigheter?
Så ta och ruska på huvudet själv du,sen har man ju känslan att vi har en del SD anhängare som sitter i garderoben, för fega att öppet visa var dom står,
Eller förnekar du det också Sniper?
Sen tycker jag ditt påstående att flera här påforumet förespråkar våld att bekämpa sina politiska motståndare är ett luftslott,
Min bild är tvärtom, att just den frågan verkar dom flesta vara överens om, att politisk våld är oacceptabelt!
OAVSETT PARTIFÄRG ELLER TILLHÖRIGHET!