fredrik rahm (namnnappad) skrev:theward skrev:fredrik rahm (namnnappad) skrev:varför försvarar du "de fyras gäng" (redcloud berra redvictory och martin) ideligen som pajjat hela forumet och tvingat iväg alla till andra forumet??
(nej jag försvarar inte men......) (asså jag menade inte att.....)
and so on
skulle du kalla NÅN av dom speciellt intresserad av att debattera, nått annat än andra debattörer??
Red V, har en hel del bra grejer...men faller ibland för frestelsen att "spåra ur" lite....
i nuläget förstår jag om han gör det, för hans situation kan inte vara helt lätt(krya på dig RV)
De andra två de verkar bara vilja käfta med dig och andra "högernissar" som de inte gillar....
Så tycker jag...
ps tycker faktiskt du är ganska lika "de fyras gäng" faktiskt...
Det finns både bra och riktigt dåliga saker med dig
fortfarande försvarar du 4 st som ALDRIG visat en tillstymmelse till att ens VILJA debattera ÄMNE på ngt forum..och flyttar fokus till mej
och åter igen. backa i denna tråden och kolla vem som FÖRSÖKTE debattera ett angeläget och hett ämne.. ocvh vilka som misslyckades??
nu har jag blockat alla.. och även redcloud alias (båda loggade ut samtidigt skumt nog... som vanligt)
och hoppas på lite LUGN även här
när man blir så kategorisk som du blir nu.
Då slutar man lyssna helt enkelt
Att påstå att de aldrig vill debattera, det är ju som att påstå att du aldrig har gjort något fel...
Dvs inte trovärdigt öht
har haft många bra dialoger med framförallt RC och RV och trots att vi inte tycker lika, så hoppar vi aldrig på varandra