+23
x-medborgare
Regndrottning
marxisten
Blåfront
RedCloud
berralarzon
GustavAnder
Secrist
formsvackan
ANNA2LINK
Susz X
DMustaine
R.O.F.L
Redvictory
Sniperace
Corven
Thetaxpayer
SiP
lazy
blueheaven
råttan.
MartinLindgren
theward
27 posters
LEVE MONA SAHLIN...
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 476
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Men Anna, hur mycket du och martin än yrar i nattmössan kommer ni inte ifrån att ni är tärande.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 477
råttan skrev:Men Anna, hur mycket du och martin än yrar i nattmössan kommer ni inte ifrån att ni är tärande.
Tärande.... Råttan berätta vad du menar med det?
- Inlägg 478
En kostnad för samhället.
- Inlägg 479
råttan skrev:En kostnad för samhället.
Denna kommentar borde jag inte kommentera den är så dum så jag hittar inte ord för det.Tala om att se ner på sina medmänniskor, en vacker dag kan du också Mr Råtta vara "Tärande" tror du att jag skulle skriva en liknande kommentar till dig då???
- Inlägg 480
Jag har ingen aning, du får skriva vad du vill.
Hursomhelst så är en kostnad en kostnad, eller hur?
Och en kostnad måste ju betalas av någon, eller hur?
Och en kostnad måste ju betalas av någon, eller hur?
- Inlägg 481
[quote=\"råttan\"]Jag har ingen aning, du får skriva vad du vill.
Och en kostnad måste ju betalas av någon, eller hur?[/quote]
Ja och jag har jobbat tidigare och är på väg in i arbetsmarknaden Mr Råtta, ska jag ha dåligt samvete just nu för att jag har varit och är sjukskriven i dag är det det som du menar? Ska vi be om ursäkt för att vi finns eller?
Sen skulle jag ALDRIG kunna skriva eller säga till någon annan att den personen var tärande, aldrig i hela mitt liv! Man borde ha respekt för andra människor det är det som det handlar om!!!
Och en kostnad måste ju betalas av någon, eller hur?[/quote]
Ja och jag har jobbat tidigare och är på väg in i arbetsmarknaden Mr Råtta, ska jag ha dåligt samvete just nu för att jag har varit och är sjukskriven i dag är det det som du menar? Ska vi be om ursäkt för att vi finns eller?
Sen skulle jag ALDRIG kunna skriva eller säga till någon annan att den personen var tärande, aldrig i hela mitt liv! Man borde ha respekt för andra människor det är det som det handlar om!!!
Senast ändrad av ANNA2LINK den 2009-09-05, 00:27, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 482
Nej, du ska absolut inte ha dåligt samvete. Om du är sjuk så är det ju inte ditt fel. Vi betalar ju skatt för att vi vill att de sjuka ska kunna leva ett drägligt liv.
Men det verkar ju puckat att förneka att det är en kostnad.
- Inlägg 483
råttan skrev:Nej, du ska absolut inte ha dåligt samvete. Om du är sjuk så är det ju inte ditt fel. Vi betalar ju skatt för att vi vill att de sjuka ska kunna leva ett drägligt liv.
Har jag förnekat det?
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 486
ANNA2LINK skrev:råttan skrev:En kostnad för samhället.
Denna kommentar borde jag inte kommentera den är så dum så jag hittar inte ord för det.Tala om att se ner på sina medmänniskor, en vacker dag kan du också Mr Råtta vara "Tärande" tror du att jag skulle skriva en liknande kommentar till dig då???
En tärande person är tärande oavsett vem som är tärande!
Finns inte minsta annan värdering i detta!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 487
Är det någon som förtjanar bli kallad tärande såär det ju Mr.Råtta själv som dagligen går ut och kalla sjuka oc h skadade människor för lata och tärande,
Trots att säkert dom allra flesta på forumet känner till det, så blånekar Mr.Råtta sitt eget betende,
En hal slinger råtta, och inget annat!
Trots att säkert dom allra flesta på forumet känner till det, så blånekar Mr.Råtta sitt eget betende,
- Inlägg 488
martin7lindgren skrev:Är det någon som förtjanar bli kallad tärande såär det ju Mr.Råtta själv som dagligen går ut och kalla sjuka oc h skadade människor för lata och tärande,
Det är onekligen lite småkul att martin inte kan peka på ett enda inlägg där jag skriver som han påstår.
- Inlägg 489
martin7lindgren skrev:Är det någon som förtjanar bli kallad tärande såär det ju Mr.Råtta själv som dagligen går ut och kalla sjuka oc h skadade människor för lata och tärande,
Även fast man anser att andra människor är tärande så kan man behålla detta för sig själv!!!
- Inlägg 490
Dumma dig inte Anna, om det inte fanns tärande skulle skatten inte behöva vara högst i världen, eller?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 491
dumhögern skrev:om det inte fanns tärande skulle skatten inte behöva vara högst i världen, eller?
Vad har Danmark med den här debatten att göra Gnagarn ?
- Inlägg 492
Mr.Råttas ideologi är prövad, sågad och nergrävd för länge sedan,
Men den dagen han får smaka på sin egen medicin, tärande och lat blir det nytt ljud i hans mistlur!
Faktiskt skrämmande att inse att man är landsman mede någon sån som råttuslingen!
DEN HALA,HALANDE SLINGER RÅTTAN FÖR HELA SLANTEN!
Men den dagen han får smaka på sin egen medicin, tärande och lat blir det nytt ljud i hans mistlur!
Faktiskt skrämmande att inse att man är landsman mede någon sån som råttuslingen!
- Inlägg 493
Ja idag kl:12.00 har Mona sahlin & Co sin valupptakt i kungsträdgården, hade tänkt och åka in så klart, men mitt ena ben som krånglat någon vecka nu, omöjlig gör den utflykten!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 494
blueheaven skrev:ANNA2LINK skrev:råttan skrev:En kostnad för samhället.
En tärande person är tärande oavsett vem som är tärande!
Finns inte minsta annan värdering i detta!
Du är ett levande exempel på en sån B-H!
- Inlägg 495
martin7lindgren skrev:Ja idag kl:12.00 har Mona sahlin & Co sin valupptakt i kungsträdgården, hade tänkt och åka in så klart, men mitt ena ben som krånglat någon vecka nu, omöjlig gör den utflykten!
Jag hade också tänkt ta statsjeepen in till stan för denna "stora" händelse. Men jag väljer att knäskura badrummet istället. Det är roligare.
- Inlägg 496
martin7lindgren skrev:Mr.Råttas ideologi är prövad, sågad och nergrävd för länge sedan,
Var det nåt du ville?
- Inlägg 497
Ny dag, nya mobbinlägg från gnagarn.
Inget nytt under solen...
Inget nytt under solen...
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 498
ANNA2LINK skrev:martin7lindgren skrev:Är det någon som förtjanar bli kallad tärande såär det ju Mr.Råtta själv som dagligen går ut och kalla sjuka oc h skadade människor för lata och tärande,
Även fast man anser att andra människor är tärande så kan man behålla detta för sig själv!!!
Varför då Anna?
För att vilsna vänstersjälar skall kunna leva kvar i sin villfarelse/förnekelse och sopa dessa obekväma fakta under mattan?
Senast ändrad av blueheaven den 2009-09-06, 11:28, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 499
NollKollBlue skrev:Varför då Anna?
Därför att man som du som går igång på att kränka och vara nedsättande bara för att du är begåvad med mindervärdeskomplex gör andra människor illa.
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 500
Tänk om folket fick välja partiledare martin
då hade mona varit rökt
då hade mona varit rökt