Jag skäms för att de skickar en griskärring som skall representera sverige! faaan vad jag skäms! Marit Paulssen vilken subba!
2 posters
FP skickar en kärring på 69 bast till EU!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Redvictory skrev:Jag skäms för att de skickar en griskärring som skall representera sverige! faaan vad jag skäms! Marit Paulssen vilken subba!
Ja det är ju kanske fredrikrahms aka mickewredes blivande fru vi talar om, nu får vi ha respekt.
Red V.
//berra
Redvictory- Antal inlägg : 12028
berralarzon skrev:Redvictory skrev:Jag skäms för att de skickar en griskärring som skall representera sverige! faaan vad jag skäms! Marit Paulssen vilken subba!
Ja det är ju kanske fredrikrahms aka mickewredes blivande fru vi talar om, nu får vi ha respekt.
Red V.
//berra
Kan det vara så? isf så ber jag fredrik om ursäkt!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Redvictory skrev:berralarzon skrev:Redvictory skrev:Jag skäms för att de skickar en griskärring som skall representera sverige! faaan vad jag skäms! Marit Paulssen vilken subba!
Red V.
//berra
Kan det vara så? isf så ber jag fredrik om ursäkt!
Nja nu ska vi inte vara njugga mot fredrikrahm aka mickewrede, TheWard tillhanda höll ju solution hur det smörjer vet jag iof inte.
//berra
» Judar skickar båt till Gaza...
» Varför skickar vi Schyman till Bryssel ?...Kolla den du! Nicee!
» Grattis till alla arbetslösa bidragstagare!! Sverige går bäst i Europa ekonomiskt tack vara ALLIANSEN!!!
» Värt att läsa, sossarna när de är som bäst......Dubbel lön till Mona.....eehhh har inte alla det säger nog Mona.
» Rasistisk kärring får vad hon förtjänar?
» Varför skickar vi Schyman till Bryssel ?...Kolla den du! Nicee!
» Grattis till alla arbetslösa bidragstagare!! Sverige går bäst i Europa ekonomiskt tack vara ALLIANSEN!!!
» Värt att läsa, sossarna när de är som bäst......Dubbel lön till Mona.....eehhh har inte alla det säger nog Mona.
» Rasistisk kärring får vad hon förtjänar?