Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
formsvackan
MartinLindgren
RedCloud
Blåfront
8 posters

AVSLÖJANDET AV BURKAN!! ÄNTLIGEN!!!!

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

AVSLÖJANDET AV BURKAN!! ÄNTLIGEN!!!! - Sida 2 Empty Sv: AVSLÖJANDET AV BURKAN!! ÄNTLIGEN!!!!

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-29, 18:10

blueheaven skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    martin7lindgren skrev:Hur man än vrider och vänder så tycks dessa hatbrott escalera hela tiden,
    Illa vilket som?
    Sen har vi ju vår egen hatare på båda forumen som sprider sitt budskap allt vad tyglarna håller! No

Men den stora frågan är ju OM det eskalerat, låt säga att det då som du skrev anmäldes 3500 brott 2007, men i statistiken för 2008 är 5900, kan vi då vara helt säkra att det verkligen HAR eskalerat och det inte var så att under 2007 så var det som de då INTE räknade lika stort, dvs 3500, då borde siffran vara 7000, men istället var det 5900 och då har det MINSKAT istället!

Men HUR det i verkligheten ligger till det vet vi INTE eftersom statistiken INTE talar om detta mellan vilka grupper sådan skett

Hatet kommer säkerligen att öka för varje dag såsom SD kommer framåt.

I vilket skalla kan man väll inte veta för säkert. Detta kan bero enkelt på hur mycket IQ väljaren har , men proportionerligt kommer det med SD-Inavel's propaganda att öka.

Sen i din sista meningen ligger lite poäng faktisk , man vet ju inte än mellan vilka "specifik" grupper är det som är mest hattpropaganda.

MVH
    //KTR

Hatt-propaganda?

Hahahah...... Laughing

Vad flinar du åt Lollipop Sugaren ??
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

AVSLÖJANDET AV BURKAN!! ÄNTLIGEN!!!! - Sida 2 Empty Sv: AVSLÖJANDET AV BURKAN!! ÄNTLIGEN!!!!

Inlägg  Sniperace 2009-06-29, 18:13

bara en drift dör din felstavning, det heter HATPROPAGANDA när det gäller HAT, men med två t blir det HATT dvs något du har på huvudet!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-29, 18:17

Sniperace skrev:bara en drift dör din felstavning, det heter HATPROPAGANDA när det gäller HAT, men med två t blir det HATT dvs något du har på huvudet!

Oj sant !!

Tack för förklaringen mellan HAT och HATT men det visste jag väll förut, var lite
    väll för snabbt med skriveriet Wink

Förresten vad menar du med bara med "dör" du menar väll "för"

Wink

MVH

//KTR
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-06-29, 18:25

KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:bara en drift dör din felstavning, det heter HATPROPAGANDA när det gäller HAT, men med två t blir det HATT dvs något du har på huvudet!

Oj sant !!

Tack för förklaringen mellan HAT och HATT men det visste jag väll förut, var lite

Wink

MVH

//KTR
    DET beror helt på mina klumpiga fingrar, d ligger bredvid f Very Happy

och just motorikproblem ingår i min tumörsjukdom....
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-29, 18:28

Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:

Oj sant !!

Wink

MVH

//KTR

Är väldigt ledsen för den sjuka som har drabbat dig, önskar dig allt bästa och att du tillfrisknar snart .

MVH
    //KTR
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-06-29, 18:30

KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:

Oj sant !!

Wink

MVH

//KTR

Är väldigt ledsen för den sjuka som har drabbat dig, önskar dig allt bästa och att du tillfrisknar snart .

MVH
    //KTR

Tillfrisknar gör jag aldrig, men jag har haft den sedan sexårsåldern.

och det är inte cancer, utan en sorts knutor på nervstammarna, heter neurofibromatos.....och normalt är det inget som kommer ta död på mig, bara förkorta livet med ca 15 år....

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 21:44