Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
Blåfront
MartinLindgren
marxisten
KickTheRasist
Redvictory
Sossar-e-lata
10 posters

Kamphund & kick the rasist

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Kamphund & kick the rasist Empty Kamphund & kick the rasist

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-15, 22:07

vad anser ni andra, röda som blå? är man ball om man har kamphund som man använder för att slåss med andra hundar? är det inte så att om man inte kan hävda sig själv så köper man kamphund? jag har aldrig förstått de tuffa i att plåga djur!? vad är det som gör att ivnadrarna inte har samma respekt för djur? (oftast).
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Kamphund & kick the rasist Empty Sv: Kamphund & kick the rasist

Inlägg  Redvictory 2009-07-15, 22:10

Sossar-e-lata skrev:vad anser ni andra, röda som blå? är man ball om man har kamphund som man använder för att slåss med andra hundar? är det inte så att om man inte kan hävda sig själv så köper man kamphund? jag har aldrig förstått de tuffa i att plåga djur!? vad är det som gör att ivnadrarna inte har samma respekt för djur? (oftast).

Vad har detta med KTR att göra nazze?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-15, 22:12

Sossar-e-lata skrev:vad anser ni andra, röda som blå? är man ball om man har kamphund som man använder för att slåss med andra hundar? är det inte så att om man inte kan hävda sig själv så köper man kamphund? jag har aldrig förstått de tuffa i att plåga djur!? vad är det som gör att ivnadrarna inte har samma respekt för djur? (oftast).

citat:
    "Kick the rasist har en kamphund som han släpper in i bur med annan hund för att slåss, stackars djur! varför har ni inte medlidande och respekt för djur i era länder!!!??? har man inte egna balls så får man köpa kamphund, är det inte så?"

S-E-L !!

KTR har en hund som han älskar och släpper den ICKE i något äckligt
    bur att kämpa med andra hundar som du vill gjöra med Afrikaner och resten etc..

Min lilla råttis är en del av min familj som min lille barn och denna skulle
    jag även kunna ge mitt liv för!! Sådant är Balkan folk lille KKK fucker !!

Dags att lära dig något om andra kulturer !!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-07-15, 22:13

Dessa skulle behövt en kamphund!
    för att försvara sig mot de fega Nazzar

Senast ändrad av Redvictory den 2009-07-15, 22:17, ändrad totalt 2 gånger
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2009-07-15, 22:13

Bättre frågeställning: Vad gör så att NÅGON kan plåga ett djur?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-15, 22:29

Har haft två schäfertikar under många år, dom går inte av för hackor heller,
    Men en sak har jag lärt mig, att dom stöddigaste och gapigaste gubbsen är ofta livrädda för hundar!

Säkert deras dåliga samveten?

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-07-15, 22:53, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-15, 22:35

martin7lindgren skrev:Har haft två schäfertikar under många år, dom går inte av för hackor heller,
    Men en sak har jag lärt mig, att dom stöddigaste och gapigaste gubbsen är ofta livrädda för hunda`!

Helt rätt igen broder Martin!!

Må väll!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-15, 22:56

Ja så är det, särskilt hundar som har det bra och trivs med livet är inte och leka med om någon besserwissers försöker sig på något!
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-07-15, 22:57

Rödingar förstår sig bara till våld

misstänker kicktherasist är med i afa och reclaim the street med
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-15, 23:02

Blåfront skrev:Rödingar förstår sig bara till våld

Blånazze !!

Ja jag är i AFA och är stolt över det har du något emot??

Däremot tycker jag att Reclaim the Street är lite töntiga !!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Kamphund & kick the rasist Empty AFA

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-15, 23:14

ja du ktr, den gruppen idioter gör ju mycket för att samhället skall fungera!!om alla var som afa så skulle det bli JÄTTEBRA affraid våld, kasta gatsten, slå sönder! det är melodin det!! då mår man bra enl ktr! själv föredrar jag god hälsa, god ekonomi, resa, hus, restaurangbesök, härliga vänner etc etc, tex som idag, tog båten med frugan till ett par vänner i Waxholm, dem bjöd på lunch och rosé, sen hem igen och nu känner man sig härligt solbränd! men ut och kastra gatsten ktr om du blir nöjd av det pig
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-07-15, 23:27

Sossar-e-lata skrev:ja du ktr, den gruppen idioter gör ju mycket för att samhället skall fungera!!om alla var som afa så skulle det bli JÄTTEBRA affraid våld, kasta gatsten, slå sönder! det är melodin det!! då mår man bra enl ktr! själv föredrar jag god hälsa, god ekonomi, resa, hus, restaurangbesök, härliga vänner etc etc, tex som idag, tog båten med frugan till ett par vänner i Waxholm, dem bjöd på lunch och rosé, sen hem igen och nu känner man sig härligt solbränd! men ut och kastra gatsten ktr om du blir nöjd av det pig

Och du sitter och plågar dina råttor S-E-L! du har säkert ett hjul som de tvingas springa i också!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-15, 23:27

Du och ditt djävla minglande, när har du tid och jobba som du surrar så mycket om,
    utlandsresorna står i kö året runt, båtutflyckter på halvfyllan, o.s.v ändå gnäller du som en kärring S-e-L, är du en kärring!

