theward 2009-08-08, 17:26
martin7lindgren skrev:Suck..., Mr Ward! Ni blånäsor måste gilla era svansar, varför annars jaga efter dom som ni gör,
Dina sanlösa vetenskapliga beräkningar gör dig knappast till något snille!
Den stora truten med barnets tunga visar sig allt oftare!
För det första har jag alltid röstat på MP eller VP och det ser jag ingen direkt anledning med att sluta med det heller
ja visst känns det som att jag sin egen svans, när man försöker diskutera med vissa individer
Tvärtemot vad du försöker få mig att se ut som.
Så har jag väldigt stora kunskaper om överlevnad och hur man bäst klarar sig i svåra situationer.
Jag förstår absolut inte vad du menar? menar du att hemlösa ska vara förskonande från allt vad arbete och kamp heter?
ingen absolut ingen kan bara sitta på sin röv och få allt serverat, varför ska en hemlös utan arbete inte behöva kämpa för att få det den behöver??
Har man inga pengar får man ju använda sina kunskaper och kropp för att överleva istället.
So what.. om det tar 3 -4 timmar i veckan att få tag i vatten och 10 timmar i veckan för att fixa med kojan och skaffa ved. Samt 10 timmar för att få tag i mat osv.
Veckan består av 168 timmar, räknar bort sömnen åter står det iaf en bit över 100 timmar att fixa sitt leverne på.
Fast det är klart ska man mest sitta hög på droger eller sprit tillsammans med sina polare. Då förstår att det är svårt