Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+25
Infra
Corven
R.O.F.L
formsvackan
ANNA2LINK
KickTheRasist
GustavAnder
DMustaine
SiP
Blåfront
berralarzon
mimra
PE Dal
theward
blueheaven
kanaljen
Sniperace
Redvictory
Regndrottning
marxisten
Thetaxpayer
lazy
RedCloud
råttan.
MartinLindgren
29 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

råttan.

Antal inlägg : 4318

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 10 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  råttan. 2009-07-19, 22:02

martin7lindgren skrev:Jag tycker det är helt makalöst att du lever i sådan förnekelse att du förnekar dig själv!

Du förespråkar en ideologi som bara några få står bakom, ditt kränkande och förnedrande förnekande över sjuka, skadade och pensionärer, som du liknar vid tärande lata bidragslyftare,

Något du ylat om i flera år, något du inte bara kan projektera över på t.ex mig,

Du får slingra dig och spruta så mycket skit du vill, men du och ingen annan får stå för din egen räkning!

Som vanligt tvingas jag svara på ditt skit om och om igen, men ingen fara, det kan jag göra så många gånger som krävs!

martin lille,

Det du upplever som makalöst är bara din egen förvirring som spelar dig ett spratt. Jag bestämmer vilken ideologi jag tror på serrö.

Jag har aldrig skrivit det du påstår och detta är enkelt att kolla upp fö den intresserade.

Sen är det tråkigt för dig martin att du inte fattar vad ordet projektera betyder, men vi andra får oss iallafall ett gott skratt. Men säg så här: Ingen av oss har ju påstått att de sjuka är lata, eller hur!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-19, 22:30

Så här är det Mr.Råtta, hur enkelt som helst för dom flesta men säkert omöjligt
    för en skitstövel som dig att förstå!

Men att sitta och tjabbla med dig året runt om samma sak, börjar nå sin gräns snart,

Ditt sjukliga mentala onormala, projekterande av alla din Adolf Hitler betenden,
    börjar kännas som spel mot ett mål,

Det är nästan så det känns som om man snodde godiset från ett barn att överhuvudtaget svara på ditt skitsprutande,

Men å andra sidan får ju inte ett nöt som du få stå oemotsagd, så du får väl lalla ett tag till råttusling, !
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-07-19, 23:00

martin7lindgren skrev:Så här är det Mr.Råtta, hur enkelt som helst för dom flesta men säkert omöjligt

Men att sitta och tjabbla med dig året runt om samma sak, börjar nå sin gräns snart,

Ditt sjukliga mentala onormala, projekterande av alla din Adolf Hitler betenden,

Det är nästan så det känns som om man snodde godiset från ett barn att överhuvudtaget svara på ditt skitsprutande,

Men å andra sidan får ju inte ett nöt som du få stå oemotsagd, så du får väl lalla ett tag till råttusling, !

Nej martin, råttan är ingen skitstövel det är bara din fantasi som spelar dig ett spratt!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-19, 23:09

martin7lindgren skrev:Så här är det Mr.Råtta, hur enkelt som helst för dom flesta men säkert omöjligt

Faktum kvarstår martin lille. Du blåljuger om vad jag tidigare skrivit. Inte blir det bättre av att du yrar i nattmössan om Hitler i nästan varenda inlägg.

Ditt nya favoritord: "projektera" som du uppenbarligen inte vet vad det betyder får hela forum att asgarva. T.o.m ett antal vänstermuppar anser ju att du är en idiot martin lille.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-07-19, 23:12

råttan skrev:

Faktum kvarstår martin lille. Du blåljuger om vad jag tidigare skrivit. Inte blir det bättre av att du yrar i nattmössan om Hitler i nästan varenda inlägg.

