Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+23
x-medborgare
Regndrottning
marxisten
Blåfront
RedCloud
berralarzon
GustavAnder
Secrist
formsvackan
ANNA2LINK
Susz X
DMustaine
R.O.F.L
Redvictory
Sniperace
Corven
Thetaxpayer
SiP
lazy
blueheaven
råttan.
MartinLindgren
theward
27 posters

LEVE MONA SAHLIN...

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 9 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-16, 19:31

Som jag sagt många gånger, dussingubbar finns hur många som helst, jag har stött på hur många Sippar, bluear och rådisar som helst under alla dom hårda åren och har inte haft några större problem med någon!

Som jag också sagt många gånger, samlar ni drevet och kommer ångande alla påen gång och ger er in påmina områden utan att ha täckning så blir sista ordet mitt! Wink

Psst..., Läs gärna Lena Mellins analys av Monas tal ute i i Nacka igår, i dagens aftonblaska?
    Snart går vi in i valåret 2010, visst kommer Mona & Co (de rödgröna) ge Reinfeldt alliansen en fight om den slutgiltiga valsegern!
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-08-16, 19:31

martin7lindgren skrev:Att pappor flyttar runt bland olika familjer,säger Mr.Råtta?
    Men om pappan är ensam med barnen,är det manmman som flyttar runt då?

Påstår du Mr.Råtta att det inte finns några skilsmässor, bara planerade fusk och bedrägerier?

Mr.Råtta mot nya höjder!
    Hur många egna barn har du,som du grundar dina påståenden genom, för du bygger väl ditt påstående av egna erfarenheter som förälder?

Här är det första exemplet på att martin är ett fån.

Alla människor med ett iq över 2 fattar ju att även mammor kan flytta runt. De vet också att det inte är lika vanligt.

Sen hittar martin på att jag påstått saker som jag aldrig påstått. Så gör bara patetiska fån.

Tänker inte tala om för martin ifall jag har barn, för då vet vi erfarenhetsmässigt att martin kommer börja angripa dessa barn - vare sig de finns eller inte. martin drar sig som bekant inte för att angripa både barn och kvinnor med förnedrande uttryck.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-16, 19:35

martin7lindgren skrev:Som jag sagt många gånger, dussingubbar finns hur många som helst, jag har stött på hur många Sippar, bluear och rådisar som helst under alla dom hårda åren och har inte haft några större problem med någon!

Som jag också sagt många gånger, samlar ni drevet och kommer ångande alla påen gång och ger er in påmina områden utan att ha täckning så blir sista ordet mitt! Wink

Psst..., Läs gärna Lena Mellins analys av Monas tal ute i i Nacka igår, i dagens aftonblaska?
    Snart går vi in i valåret 2010, visst kommer Mona & Co (de rödgröna) ge Reinfeldt alliansen en fight om den slutgiltiga valsegern!

Om du fokuserat på att skaffa dig en bostad istället för att jiddra med arbetare så hade du aldrig behövt vara hemlös.

Sista ordet blir säkert ditt martin, men det brukar inte bli mycket mer än ett försök till förolämpning. Väger inte speciellt tungt. Milt uttryckt.

Tydligen har martin nu förstått att valet kommer bli spännande. När Toblerone tog över hade hon en ointaglig ledning sades det...men det finns ju bara en som kan tappa en ointaglig ledning och det är ju just Toblerone.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-08-16, 22:42

Söndagen den 30 augusti ska hon vara med på demonstrationen om
    Iran, som tur är ska även Jan Björklund m.fl vara där så det
    blir väl att försöka tajma in det så jag slipper reta upp mej
    på henne. Kungsan mellan 14-18.00, flera artister också.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-17, 09:23

Nu sprutar du skit igen Mr.Råtta! Nu sitter du och jiddrar om något du inte känner till, vilka "arbetare" har jag jiddrat med som du påstår?

