Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
formsvackan
theward
MartinLindgren
Blåfront
Redvictory
9 posters

Blåfront din Rasist!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Blåfront din Rasist! - Sida 2 Empty Sv: Blåfront din Rasist!

Inlägg  Redvictory 2009-08-10, 08:56

Sossar-e-lata skrev:och kallar oss för svennejävlar, är de rasister?

Om du snörar av dig dina läderkängor kastar naziflaggan och tar av dig din munktröja
    som du har för att gömma ditt fega ansikte och slutar skrika sverige för svenskar ut med packet m,m
    så slutar de säkert kalla dig svennejävel ska du se! Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-08-10, 16:49

BLÅFRONT ÄR ETT PSYKVRAK SOM VOMERAR RASISM DYGNET RUNT!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-08-10, 18:23

theward skrev:
    Sossar-e-lata skrev:och kallar oss för svennejävlar, är de rasister?

Aldrig nån som sagt det åt mig Wink Fast då har jag heller aldrig behandlat invandrare annorlunda än svenskar Wink

är man så rasistisk som du verkar vara, så förstår jag att invandrare kalar dig ett o annat

Host host, inte för att stödja BF i hans hatiska människosyn, men det finns faktiskt en rasism mot svenskar bland invandrare, denna blir inte mindre av att den sopas under mattan och försöker gömmas.

Detta var en kompis till min yngsta grabb, han blev kallad både det ena och andra, "svennedjävel" var nog bland det lindrigaste de kallade honom, hans mamma och syster.

http://na.se/nyheter/2.2503/1.504255

Skall ni bekämpa rasismen och vara trovärdiga, bekämpa den då i alla dess fula former, för den är precis lika otäck och skrämmande åt det hållet.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:20