Ditt nya favoritord: "projektera" som du uppenbarligen inte vet vad det betyder får hela forum att asgarva. T.o.m ett antal vänstermuppar anser ju att du är en idiot martin lille.

jaha och vilka är dessa vänstermuppar då??

undrar varför det verkar vara ett måste att vara otrevligt om man tillhör högersidan..........

kanske är det pga nåt komplex, vad vet jag ... Rolling Eyes
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-19, 23:31

Det kan ju inte vara så att det är lite irriterande att städigt bli anklagad för att vara nazist.

theWard är dock absoluten ingen vänstermupp. theWard är ju en vettig vänsterdebattör.
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-07-19, 23:32

theward skrev:
    råttan skrev:

jaha och vilka är dessa vänstermuppar då??

undrar varför det verkar vara ett måste att vara otrevligt om man tillhör högersidan..........

kanske är det pga nåt komplex, vad vet jag ... Rolling Eyes

Men du måste väl klara av att höra vänstermupp det finns ju uppenbarligen en hel del sådana här?

Det är dock normalt inget du behöver ta åt dig theward!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-19, 23:35

råttan skrev:Det kan ju inte vara så att det är lite irriterande att städigt bli anklagad för att vara nazist.

theWard är dock absoluten ingen vänstermupp. theWard är ju en vettig vänsterdebattör.

ja visst är det jävligt tråkigt att bli kallad saker som man inte är??

tänk om alla kunde sluta med det, vad bra det skulle bli Wink

ps jag vet inte om man egentligen ska kalla mig vänster.
    Visserligen ligger nog huvudelen av min politiska åskådning åt vänster.
    Men jag är flexibel....

Dock vänder jag inte kappan efter vinden Wink
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-19, 23:41

Även jag är flexibel trots att jag lutar en hel del åt höger.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-20, 00:14

Du har varit kristallklar över vem du är i flera år Mr.Råtta, därom råder inga tvivel!

Detsamma gäller mig, en gammal f.d hemlös som rest mig på 10, och börjat få livet tillbaka,
    Bättre sent en aldrig!

Och som tur är slapp man sådana typer som dig, när kampen började på vägen tillbaks,
    Då hade jag inte suttit här idag, så dig Mr.Råtta har jag inget att tacka för!

Du får yla han ljuger hur mycket du vill, men både du och jag vet hur det är med den saken!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-20, 00:47

Visst är det kristallklart att jag är en vanlig arbetare som röstar på Alliansen. Allt annat trams är martins lögner.

Du martin borde kanske vara lite mer tacksam gentemot alla de arbetare som gör din tillvaro möjlig. Inte många världsmedborgare som uppnår din levnadsstandard utan att göra ett skit samt helt utan att visa nånsomhelst respekt gentemot de som gladeligen jobbar hundratals timmar per månad.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-20, 00:56

Vad menar du är en arbetare som sparkar mot mindre lottade medmänniskor som du gör Mr.Råtta,
    Mer värd en andra, NO WAY!

Den enda som kan förändra verklighet och sanningen runt din person är du!
    Försök inte vältra över ditt skit på mig?

Inte mitt problem om du inte gillar det du ser när du kollar i spegeln?

Jag har ju sagt till dig, du är bara en munsbit, Mr.Råtta, det slutar bara med att du är surare än mig!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-20, 01:00

Jag byter gärna livsituation med dig, vill du klara dig på ca 2.500/mån till allt efter hyran är betald,

Återigen får du det att låta som ett straff och få vara så lyckligt lottad att du får vara frisk och arbetsför!

DU ÄR FÖRDJÄVLA YNKLIG HELA DU MR.RÅTTA!
    OCH YNKLIGARE LÄR DU BLI DEN DAG VERKLIGEN KNACKAR PÅ DÖRREN!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-20, 01:12

Jag sparkar inte mot mindre lottade medmänniskor, jag jobbar ihop skattepengar åt dem, och det gör jag gladeligen.

Att du badar i den skit du själv serverat dig är precis som du säger ditt eget fel martin lille.

Varför skulle jag vilja byta livssituation med dig martin? Jag har slitit och kämpat i många år för att ta mig dit jag är. Du däremot har betett dig som en klantskalle och då går det som det går. Tur för dig att du föddes i ett land med ett så pass starkt socialt skyddsnät, något jag tycker är riktigt bra i Sverige.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-20, 02:03

Vad får du ut av ditt betende och förnekelse över hur du beter dig rådis?
    Förstå att du bara är en råttusling som egentligen börjar låta som en spädgris!