BERÄTTA DET FÖR MIG MR.RÅDIS?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-17, 09:27

Vem blir förvånad Lazy, du blir förbannad om Mona demonstrerar mot Iranregimen, men om Jan Björklund går med är det okey?
    Vad menar du med det, att Mona inte har demonstrationsrätt till skillnad mot Björklund?

Otroligt korkat Lazypåtalande?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-17, 09:43

martin7lindgren skrev:Nu sprutar du skit igen Mr.Råtta! Nu sitter du och jiddrar om något du inte känner till, vilka "arbetare" har jag jiddrat med som du påstår?

BERÄTTA DET FÖR MIG MR.RÅDIS?

Du skrev det själv martin lille:"jag har stött på hur många Sippar, bluear och rådisar som helst". Du borde sluta jiddra med de arbetare som betalar hela ditt uppehälle.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-17, 10:13

Vad menar du, vad betalar du för mig? Vilka arbetare har jag jiddrat med?
    Men det stämmer väl in i din ideologi att precis som du kallar sjuka och handikappade för tärande och lata,anser du att utsatta och hemlösa jiddrar med arbetare, din människosyn är fan skrämmande?

Om du själv blir sjuk eller skadad ser du då dig själv som tärande och lat?
    Men det är väl så att om du drabbas då gäller väl dina gudastatus, och du räknas inte bland dom du kränker varje dag på forum?

Men självklart så gäller andra villkor för den högt stående och gudomlige Mr.Råtta, som enligt egen utsaga bär hela samhället påsina axlar!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-17, 10:58

Vilka arbetare du jiddrat med borde du väl veta själv. Jag bryr mig faktiskt inte vilka det var.

Hela ditt uppehälle är skattefinansierat och betalas således av arbetarna. Jag är bara en av alla dessa arbetare.

De som är sjuka brukar ju tack och lov oftast bli friska snart igen. Och de vill ju jobba allihop. Eller hur? Skulle aldrig kalla dem lata bidragslyftare. Handikappade har ofta mycket att bidra med i form av arbete. Jag tycker du ser ner på dessa grupper och vill pracka på dem bidragberoende och dåligt självförtroende. Du borde verkligen skämmas.

Om jag själv tvingas lyfta bidrag så är jag definitivt tärande. Men inte lat. Lata är de som skulle kunna jobba men hellre väljer bidrag.

Du tror man kan lösa alla problem med mer bidrag. Så fungerar det icke.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-17, 11:15

Vilka arbetare jag jiddrat med? Har jag jiddrat med några arbetare?
    Det är ju du som påstår det, eller hur?

Jag bad dig bara berätta vilka du menar, självklart visste jag att du inte kunde det,
    Då blev det ditt vanliga slingrande, varför tar du upp sånt du inte har täckning för Mr.Råtta?

Ta tag i dina problem Mr.Råtta för det är nära en härdsmällta för din del! No

Om du nu väljer att göra piruetter, så gör dom som man ska,och vingla inte runt med darriga ben ute på den hala isen!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-17, 11:52

Jo jag tror att försörjningstöd som är ett bidrag,för utfattiga och utblottade människor, underlättar och löser deras största problem!

Sen tror jag att försörjningstödet löser problemen för arbetslösa utan akassa,sjuka som kastats ut från försäkringen!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-17, 14:11

martin7lindgren skrev:Vilka arbetare jag jiddrat med? Har jag jiddrat med några arbetare?
    Det är ju du som påstår det, eller hur?

Jag bad dig bara berätta vilka du menar, självklart visste jag att du inte kunde det,
    Då blev det ditt vanliga slingrande, varför tar du upp sånt du inte har täckning för Mr.Råtta?

Ta tag i dina problem Mr.Råtta för det är nära en härdsmällta för din del! No

Om du nu väljer att göra piruetter, så gör dom som man ska,och vingla inte runt med darriga ben ute på den hala isen!

Sakta i backarna. Du påstod att du jiddrat med sådana som mig sip och blue men aldrig haft några problem med det. Stå för det eller låt bli. Jag skiter i vilket. Intressant att du inte godtar dina egna inlägg som täckning. Du anser uppenbarligen dina egna inlägg vara totalt värdelösa.

