Sniperace 2011-09-26, 16:35
F.I.S.T skrev: Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: RedMentalCase skrev:FISTen är knäpp i huvet, systematisk tortyr i USA....lol
Däremot förekommer det systematisk tortyr i de flesta arabländer , Kina och i en del forna Sovjetrepubliker bland annat, dumvänstern är då tyst som alltid.
*blunda, blunda blunda*
Ja, vi förstår att du gör det, aldrig ett knäpp till fördömande av tortyr och sådant i andra länder än USA eller västländer.
Nu blundar även du ... jag har otaliga gånger skrivit att det är fel vart än det sker, men det är klart om du låtsas som jag aldrig skrivit det, så får du den verklighetsbild du vill ha
Det var mysko, jag har ALDRIG sett ett enda inlägg där du fördömer dessa likaq kraftullt och energiskt som när det gäller USA.
har du några länkar till sådana inlägg där du gjort detta?
Finns det enda där du ex skriver om hur hemskt det är i Iran som hängde en sjuttonåring?
finns det något inlägg där du kraftfullt fördömer Iran för att de hängde homosexuella?
har du skrivit ett enda inlägg där du fördömer kinas avrättningar och stöld av de avrättades organ?
jag har inbte sett ett enda sådasnt, det som kommer närmast är just frasen att det är fel var det än förekommer, men aldrig at du uttryckligen fördömt något annat land för sådfant...