Svackan skrev:Jag kan inte svara för RC, men jag själv har allt som oftast omåttligt roligt åt dina taffliga fantasier
Jag har precis låtit trycka upp en bok som heter:
Vad Gustav Ander vet om omvärlden.
400 tomma sidor...
Svackan skrev:Jag kan inte svara för RC, men jag själv har allt som oftast omåttligt roligt åt dina taffliga fantasier
RedCloud skrev:Svackan skrev:Jag kan inte svara för RC, men jag själv har allt som oftast omåttligt roligt åt dina taffliga fantasier
400 tomma sidor...
Attans Red C hoppas det var återvunnit papper slösa så där
RedCloud skrev:Attans Red C hoppas det var återvunnit papper slösa så där
Direkt från den berömda pottkanten....
Du har nog ditt på det torra framöver. Uppföljaren, Vad Gustav Ander tror om omvärlden, kommer förmodligen att bli en succeRedCloud skrev:Svackan skrev:Jag kan inte svara för RC, men jag själv har allt som oftast omåttligt roligt åt dina taffliga fantasier
400 tomma sidor...
Tomma sidor, hehe måste ju varit fulla med skitprat från asfultruhten/ga!
RedCloud skrev:Tomma sidor, hehe måste ju varit fulla med skitprat från asfultruhten/ga!
Ja, bruna & tomma.
Du har nog ditt på det torra framöver. Uppföljaren, Vad Gustav Ander tror om omvärlden, kommer förmodligen att bli en succe
RedCloud skrev:Du har nog ditt på det torra framöver. Uppföljaren, Vad Gustav Ander tror om omvärlden, kommer förmodligen att bli en succe
RedCloud skrev:Eller titlen på den nya boken: "Hur jag tog mig ur pottan och såg omvärlden med öppna ögon"
Sagoböcker säljer inte längre, Berra....
RedCloud skrev:Sorry Berra, jag avsåg den fantasigenerator-fria delen av verkligeheten.
formsvackan skrev:Jag inbillar mig ingenting alls. Sådana dumheter får du och din fantasigenerator sköta utan min assistansGustavAnder skrev:Att du inbillar dig ha roligt är väl lika relevant som att du inbillar dig att socilskitism är en bra lösning.
formsvackan skrev:Du har nog ditt på det torra framöver. Uppföljaren, Vad Gustav Ander tror om omvärlden, kommer förmodligen att bli en succeRedCloud skrev:Svackan skrev:Jag kan inte svara för RC, men jag själv har allt som oftast omåttligt roligt åt dina taffliga fantasier
400 tomma sidor...
GustavAnder skrev:formsvackan skrev:Du har nog ditt på det torra framöver. Uppföljaren, Vad Gustav Ander tror om omvärlden, kommer förmodligen att bli en succeRedCloud skrev:Svackan skrev:Jag kan inte svara för RC, men jag själv har allt som oftast omåttligt roligt åt dina taffliga fantasier
400 tomma sidor...
Tomma sidor ?
Sådan författare, sådan bok....