+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters
LEVE MONA SAHLIN...
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 726
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Håller verkligen med dig theward. Otrevliga, gnälliga och/eller rentav hotfulla personer vill man ha så lite som möjligt med att göra.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 727
Ja du The Ward, vad förväntar du dig när du sitter där och slår dig självf för bröstet, höjer dig själv till skyarna ena dagen, gråter och gnäller andra dagen över din ohälsa?
Samtidigt som du helt grundlöst kopplar ihop mitt elände med spritmissbruk?
Jag står för att jag tycker du är en kappvändare av stora mått,
Sen undrar jag om du är så djävla oskyldig som du vill påvisa, skulle inte förvåna mig om du kutar runt med rakat huvud och ringar i öronen,
Men troligtvis är din barnslighet och omognad kopplad till din ringa ålder, du har mycket kvar och lära om livet,
Så ditt hopp är väl att du mognar till lite när du blir lite äldre?
Sen undrar jag om du är så djävla oskyldig som du vill påvisa, skulle inte förvåna mig om du kutar runt med rakat huvud och ringar i öronen,
Men troligtvis är din barnslighet och omognad kopplad till din ringa ålder, du har mycket kvar och lära om livet,
- Inlägg 728
Hotfulla inlägg ylar Mr.Råtta?
När har jag hotat någon?
Berätta råttan, att jag tycker du är en skitsprutande råttusling är inget hot, att du dagen till ära assisteras av den kappvändande Mr.Ward är heller inget hot!
Inte heller förvånande då kappvändaren ofta är ute och åker med hissen upp och ner!
När har jag hotat någon?
Berätta råttan, att jag tycker du är en skitsprutande råttusling är inget hot, att du dagen till ära assisteras av den kappvändande Mr.Ward är heller inget hot!
Inte heller förvånande då kappvändaren ofta är ute och åker med hissen upp och ner!
- Inlägg 729
martin7lindgren skrev:Ja du The Ward, vad förväntar du dig när du sitter där och slår dig självf för bröstet, höjer dig själv till skyarna ena dagen, gråter och gnäller andra dagen över din ohälsa?
TheWard har inte höjt sig till skyarna och ej heller gråtit eller gnällt. Den beskrivningen passar bättre in på dig martin. Ditt elände är orsakad av din egen dryghet. Samma dryghet som sedan skyller ifrån sig och kräver att andra ska arbeta hårdare för att du martin ska kunna ha ett lyxigare liv. Du är så jävla bortskämd att det är pinsamt. Du borde verkligen skämmas.
- Inlägg 730
martin7lindgren skrev:Hotfulla inlägg ylar Mr.Råtta?
När har jag hotat någon?
Nu skrev jag inte att du hotat någon. Jag skrev att du var hotfull martin lille.
Hur många ggr har du eg. använt ordet skitspruta? 150? Ingen bryr sig om detta trams.
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 731
råttan skrev:martin7lindgren skrev:Hotfulla inlägg ylar Mr.Råtta?
När har jag hotat någon?
Nu skrev jag inte att du hotat någon. Jag skrev att du var hotfull martin lille.
Hur många ggr har du eg. använt ordet skitspruta? 150? Ingen bryr sig om detta trams.
Osmakligt värre är det i vilket fall som helst!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 732
martin7lindgren skrev:Ja du The Ward, vad förväntar du dig när du sitter där och slår dig självf för bröstet, höjer dig själv till skyarna ena dagen, gråter och gnäller andra dagen över din ohälsa?
Vad har min frisyr och eventuella pierchingar med saken att göra?
joo sommarhalvåret rakar jag huvudet med hyvel, snart kanske jag gör det även på vintern. pga att min hårväxt börjar glesna uppe på huvudet och nån flint vill jag inte ha. Tre örhängen har jag och 4 tatueringar.
Vad är det för speciellt med det???
ps du vet väldigt lite om mig och snacket om att jag ska mogna, det bara skrattar jag åt.
jag mognade tidigt, skaffade mitt försat egna hus när jag var 22 år och har i princip agerat far åt min yngre bröder, efter det att pappa gick bort 1997
jag har lärt mig otroligt mkt om livet och sett och upplevt mer än de flesta.
Tror du martin att 25 år som hemlös säger så mkt om livet?
Det tror inte jag... det enda det berättar är ju om livet som hemlös inget mer.
Dvsa det är oerhört begränasde upplevelser.... om man ser till det totala.
