MartinLindgren 2009-07-05, 12:02
AVGRUNDEN ÄR INGET DÖDSHOT MR.RASIST!
Som du ser så lever ju jag, men du kan vara helt säker på att jag vet en hel del om hur det är att hamna där,
Jag har nämligen varit där!
Där nere har man lätt att hålla sig för skratt, tro mig, rasa ner i ett djupt hål fyllt med dy, och se lite ljus högt däruppe, och fundera på hur fan man ska komma upp, inte roligt!
Men självbevarelse driften gör att man med sina bara händer som enda verktyg börjar försöka komma upp igen,
Långsamt känns det som man kommer uppåt, till slut greppar man kanten och jublar jag klarade det, för att tappa taget och ligga där nere igen, efter ett xantal försök, grejar sig några, andra kan få det kämpigare, jag lyckades efter många försök ta mig över kanten igen!
Resan jag snackar om är ingen dagstur, det är en lång resa var så säker, om man har oturen att hamna därnere,
Och den dagen du är uppe igen igen såp märker du dig vara en helt annan människa än tidigare, gäller dig också Mr.Bluefront
Men eftersom du inte sågat av grenen ännu, så har du kanske chansen att slippa undan, men efter att ha lärt känna dig sen några år tillbaks så ser jag chansen att du slipper resan som obefintlig,
En början skulle kunna vara att gå ner på knä och be Red Viktory om ursäkt,
Men det är du säkert för korkad att förstå!