Vänsterpartiet förlorade ett mandat ! De är nästan halverade !
Vi har haft ett bra EU val.
Extra bonus, den största populisten och gratisätarna av alla, Schyman, får inte mandat.
"De är nästan halverade !"
Hade man två mandat, och förlorar ett, så är man halverad, inte "nästan"
blueheaven skrev:Ja jisses vilken stjärnsmäll för vänstern det måste vi fira!
Dao skrev:Ja, ni SD:are måste nog desperat hitta NÅGOT att glädja er åt!
Detr förstår jag...
Regndrottning skrev:Åsikter från en f.d. SD:are.... Detta skall väl ändå ge en fingervisning till hur SD tänker?
http://expo.se/gastkronika_expo.html
fredrik rahm (namnnappad) skrev:blueheaven skrev:Ja jisses vilken stjärnsmäll för vänstern det måste vi fira!
eftersom vänster har kroniskt svårt att förstå text kör vi en bild=)
finns även som modell-lera och teletubbys version för dom vänsterpartister som ej fattar bilder..
Dao skrev:Ha ha... En del har upptäckt att Expo inte är opartiska!!! Det är klart de inte är - de har TAGIT STÄLLNING!!!
Just därför är de viktiga!
GustavAnder skrev:fredrik rahm (namnnappad) skrev:blueheaven skrev:Ja jisses vilken stjärnsmäll för vänstern det måste vi fira!
eftersom vänster har kroniskt svårt att förstå text kör vi en bild=)
finns även som modell-lera och teletubbys version för dom vänsterpartister som ej fattar bilder..
Men här är kanske förklaringen ? Det finns ett stort antal ogiltliga röster, det kanske är vänsterister som efter sin förmåga satt krysset fel, lagt inköpslistan istället för valsedeln i kuvertet, trodde att röstningen sköttes automatiskt av kamrat Ohly ?
Det är jobbigt att vara icke behöriga, man får problem med de simplaste saker.
Dao skrev:Ja, Expo finns för att bekämpa nazism och annan högerextremism!
Skulle dessa inte finnas, skulle Expo inte finnas, och de hade kunnat arbeta för andra saker...
Dao skrev:Ja, Expo finns för att bekämpa nazism och annan högerextremism!
Skulle dessa inte finnas, skulle Expo inte finnas, och de hade kunnat arbeta för andra saker...
Dao skrev:Det är din åsikt, Gustav... Inte min!
Men jag förstår att vissa av er inte gillar den, och är beredda att köpa allt negativt ni kan hitta på om dem... Det är nog väntat av de som skapade Expo...
GustavAnder skrev:Dao skrev:Ja, Expo finns för att bekämpa nazism och annan högerextremism!
Du är lika naiv som du är världsfrånvänd. Fattar du inte att expo är ett gäng arbets skygga vänster typer som gjort en karriär av att skriva om förmodad extremhöger.[/quote
förmodad extremhöger.
Och där placerade jag dig med Blåfront och Folkfronten
http://www.folkfronten.nu/
nu är även du avslöjad GustavAnder!