Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
MartinLindgren
Sossar ee lata
6 posters

    Julmys i stugorna........

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty Julmys i stugorna........

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-23, 22:09

    Julen är en tid som ger lugn & ro, man myser äter och mår bra, sen finns det ju en del som sitter ensamma på julen och känner sig utanför, jag vill önska alla en god jul, varesig man är röd eller blå, alla är värdiga glädje denna helg, så en riktig god jul till Martin, Red C, Red V & Berra, nu vet jag inte vem av dessa som är ensam eller har 100 pers runt sig, men en god jul önskar jag till er alla Very Happy , och nej jag är inte full, ska om en timme köra och hämta kidsen så glöggen får vänta till imorgon cheers
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-23, 22:14

    God Jul på dig själv nu, sen vet du hur det blir med för mycket skumpa och glögg,
    Det är bra att du har mycket julmat,då det påstås att maten tystar munnen, och det gäller nog oss alla lite till mans,en sån här helg när drickat flödar hos många som har råd! santa


    Som Peter Haber ylade i filmen tomten är far till alla barnen, när han trodde att alla gästerna kunde vara farsa till hans frus barn,

    "Det kunde man ge sig fan på" praktfull och grann innan han sänkte jultomten!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty Martin min vän

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-23, 23:15

    jag tror att du har upplevt mer än de flesta som gnäller här, och ändå har du glädjen kvar!!! du får mig att skratta väldigt ofta!!! GOD JUL MARTIN!! HOPPAS JULEN BLIR SÅ BRA, OCH DET MENAR JAG!!!! SKALL VI TA EN SKINKMACKA PÅ KVARNEN??? JAG ÄR MED!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-23, 23:38

    Det låter bra S-ee-L, vi får se vad framtiden visar, men förövrigt en bra och cool jul du med,

    Sen det där med ett gott skratt, bjuder man ju gärna på om man kan, när det gäller alla prövningarna jag utstått, så visst är jag helt djävla nöjd att jag rest mig på 10,

    Lever väl lite björnen Baloo filosofin, ta det livet ger, när han lär lilla Mowghli sina livkonster?

    För att björnen Baloo är en helskön typ får väl dom flesta hålla med om, som när han lär ut jabbning, steppar runt,sätter fram hakan och får en propp,
    vinglar några steg bakåt, säger vilken smäll, innan han lägger sig utslagen på rygg!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty Martin min vän

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-24, 01:35

    du är den enda som tar mina inlägg med ett skämt! resten av vänstermupparna blir såååååå griniga affraid affraid affraid affraid cheers cheers cheers le och m¨å bra, livet blir vad du vill ha ut av det.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-24, 01:53

    Vi kan säga så här S-ee-L, vi lirar i olika lag,men när det gäller kan vi snacka med varandra,Som jag ser det avser du att röra runt i våra kastruller, inte fan hugger du någon i ryggen, det är jag säker på?

    Precis som jag gärna rör runt i era, thats it, tyvärr fattar inte alla det!

    Men hur som helst,vem vill inte röra runt i kastrullerna ibland,oavsett partifärg!

    Jag vet att det finns gott hopp om dig, trots att du är danderyd demokrat, det visade du förra året när mitt ex fick ny lever,
    Så mig lurar du inte S-ee-L, du är inte värre än oss andra, och det kan du se som en komplimang! santa
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty hahaha martin min vän

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-24, 02:10

    min Far är en riktig söderkis liksom dig kan jag tänka. ju fler kockar i grytan desto roligare!!! hur gick det för damen som var sjuk?? väl hoppas jag!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-24, 02:14

    Ja det verkade bli bra, fick en god jul hälsning idag, hon grejade resan, för levertransplantation är nog bland det tyngsta man kan råka utför?

    Nu i januari ska hon, jag och våra ungar och barnbarn träffas för en alternativ jul!

    Själv går jag inte utanför dörren på några dagar nu! Wink


    Ja så är det jag är en stolt fullblods söderkis, var din farsa också det
    S-ee-L så finns det gott hopp om dig?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty min farsgubbe är en riktig söderkis

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-24, 02:28

    han kallar mig för snorvalp så fort han får tillfälle!!! och avslutar allt han säger med "va" "då vare så VA" han ba gjorde det VA".....fasen vad jag blir irriterad på han då!!!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  RedCloud 2009-12-24, 11:38

    En väldigt speciell julkapp bara till dig S-ee-L:

    Julmys i stugorna........ Pirinen800_1100547l
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-24, 11:55

    Kan berätta en dialekt historia för dig S-ee-L,förra sommaren guidade jag runt en gammal polare som varit bosatt i Norge senaste 30 åren och var hemma för första gången 2008,

    Han är krögare i Strömstad med sitt eget värdshus, men vi var runt överallt, och Stockholm har ju förändrats en hel del under alla åren han varit borta,

    Men efter att han rest tillbaka skickade han mig sin egen författade kokbok, vilket också är en kokbok värd namnet, men i den skrev han tack Martin för bra guiding, men det jag uppskattade mest var att höra att någon talar äkta Stockholmska fortfarande, det du S-ee-L!

