Men om man vill minska invandringen till Sverige till samma nivå som övriga Europa har.
Är man rasist då ? (Kolla omröstningen).
womanlover skrev:Jag tycker att man är rasist om man t.ex anser att en viss ras är bättre än en annan.
Men om man vill minska invandringen till Sverige till samma nivå som övriga Europa har.
Är man rasist då ? (Kolla omröstningen).
RedCloud skrev:Efter 2030 kommer den svenska etniska befolkninge att minska. (allt enl. SCB)
Vad hade WL tänkt att ersätta dom med ?
Och samtidigt klara vård, skola och omsorg och övriga samhällsfunktioner ?
Blåfront skrev:Är man rasist om man tycker en grupp behandlas sämre än en annan grupp då?
råttan skrev:Oh my god.
Regndrottning skrev:råttan skrev:Oh my god.
Håller med dig.....
womanlover skrev:Regndrottning skrev:råttan skrev:Oh my god.
Håller med dig.....
Tack.
Regndrottning skrev:womanlover skrev:Regndrottning skrev:råttan skrev:Oh my god.
Håller med dig.....
Tack.
Du missförstod... Jag håller med Råttan, inte dig, WL...
RedCloud skrev:Efter 2030 kommer den svenska etniska befolkninge att minska. (allt enl. SCB)
råttan skrev:Nog för att Toblerones uttalande var korkat. Men jämfört med korkade uttalanden från bl.a trådstartaren så är jag beredd att låta det passera.
Människan verkar drivas av en vilja att dela in människor i grupper och sedan leka "finger-pointing-excersice"-leken. Typ, du är dålig för du är AIK:are och det vet vi ju att de bara slåss o.s.v. Byt ut AIK-are mot hudfärg, hemland, religion, bilmärke eller vad f-a som helst.
Jag tror att generaliseringar som dessa är en stor orsak till att världen ser ut som den gör.
Ser ni en människa som beter sig illa så be(döm) bara den individen för den handlingen.
womanlover skrev:RedCloud skrev:Efter 2030 kommer den svenska etniska befolkninge att minska. (allt enl. SCB)
Ersätt med vad som helst - men inte muslimer.
Dom borde fatta att dom inte är välkomna här i väst.
Att dom borde åka tillbaka till det Allah-land dom kom ifrån.
Om dom envisas med att klänga kvar här - då stundar ett stort krig.
Och det tycker vi kristna som bor här inte är så kul.
Onskans religion - islam - vill vi inte ha i Europa.
råttan skrev:Nog för att Toblerones uttalande var korkat. Men jämfört med korkade uttalanden från bl.a trådstartaren så är jag beredd att låta det passera.
Människan verkar drivas av en vilja att dela in människor i grupper och sedan leka "finger-pointing-excersice"-leken. Typ, du är dålig för du är AIK:are och det vet vi ju att de bara slåss o.s.v. Byt ut AIK-are mot hudfärg, hemland, religion, bilmärke eller vad f-a som helst.
Jag tror att generaliseringar som dessa är en stor orsak till att världen ser ut som den gör.
Ser ni en människa som beter sig illa så be(döm) bara den individen för den handlingen.
Varför är du en sådan extrem rasist?womanlover skrev:RedCloud skrev:Efter 2030 kommer den svenska etniska befolkninge att minska. (allt enl. SCB)
Ersätt med vad som helst - men inte muslimer.
Dom borde fatta att dom inte är välkomna här i väst.
Att dom borde åka tillbaka till det Allah-land dom kom ifrån.
Om dom envisas med att klänga kvar här - då stundar ett stort krig.
Och det tycker vi kristna som bor här inte är så kul.
Onskans religion - islam - vill vi inte ha i Europa.
womanlover skrev:råttan skrev:Nog för att Toblerones uttalande var korkat. Men jämfört med korkade uttalanden från bl.a trådstartaren så är jag beredd att låta det passera.
Vilket forum detta är:
Viktigast: Kritisera skrivarens utseende
Näst viktigast: Kritisera personliga saker hos skrivaren
Om det finns tid efter allt detta: Läs inlägget
Om det finns ännu mer tid: Försök att svara på inlägget utan personangrepp.