Du håller lätt jämna steg med dina polare Rahm & Blåfront!

Kompani snedskjutarn, Mr. Råtta!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-20, 02:12

Jag står för varenda ord jag skriver och förnekar ingenting.

Att arbeta hårt och därmed få glädjen att hjälpa de som har det svårt kan väl inte vara fel? Prova vettja!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-20, 02:32

Jasså nu är är du glad att få jobba och hjälpa mindre lottade än dig själv?
    Det "bullshiten" rimmar taskigt med ditt flera år långa tjabblande om tärande lata bidragslyftare?

Sorry Mr.Råtta du är inte trovärdig för fem öre!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-20, 10:53

martin7lindgren skrev:Jasså nu är är du glad att få jobba och hjälpa mindre lottade än dig själv?
    Det "bullshiten" rimmar taskigt med ditt flera år långa tjabblande om tärande lata bidragslyftare?

Sorry Mr.Råtta du är inte trovärdig för fem öre!

Har hela tiden varit glad över att jag jobbar och betalar skatt. Det jag är mindre glad över är alla latmaskar som p.g.a ren lathet inte hjälper till.

Ser heller inte vad det är som rimmar taskigt. Vi arbetare betalar ju 60-70% skatt för att bidraglyftarna är tärande. Vore de självförsörjande, som martin tror, skulle ju inte skatten behöva vara så hög.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-20, 11:24

Men börjar det inte bli dags att du talar om exakt vad du tycker vi ska göra med dessa du ser som tärande och är enligt dig lata bidragslyftare, som är så påfrestande för dig?

Ska vi ta hand om ofrivilligt inte arbetsföra medmänniskor, vad ska vi göra, dags att du presenterar något nu. Mr.Råtta?

Börja med att klargöra vilka det är som enligt dig är lata?
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-07-20, 14:17

martin7lindgren skrev:Men börjar det inte bli dags att du talar om exakt vad du tycker vi ska göra med dessa du ser som tärande och är enligt dig lata bidragslyftare, som är så påfrestande för dig?

Ska vi ta hand om ofrivilligt inte arbetsföra medmänniskor, vad ska vi göra, dags att du presenterar något nu. Mr.Råtta?

Börja med att klargöra vilka det är som enligt dig är lata?

Martin fortsätter att gömma huvudet i sanden, antingen är man tärande eller så är man närande det finns inga värderingar om person i ett sådant konstaterande!

Om det är fler som är tärande än närande så kommer det inte att gå bra för landets ekonomi är också bara ett konstaterande utan några som helst andra värderingar!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-20, 17:22

till martin
    förstå att jag är din "vän"
    Fast jag ibland ifrågasätter dig..

högern har jag inte mkt för, inte forumhögern speciellt
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-20, 18:17

Det är lugnt Ward?
    Alla har vi bra och dåliga dagar!

Precis som du, har jag också kort stubin, men som tur är så är man inte långsint! Eller hur? Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-20, 18:23

Gömma huvudet i sanden, jag?

Suck..., idag har jag verkligen visat upp mig, när jag var inne i gamla stan och käkade, gissa om det vimmlade av turister med sina kameror i högsta hugg!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-20, 18:27

martin7lindgren skrev:Det är lugnt Ward?
    Alla har vi bra och dåliga dagar!

Precis som du, har jag också kort stubin, men som tur är så är man inte långsint! Eller hur? Wink

nja så kort stubin har jag int och långsint är jag definitivt inte.
    Men högern verkar lida av både kort stubin, taskigt närminne och dessutom av långsinthet. ingen bra kombination det inte tongue

joo dåliga dagar det har jag rent fysiskt, dck lyckas jag ganska bra med att bemästra dessa också.
    Men entaka ggr , går dessa dagar ut över min omgivning.
    Man är ju inte mer än människa ju.....
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-07-20, 18:27

martin7lindgren skrev:Gömma huvudet i sanden, jag?

Suck..., idag har jag verkligen visat upp mig, när jag var inne i gamla stan och käkade, gissa om det vimmlade av turister med sina kameror i högsta hugg!

Vad trevligt martin! Smile

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-28, 04:54