    Det kan du berätta för din farsa, då sträcker han på sig, stolt över sitt södertugg! santa


    Föresten kallar du mig vänstermupp på julafton och allting! Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 13:47

    Man tvingas erkänna att S-ee-L utan problem kan reta upp en sten, om han vill, men jämfört met Råtta:3 och Lillmona och några blåingar till måste jag säga att S-ee-L är närmast att jämföra med en ängel i jämförelse!

    Han är visserligen en blåing, men han kör sitt race och lirar i en helt annan division,
    Det får du några poäng för S-ee-L!


    Skål ta mig fan! drunken
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty Skål på dig Martin din gamla räv!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-25, 22:54

    en sak ska du ha klart för dig!!! du är duktig på att reta upp folk du också Twisted Evil men gör det med ironi, det ser de som vill se det. Men Red C har jag inte mycket över för, han är bitter och accepterar inte oliktänkande!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  KickTheRasist 2009-12-25, 22:56

    Sossar ee lata skrev:en sak ska du ha klart för dig!!! du är duktig på att reta upp folk du också Twisted Evil men gör det med ironi, det ser de som vill se det. Men Red C har jag inte mycket över för, han är bitter och accepterar inte oliktänkande!!!


    Som inavel i stugor till exempel Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 22:57

    Hoppas du tog mitt inlägg om att reta upp folk för vad det var, en komplimang inget annat?

    Men när det gäller Red Cloud håller jag inte med dig S-ee-L,tycker han är helt okey,
    Men vi behöver ju tycka lika om andra för att kunna röra runt i varandras kastruller, men det är ju bra och ha en slev iblan såman int4e bränner fingrarna!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-12-25, 23:01, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  KickTheRasist 2009-12-25, 23:00

    martin7lindgren skrev:Hoppas du tog mitt inlägg om att reta upp folk för vad det var, en komplimang inget annat?


    Har du gått på inavelns falska snällhet Martin ??
    Du vet ju väldigt bra vad han tycker om Svenskar som har dåligt ställd och
    om Invandrarna skall vi inte snacka om speciellt sådana som är Svart Färgade
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 23:04

    Lugn och fin Kick, är och förblir 100% antirasist!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty Martin ponken

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-26, 02:17

    jag tar allt med ro och som en komplimang!!!! en liten fråga Martin! vad gör en snubbe som du på nyårsafton?? förutom att avsluta alla meningar med va!!!!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty Martin det är en stor skillnad mellan dig och KTR

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-26, 02:20

    KTR är våldsam och agresiv, tycker man inte som han så ska man ha stryk......vi kan kast skit på varandra men i mina ögon är du ändå en skön "kis", jag vet mina rötter!!!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  berralarzon 2009-12-26, 02:21

    Sossar ee lata skrev:jag tar allt med ro och som en komplimang!!!! en liten fråga Martin! vad gör en snubbe som du på nyårsafton?? förutom att avsluta alla meningar med va!!!!
    Vaaa! är du inte i Thai och loggar in så förvånade vi blir.
    //berra
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty Men Berra kan tala vid denna tidpunkt!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-26, 02:34

    gå och lägg dig!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  berralarzon 2009-12-26, 02:36

    Sossar ee lata skrev:gå och lägg dig!

    Såå inte vara sånn nu söl, sovmorgon till 09 sedan rask som en pick för att ännu en dag samla in pengar till fattiga Danderydsbor fastighetsskatt.
    //berra
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  KickTheRasist 2009-12-26, 02:45

    Sossar ee lata skrev:KTR är våldsam och agresiv, tycker man inte som han så ska man ha stryk......vi kan kast skit på varandra men i mina ögon är du ändå en skön "kis", jag vet mina rötter!!!



    Dit lille "bajs" den ända av dina gonorré rötter är "inavel" detta kan du vara stolt över har inget emot faktisk ...Smile
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty du är så borta så man förstår inte vad du säger.....

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-26, 02:46

    Marin är och förblir en skön lirare, dit kommer du aldrig!!!! jag vill bara bjuda Marin på en nyårsdrink här i stan!!! men vet inte var han är på nyår!? så gå och lägg dig Berra!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Julmys i stugorna........ Empty Kick The rasist

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-26, 02:51

    du är fan det dummaste jag stött på, det är just sådana som dig som vi svenskar vill ska åke hem till balkan, balkan för svenskar är jordens sopptipp, vem fan anställer en från balkan??? kanske IKEA för att de måste.......

    Sponsored content


    Julmys i stugorna........ Empty Sv: Julmys i stugorna........

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-08, 15:01