Är det tillåtet att glida runt ute på sjön berusad!
    Tar man bilen hem till polarna och hinkar vin innan man åker hem igen, är det kört om snuten kommer,

Trodde nykterhetskraven var samma på sjön?
    Har ni fri lejd som bor i dina trakter?

RATTFYLLON/BÅTFYLLON ÄR EN SAMHÄLLSFARA!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-15, 23:30

citat:
    "ja du ktr, den gruppen idioter gör ju mycket för att samhället skall fungera!!"

Vad är det som gör dina inavlade NSF aka Folk front och SD inavel demokratiska??

citat:
    "om alla var som afa så skulle det bli JÄTTEBRA affraid våld, kasta gatsten, slå sönder! "

Om alla skulle vara AFA och vissa motstånd mot allt rasistisk då skulle inte finnas mera rasister och där även AFA !!

citat:
    "det är melodin det!!"

Ja jag älskar folk som stor mot förtryck helt och hållet !!

citat:
    "själv föredrar jag god hälsa, god ekonomi, resa, hus, restaurangbesök, härliga vänner etc etc, tex som idag, tog båten med frugan till ett par vänner i Waxholm, dem bjöd på lunch och rosé, sen hem igen och nu känner man sig härligt solbränd! men ut och kastra gatsten ktr om du blir nöjd av det "

Själv skiter jag i vad du gör i din lille inavel sagan du för ju supa ihjäl dig och eller knulla ihjäl dig före du börjar "ICKE" se ner på annat folk
    och kalla dem för apor eller annat dylikt .

Comprende??
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-07-15, 23:35

Jag //berra anser att dina två hjärnceller sel har gått i motsats riktning och visar ännu en gång hur korkad du är, ta blåfront i handen till en promenad på bryggan glöm allt du lärt vad simma är.
    //berra
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-07-15, 23:35

KickTheRasist skrev:

Blånazze !!

Så vara med i afa är inte töntigt?

att spöa ner oliktänkande är inte onödigt?

att använda våld är inte töntigt?

Dina föräldrar måste vara stolt

sen stödjer du mord med va?
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-07-15, 23:38

Blåfront skrev:
    KickTheRasist skrev:

Blånazze !!

Att du är korkad mer en normalprofilen av sdtomtarna bevisar du dag efter dag härinne blåfront.
    //berra
    du slår till och med fultruhten/ga numera.. och det vill inte säga lite det..

Senast ändrad av berralarzon den 2009-07-15, 23:40, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-07-15, 23:40

Blåfront skrev:
    KickTheRasist skrev:

Blånazze !!

Har du varit hos din Coach (<psykolog) idag Blåfront? Inte? jag anade det!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-15, 23:40

[quote="Blåfront"]
    KickTheRasist skrev:

Blånazze !!

citat:
    "Så vara med i afa är inte töntigt?"

Nej

citat:

Att spöa nazister och rasister är HELT rätt!!

citat:
    "att använda våld är inte töntigt?"

Ja denna är töntigt så länge är denna inte nödvändigt!!

citat:
    "Dina föräldrar måste vara stolt"

Du stavar som en kratta men om du menar att mina förlärdar skall vara stölta
    över min anti rasistiska kamp då svaret är :JA

citat:
    "sen stödjer du mord med va?"

Nej !!

Gå och lägg dig!!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-07-15, 23:40

Hunden är ett orent djur i muslimska länder. Uttrycket "att bära hundhuvet" kommer just från arabvärlden. De som skaffar kamphundar i Sverige är, oavsett etnisk härkomst, rädda människor. Hariga och djävligt skitis för att få stryk. Med en best i kopplet tror de sig kunna undvika att bli antastade. I flera fall fungerar detta.

Den rädsla som manifisteras i kamhundvurmen är ett tecken i tiden. Vi har tillskapat ett samhälle där misstänksamhet och rädsla råder mellan undersåtar och mellan undersåtar och överhet. Rädsla är tidens lösen: Var det så här vi ville ha framtiden? För varje ny kamera som sätts upp växer rädslan. Signalen är tydlig: "titta här vilka farliga medmänniskor du har. Men vi skall göra det bra och tryggt med alla kameror." Vandalisera gärna skiten.
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-07-15, 23:43

Redvictory skrev:
    Blåfront skrev:
    KickTheRasist skrev:

Blånazze !!

