Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
råttan.
MartinLindgren
Blåfront
Susz X
berralarzon
Redvictory
10 posters

Jag förstår att Blåfront blir ledsen!

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Jag förstår att Blåfront blir ledsen! - Sida 2 Empty Sv: Jag förstår att Blåfront blir ledsen!

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-14, 00:42

Förvirrad jag, nu önskedrömmer du igen, Mr.Råtta!

Hade du inte bara varit en liten munsbit, skulle du vara ett hot mot självaste julgrisen på julafton!

EN USEL LITEN DINGELING RÅTTA, SÅ DJÄVLA KORKAD SÅ HAN FATTAR NOG INTE VAD HAN SKA ANVÄNDA DINGELINGEN TILL?
    MR.RÅTTA ANVÄNDER NOG SIN LILLA DINGELING TILL NAPP!

GÅ OCH NANNA NU RÅTTAN, LÅT DINGELINGEN TYSTA MUNNEN PÅ DIG!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Jag förstår att Blåfront blir ledsen! - Sida 2 Empty Men Martin min vän

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-14, 00:46

varför är du arg på mig? jag anser ju bara att Berra är en stor otrevlig skit som bara kastar skit på allt & alla, ingen humor eller glimt i ögat så långt man kan se! du däremot kan ju ta allt med lite ironi, du har säker gått igenom 10ggr mer än Berra ändå gnäller han 10ggr mer än dig.......go natt.....
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Jag förstår att Blåfront blir ledsen! - Sida 2 Empty Sv: Jag förstår att Blåfront blir ledsen!

Inlägg  råttan. 2009-07-14, 00:47

martin lille,

Dina fantasier är ganska motbjudande faktiskt. Ett tips: Sov ruset av dig.
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Inlägg  mimra 2009-07-14, 00:50

Susz X skrev:
    Sossar-e-lata skrev:Berra är en avundsjuk utslagen alkis som bara är en börda för samhället, han är så bitter så man kan inte föra en debatt på ett högre stadium än en ettåring....stackars frun i hans hus, kan tänka mig att han gett henne ett par blåtiror på fyllan.......
    Själv njuter man av semester......rätt bra väder idag faktiskt.....

Snack- alla vet ju att det du skriver är du..ingen hemlis inte!

It takes one to know one.... Razz
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-14, 01:13

Sossar-e-lata skrev:varför är du arg på mig? jag anser ju bara att Berra är en stor otrevlig skit som bara kastar skit på allt & alla, ingen humor eller glimt i ögat så långt man kan se! du däremot kan ju ta allt med lite ironi, du har säker gått igenom 10ggr mer än Berra ändå gnäller han 10ggr mer än dig.......go natt.....

En fråga till dig:

Kommer du att vakna en fin dag som din kusin Johnny och
    inse att din hat är bara en av dem stora avgrunds håll i ditt liv??

Watch it and learn it!!

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-07-14, 22:03

Sossar-e-lata skrev:Berra är en avundsjuk utslagen alkis som bara är en börda för samhället, han är så bitter så man kan inte föra en debatt på ett högre stadium än en ettåring....stackars frun i hans hus, kan tänka mig att han gett henne ett par blåtiror på fyllan.......

Hur njuter du av semestern sa du, sa du? Sitter härinne och delar ut malört?
    I sådana fall: trevlig semester!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-07-14, 22:07

råttan skrev:Jag skulle aldrig kalla någon psykiskt störd.

Det är för att du lider av den diagnosen själv! Very Happy
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-07-14, 22:31

Infra skrev:

Hur njuter du av semestern sa du, sa du? Sitter härinne och delar ut malört?
    I sådana fall: trevlig semester!

Sossar e lata är en wannabetomte med huuudss kreditskulder som håller näsan över vattnet med att flytta runt dessa..
    Om denna tomte sel var så som han utger sig för varför nöter wannabeen sel här?
    Dagens under.
    //berra
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-07-14, 22:55

Redvictory skrev:
    råttan skrev:Jag skulle aldrig kalla någon psykiskt störd.

Det är för att du lider av den diagnosen själv! Very Happy

Så alla som är psykiskt friska anklagar andra för att vara psykiskt sjuka? Bara i vänstermupparnas galna värld. IQ kokosnöt.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 17:08