MartinLindgren 2009-07-04, 12:24
Eftersom mitt handikapp och skador omöjligör allt arbete, så går inte det, därför är jag pensionerad?
Ja jag medverkar i en del för mig både viktiga och intressanta seminarier och konferanser, inte för pengar, jag är glad att mina livserfarenheter kommer till användning,
Det har också tagit några år att skaka av sig den där känslan att vara Nr:2, men det blir bättre hela tiden, tycker jag får bra lön för mödan att kunna göra något för andra,
Eftersom jag blir inbjuden att deltaga så antar jag man tycker jag har något och säga?
Grejen i Göteborg i september blir den största för mig hitills, lite pirrigt faktiskt, ska deltaga i dom största seminarierna, tillsammans med många välkända personer,
Har fått brev om att evenemangen som pågår i tre dagar kommer bevakas av Media från hela världen, allt filmas och bandas, för att användas på internet i TV och andra audiovisuella media i alla territorier under obegränsad tid,
Evenemanget är startskottet för en internationell satsning, och är tänkt att pågå runt om i Europa i ett par år!
VAD NU DET BETYDER? Kanske någon som vet, du kanske RED CLOUD?
Pirrigt ja, men samtidigt känner jag mig hedrad som är inbjuden!
Kan säga att bara se deltagarlistan blir jag lite fuktig av, och den av projektledarna jag haft mest kontakt med har sagt att planeringen för alltihopa redan pågott över ett år!
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-07-04, 12:28, ändrad totalt 1 gång