Har du varit hos din Coach (<psykolog) idag Blåfront? Inte? jag anade det!
    Attans jag missade ju standardfrågan till blåfront om jobbcoachen..
    mne nu har ju du ställt den fast jag tror inte fringisen blåfront svarar på det ändock.
    //berra
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-15, 23:45

Infra skrev:

Hunden är ett orent djur i muslimska länder. Uttrycket "att bära hundhuvet" kommer just från arabvärlden. De som skaffar kamphundar i Sverige är, oavsett etnisk härkomst, rädda människor. Hariga och djävligt skitis för att få stryk. Med en best i kopplet tror de sig kunna undvika att bli antastade. I flera fall fungerar detta.

Den rädsla som manifisteras i kamhundvurmen är ett tecken i tiden. Vi har tillskapat ett samhälle där misstänksamhet och rädsla råder mellan undersåtar och mellan undersåtar och överhet. Rädsla är tidens lösen: Var det så här vi ville ha framtiden? För varje ny kamera som sätts upp växer rädslan. Signalen är tydlig: "titta här vilka farliga medmänniskor du har. Men vi skall göra det bra och tryggt med alla kameror." Vandalisera gärna skiten.

Mannen min råttis är något som jag ville ha och "ABSOLUT" inte något som jag skaffade på grund av att jag är rädd !!

I min lands befrielse krig kunde jag dö 1000 gånger och var väldigt nära , men jag skaffade inte hund för detta !!

Och dessutom vet både jag och du att jag är Katolik och inte Muslim , inte än i alla fall

Wink

MVH
    //KTR
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-07-15, 23:59

KTR. Din invändning får mig att tänka på att jag i flera fall tagit kontakt med hundägare som stått stilla och sagt: "Vackert djur du har där". Jag är övertygad om att jag vid något av dessa tillfällen har blivit missförstådd p g a djursexdebatten. Men sanningen är att jag facsineras av hundar, speciellt en del muskulösa kamphundar som tycks bli allt vanligare. Sätter dock en liten parantes för röda ögon. Skulle faktiskt själv behöva en hund men är inte beredd att axla annsvaret. Då skulle jag nog välja ett imponerande djur av staffordtyp. Kanske en engelsk Bullmanstiff eller Dobberman. En fullblodsschäfer skulle vara min absoluta favorit men känns lite retro. Jag skulle heller inte göra det av rädsla. Men allt för många gör det. Jag tycker det är fel motiv att hålla hund.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-16, 00:08

Infra skrev:KTR. Din invändning får mig att tänka på att jag i flera fall tagit kontakt med hundägare som stått stilla och sagt: "Vackert djur du har där". Jag är övertygad om att jag vid något av dessa tillfällen har blivit missförstådd p g a djursexdebatten. Men sanningen är att jag facsineras av hundar, speciellt en del muskulösa kamphundar som tycks bli allt vanligare. Sätter dock en liten parantes för röda ögon. Skulle faktiskt själv behöva en hund men är inte beredd att axla annsvaret. Då skulle jag nog välja ett imponerande djur av staffordtyp. Kanske en engelsk Bullmanstiff eller Dobberman. En fullblodsschäfer skulle vara min absoluta favorit men känns lite retro. Jag skulle heller inte göra det av rädsla. Men allt för många gör det. Jag tycker det är fel motiv att hålla hund.

Sant!!

Men jag skulle rekommendera dig att skaffa en av släkten stafford för dem är fina och pålitliga hundar , inget illa om schäfer men dem är för slöa jag föredrar en riktig hund och denna är råttis!!

Må väll

//KTR
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-07-16, 00:13

KickTheRasist skrev:
    Infra skrev:KTR. Din invändning får mig att tänka på att jag i flera fall tagit kontakt med hundägare som stått stilla och sagt: "Vackert djur du har där". Jag är övertygad om att jag vid något av dessa tillfällen har blivit missförstådd p g a djursexdebatten. Men sanningen är att jag facsineras av hundar, speciellt en del muskulösa kamphundar som tycks bli allt vanligare. Sätter dock en liten parantes för röda ögon. Skulle faktiskt själv behöva en hund men är inte beredd att axla annsvaret. Då skulle jag nog välja ett imponerande djur av staffordtyp. Kanske en engelsk Bullmanstiff eller Dobberman. En fullblodsschäfer skulle vara min absoluta favorit men känns lite retro. Jag skulle heller inte göra det av rädsla. Men allt för många gör det. Jag tycker det är fel motiv att hålla hund.

Sant!!

Men jag skulle rekommendera dig att skaffa en av släkten stafford för dem är fina och pålitliga hundar , inget illa om schäfer men dem är för slöa jag föredrar en riktig hund och denna är råttis!!

Må väll

//KTR

Slöa? Den kanske skulle matcha sin ägare i sådana fall. Very Happy Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 08:43