Johan Enning, ordförande för Sverigedemokraterna i Trollhättan, slår i från sig kritiken."
http://expo.se/2009/48_2611.html
Susz X skrev:Hmm..det lär väl inte M gilla?
Eller har jag fel?
blueheaven skrev:Susz X skrev:Hmm..det lär väl inte M gilla?
Eller har jag fel?
När hade du rätt senast?
btw M har ingenting gemensamt med SD!
RedCloud skrev:"Jag har mindre än 8% gemensamt med SD och det samma gäller VPK!"
sanningen är nog att du har 0% gemensamt med VPK då de upphörde 1990.
RedCloud skrev:"För mig är och förblir vp Sveriges svar på kommunistpartiet!"
Jo, du brukar ju ha taskig koll på verkligheten...
Kallar du (c) för Bondeförbundet ?
(m) för Högerpartiet också ?
blueheaven skrev:RedCloud skrev:"Jag har mindre än 8% gemensamt med SD och det samma gäller VPK!"
sanningen är nog att du har 0% gemensamt med VPK då de upphörde 1990.
Första gången jag hör det..........i dag!
För mig är och förblir vp Sveriges svar på kommunistpartiet!
Susz X skrev:"Gunilla Lövgren som satt i Sverigedemokraternas kommunfullmäktige lämnade förra veckan partiet på grund av bristande intern kommunikation. Sekreteraren i den tidigare styrelsen, Jan Carlstein, anger brist på demokrati som anledningen till att han slutade.
Johan Enning, ordförande för Sverigedemokraterna i Trollhättan, slår i från sig kritiken."
http://expo.se/2009/48_2611.html
martin7lindgren skrev:Samtidigt skriver metro idag att fler och fler kvinnor blir nazister?
Man säger också att naziströrelsen kommer arrangera hoppborgar och ponnyridning runt om i sverige på nationaldagen 6 juni, för att locka mammor och barn!
martin7lindgren skrev:Vi får väl hoppas det, citerade bara metros artikel idag,
Vem bryr sig? Och det spelar ingen roll hur du gastar och fjantar dig- ej heller om du flaxar med armarna..kanaljen skrev:Du är fortfarande foe:ad. Jag kan inte läsa ditt trams.
Susz X skrev:Vem bryr sig? Och det spelar ingen roll hur du gastar och fjantar dig- ej heller om du flaxar med armarna..kanaljen skrev:Du är fortfarande foe:ad. Jag kan inte läsa ditt trams.
sd krymper ändå- ja säkert meer på grund av det..tur e väl det..Finns väl inga ungdomar som vill springa diktatoriska gubbars ärenden egentligen..