tW skrev:Varför måste du försvara BF är han ditt alter ego eller??
Du måste ju se vad han ppysslat med i flera år???
partikamrater som håller ihop i vått och torrt, bill och bull, och S-e-l som elaka Måns.
tW skrev:Varför måste du försvara BF är han ditt alter ego eller??
theward skrev:blueheaven skrev:Regndrottning skrev:råttan skrev:redv och ktr,
Ni förlorar debatten med blåfront. Trots öppet mål.
Det går inte att förlora en debatt mot blåfjant... han debatterar aldrig! Det hela blir bara walk-over mot blåfjant.....
Nej du har väl aldrig förlorat en debatt någonsin, åtminstone om du får tro det själv?
Varför måste du försvara BF är han ditt alter ego eller??
Handlar debatter om vinna eller förlora? det visste inte jag ....
trodde handlade om att försöka påverka och låta sig påverkas av andra synvinklar och åsikter. Att bli en smartare mer upplyst människa helt enkelt
NollKollBlue skrev:Jag försvarar inte BF bara hans rätt att yttra sig!
RedCloud skrev:NollKollBlue skrev:Jag försvarar inte BF bara hans rätt att yttra sig!
ja herre jösses, när man trodde the båttom was nådd
blueheaven skrev:RedCloud skrev:NollKollBlue skrev:Jag försvarar inte BF bara hans rätt att yttra sig!
ja herre jösses, när man trodde the båttom was nådd
Att yttranderätten är förbehållen de rättrogna ser jag inte det minsta roligt!
NollKollBlue skrev:Vilket jävla skämt du är pottsorken redviktory!
RedCloud skrev:NollKollBlue skrev:Vilket jävla skämt du är pottsorken redviktory!
och där tog argumenten slut, efter ca 15 minuters inloggning...
Hoppas du kan läsa!
RedCloud skrev:Hoppas du kan läsa!
Det kanske finns bilder....
[blueheaven skrev:[Lägg märke till vem som påstår att det inte går att förlora en debatt!
"]Regndrottning skrev:Det går inte att förlora en debatt mot blåfjant... han debatterar aldrig! Det hela blir bara walk-over mot blåfjant.....
[blueheaven skrev:[Lägg märke till vem som påstår att det inte går att förlora en debatt!
blueheaven skrev:"]Regndrottning skrev:Det går inte att förlora en debatt mot blåfjant... han debatterar aldrig! Det hela blir bara walk-over mot blåfjant.....
Lägg märke till skillnaden på vad jag sade och vad som läses..... Detta måste väl vara tydlig bevis på att BH har MYCKET SELEKTIV UPPFATTNINGSFÖRMÅGA....
blueheaven skrev:Jävlar vilken ful fisk på bilden theward!
Blåfront skrev:Är en fattigpensionär med 54.000 och en nyanländ vuxen med 189.000
Värd lika mycket?
Blåfront skrev:Är en fattigpensionär med 54.000 och en nyanländ vuxen med 189.000
Värd lika mycket?
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Varför är en fattigpensionär mindre värd än en nyanländ vuxen eller familj?
Alla människor har lika värde BrunFront.
Det är bara du som valt att värdera människor utifrån ekonomisk synvinkel.
Vilket naturligtvis är helt i din linje av rasistisk propaganda.
Stick och brinn !!!
Schakalhögern skrev:Uppenbarligen tycker inte RedIdiotJävel att Blåfront är lika mycket värd som andra
RedCloud skrev:Schakalhögern skrev:Uppenbarligen tycker inte RedIdiotJävel att Blåfront är lika mycket värd som andra
Uppenbarligen ?
Din analysförmåga har mycket kvar att önska....
Redvictory skrev:Blåfront skrev:Är en fattigpensionär med 54.000 och en nyanländ vuxen med 189.000
Värd lika mycket?
Åh fy faan ha,ha,ha,ha,ha
Rasistäcklet skrev:Varför kan du inte svara varför en fattigpensionär bara är värd 54.000 mot en nyanländ på 189.000?
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Varför kan du inte svara varför en fattigpensionär bara är värd 54.000 mot en nyanländ på 189.000?
För att siffrorna du presenterar som "fakta" inte är relevanta.
Men det är du för korkad för att begripa.
Och skulle vi svara, så skiter du ju i svaret, om det inte passar.
Du hör hemma på en sluten anstalt.