I övrigt bekräftar ditt inlägg bara bilden av dig som ett fån.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-17, 14:14

Du börjar helt plötsligt yra om socialbidrag...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-17, 16:10

Ge dig någon gång, Mr.Råtta,det måste jufinnas en gräns för hur punchig och korkad man får vara, så se upp?

När du påtalar att bidrag inte tjänar några syften,så påpekar jag att det gör dom,då försörjningsstödet är ett bidrag som är livsviktigt för många som tvingas leva på det,

VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR? geek
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-17, 18:29

Ge dig själv ärthjärna. Jag har inte påstått "att bidrag inte tjänar några syften". Det har du hittat på själv. Varför du ständigt blåljuger vet bara du själv.

Försörjningsstödet är helt enkelt det socialbidrag som Toblerone inte lovat att höja. De vill istället dela ut bidrag till höginkomsttagare.

MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-17, 21:22

Sakta i backarna,är nog inte du rätt person att rekommendera Mr.Råtta!
    Så mycket strunt du yrar om det du inte känner till, för att till slut förneka dig själv?

Men eftersom du inte tycks veta hur du sitter på din höga häst och snackar rappakalja så slutar det nog med att du rammlar av och rasar rakt ner i backen
    förr eller senare?

MEN DET ÄR JU DITT PROBLEM, MR.RÅTTA!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-17, 23:26

Grattis martin lille,

Ett rätt så långt inlägg för att vara totalt inehållslöst sånär som på några personangrepp.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-18, 10:02

Skitsprutan går sedvanligt för högtryck,att du bara orkar med dig själv,Mr.Råtta?

Det kanske är tur du har din spegel att sitta och glo på dig själv i och slicka dig runt truten av det du ser?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-18, 10:22

martin har hittat sin nivå.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-18, 10:33

Det kan du bara säker på, jag vet var jag står,hur är det själv,
    Men du lär dig väl med åldern,du presterar väl det du har förstånd till?

Förövrigt så är idag en bra dag för en pensionär som jag, payday, festen kan börja!
    Har precis gjort ordning bankkuvertet med hyran m.m, som snart ska bäras ner till postlådan på silverfat,
    Hurra, jag har en hyra och betala, vilket är stor glädje! Wink
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-18, 10:46

martin7lindgren skrev:Det kan du bara säker på, jag vet var jag står,hur är det själv,
    Men du lär dig väl med åldern,du presterar väl det du har förstånd till?

Förövrigt så är idag en bra dag för en pensionär som jag, payday, festen kan börja!
    Har precis gjort ordning bankkuvertet med hyran m.m, som snart ska bäras ner till postlådan på silverfat,
    Hurra, jag har en hyra och betala, vilket är stor glädje! Wink

Jo, vi vet vart du står. Stadigt på botten. Mina prestationer är ganska bra. Du behöver inte vara orolig.

Du har fått pengar av skattebetalarna till att betala din hyra. Grattis.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-18, 10:54

Ugh..., Mr.Råtta den självutnämde högt stående gudarnas gud samhällets stöttepelare Nr:1 har talat?

Eller trummat på sina tomma tunnor kanske man ska säga!
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 9 Empty hmm

Inlägg  R.O.F.L 2009-08-18, 10:57

Hurra hurra för Måna, är hon ute med sina pudlar idag måntro?
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-08-18, 11:14

Tomma tunnor, ja det finns väl ingen som har så tomma tunnor som martin? Laughing
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-18, 11:17

martin7lindgren skrev:Ugh..., Mr.Råtta den självutnämde högt stående gudarnas gud samhällets stöttepelare Nr:1 har talat?

Eller trummat på sina tomma tunnor kanske man ska säga!

Nja, bara för att du martin lille står på botten innebär ju inte det att jag står speciellt högt. Jag är en enkel arbetare som presterar helt okej. Mer än så är det inte. Men visst är det så att jag är närande medans du är tärande. Det kan du knappast förneka.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:07