martin7lindgren skrev:Jag tycker det är helt makalöst att du lever i sådan förnekelse att du förnekar dig själv!
Du förespråkar en ideologi som bara några få står bakom, ditt kränkande och förnedrande förnekande över sjuka, skadade och pensionärer, som du liknar vid tärande lata bidragslyftare,
Något du ylat om i flera år, något du inte bara kan projektera över på t.ex mig,
Du får slingra dig och spruta så mycket skit du vill, men du och ingen annan får stå för din egen räkning!
Som vanligt tvingas jag svara på ditt skit om och om igen, men ingen fara, det kan jag göra så många gånger som krävs!
martin lille,
Det du upplever som makalöst är bara din egen förvirring som spelar dig ett spratt. Jag bestämmer vilken ideologi jag tror på serrö.
Jag har aldrig skrivit det du påstår och detta är enkelt att kolla upp fö den intresserade.
Sen är det tråkigt för dig martin att du inte fattar vad ordet projektera betyder, men vi andra får oss iallafall ett gott skratt. Men säg så här: Ingen av oss har ju påstått att de sjuka är lata, eller hur!