Rasistäcklet skrev:Tänk om folket fick välja partiledare martin
då hade mona varit rökt
Du skolkade på VARJE samhällskunskaps lektion va ?
För du har ju liksom ingen som helst koll på vad som gäller.
Noll Koll !
Rasistäcklet skrev:Tänk om folket fick välja partiledare martin
då hade mona varit rökt
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Tänk om folket fick välja partiledare martin
då hade mona varit rökt
Du skolkade på VARJE samhällskunskaps lektion va ?
För du har ju liksom ingen som helst koll på vad som gäller.
Noll Koll !
Rasistäcklet skrev:Men rödjävel tycker det är ok att ett privat råd ska välja partiledare inte partimedlemmarna?
Dumhögern skrev:samt via nån form av stöld ta över landets företag
pajashögern skrev:Det står ju i partiprogrammet. Det är bara att läsa innantill.
Skadedjuret skrev:Har jag sagt att de tänker stjäla företagen
Skadedjuret skrev:
Så du säger att de inte ska stjäla företagen?
Skadedjuret skrev:
Hur ska de då kunna ta t.ex mitt företag.
Skadedjuret skrev:Jag skänker inte bort det till nån j-a kommunist frivilligt.
råttan skrev:Att ha ett företag är ingen stor grej. Kostar nästan ingenting att starta. Själv har jag ett litet företag sen många år tillbaka. Nog om det.
I övrigt verkar rc totalt vilse i pannkakan. Varför inte bara dementera att v ska ta över företag så skulle vi alla kunna känna oss lite lugnare.
råttan skrev:Att ha ett företag är ingen stor grej. Kostar nästan ingenting att starta. Själv har jag ett litet företag sen många år tillbaka. Nog om det.
I övrigt verkar rc totalt vilse i pannkakan. Varför inte bara dementera att v ska ta över företag så skulle vi alla kunna känna oss lite lugnare.
Skadedjuret skrev:Varför inte bara dementera att v ska ta över företag
marxisten skrev:råttan skrev:Att ha ett företag är ingen stor grej. Kostar nästan ingenting att starta. Själv har jag ett litet företag sen många år tillbaka. Nog om det.
Dementera att ta över gör vi inte, men däremot att det ska ske via stöld.
lögnaren & vuxenmobbaren skrev:Ska ni ta över mitt företag så kommer det ske via någon form av stöld, hur ska det annars gå till?
RedCloud skrev:Skadedjuret skrev:Varför inte bara dementera att v ska ta över företag
Men hallå, när blev det omvänd bevisbörda ?
DU RÅTTAN påstår att (v) i sitt partiprogram skriver att man vill stjäla företag.
Upp till bevis, eller be om ursäkt.
råttan skrev:marxisten skrev:råttan skrev:Att ha ett företag är ingen stor grej. Kostar nästan ingenting att starta. Själv har jag ett litet företag sen många år tillbaka. Nog om det.
Dementera att ta över gör vi inte, men däremot att det ska ske via stöld.
Ska ni ta över mitt företag så kommer det ske via någon form av stöld, hur ska det annars gå till?
råttan skrev:RedCloud skrev:Skadedjuret skrev:Varför inte bara dementera att v ska ta över företag
DU RÅTTAN påstår att (v) i sitt partiprogram skriver att man vill stjäla företag.
Via någon form av stöld skrev jag. De som idag äger företagen kommer knappast lämna över sin egendom frivilligt till galna kommunister, eller?
GustavAnder skrev:råttan skrev:RedCloud skrev:Skadedjuret skrev:Varför inte bara dementera att v ska ta över företag
Via någon form av stöld skrev jag. De som idag äger företagen kommer knappast lämna över sin egendom frivilligt till galna kommunister, eller?
Det blir väl samma sorts dementi som när Lars Ohly sltade kallade sig kommunist, men ändå kallar sig det,
eller när han påstod att han inte dyrkade massmördaren Lenin, men ändå gör det.
Vänstern har samma låga moral och heder som nassarna, glöm aldrig det.
råttan skrev:Ägaren vill kanske inte sälja till en galen kommunist. Och varför ska ni köpa något och sedan sälja det?
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Vänstern har samma låga moral och heder
råttan skrev:För vems pengar ska ni då köpa företag? Arbetarnas skatter...ska inte det gå till vård, skola och bidragslyftare?