Vilket faktsikt märks när du försöker dig på att debattera om andra saker, än just hemlöshet.
Det är mkt förrutfattade menade och även förlegade kunskaper du kommer med.
Vilket iofs inte är konstigt, då du stått utanför samhället så länge
ps skitsprutandet, högmodet och besserwissermentalitetem står du själv för Martin
har du dessutom levt som hemlös utan att ha drogproblem eller mentala problem , vet jag inte hur dulyckats vara hemlös så länge, då verkar det extermt självvalt om man säger så
- Inlägg 733
martin7lindgren skrev:Hotfulla inlägg ylar Mr.Råtta?
När har jag hotat någon?
Baktalande, ignoranta Martin i sitt esse, ser jag
- Inlägg 734
Baktalande Martin, Ja jisses valpen mopsar upp sig?
Nu har du ju talat omj hur hård och rättvis du är, hur man ska se upp så du inte blir brutal,
Och till skillnad mot mig så har du inte valt dina sjukdomar du gnäller om mellan varven,
Du har också sagt att du har garantert skydd mot att hamna i tråkigheter, då du till skillnad mot mig är normal som du utrycker det?
Har du några mer upplysningar om din förträfflighet så ta det på en, så kan du hålla truten sen, eller framföra din förträfflighet till andra,
Jag tycker bara du är en rätt barnslig 37 åring som vänder kappan efter vinden, nästan som en liten puttefnask!
Nu har du ju talat omj hur hård och rättvis du är, hur man ska se upp så du inte blir brutal,
Och till skillnad mot mig så har du inte valt dina sjukdomar du gnäller om mellan varven,
Du har också sagt att du har garantert skydd mot att hamna i tråkigheter, då du till skillnad mot mig är normal som du utrycker det?
Har du några mer upplysningar om din förträfflighet så ta det på en, så kan du hålla truten sen, eller framföra din förträfflighet till andra,
Jag tycker bara du är en rätt barnslig 37 åring som vänder kappan efter vinden, nästan som en liten puttefnask!
- Inlägg 735
Eftersom jag ser er tre, herrar Ward, Råtta och snikarblue som inget annat än en taskig frukost,
En sån där frukost som nästan hela står kvar på bordet när man är klar!
Spelar alltså ingen roll hur ni toppar laget, kommer kutand och hoppar jämfota i vredesmod,
NI BLIR ÄNDÅ INTE STÖRRE ÄN EN LITEN MUNSBIT, ungefär som tre övergräddade, med andra ord vidbrända pepparkaksgubbar,
Nej, nej mig kan ni aldrig slå på fingrarna eller få i gungning, vad ni än tar er till med!
Samtidigt är det bara gratta The Ward, att äntligen tagit plats i laget där han hör hemma!
Spelar alltså ingen roll hur ni toppar laget, kommer kutand och hoppar jämfota i vredesmod,
NI BLIR ÄNDÅ INTE STÖRRE ÄN EN LITEN MUNSBIT, ungefär som tre övergräddade, med andra ord vidbrända pepparkaksgubbar,
Nej, nej mig kan ni aldrig slå på fingrarna eller få i gungning, vad ni än tar er till med!
Samtidigt är det bara gratta The Ward, att äntligen tagit plats i laget där han hör hemma!
- Inlägg 736
martin7lindgren skrev:Baktalande Martin, Ja jisses valpen mopsar upp sig?
Du är helt sanslös,,,
Du måste ha väldigt lätt att få ovänner.
Du är ju närmast bestt av att göra en höna av en lite fjäder...
Nu jag iaf jävligt trött på dig och ju drygare o dummar du blir, desto svårare är det att käna nån som helst sympåati för dig öht
Jag är en en helyllekille rakt av, att du vägrar se det är bra synd om dig.
Med din logik var väl moder theresa oh dalai lama skitsputor också.
Menar hade de diskuterad med dig och tyckt annorlunda eller sagt emot, hade de fått Martins vrede över sig
psnämn et enda tillfälle där jag vänd kappan efter vinden, lyckas du hitta nåt. Då är du rent fantastisk
- Inlägg 737
martin7lindgren skrev:Eftersom jag ser er tre, herrar Ward, Råtta och snikarblue som inget annat än en taskig frukost,
ja du har ju säkert kunnat vara grannlaga med mat de senste 30åren
är man hungrig äter man nästan vad som helst, men det kanske inte gäller dig??
Du vet ju inte vad du snackar om.... munsbiten är snarare du.
Det är lika lätta att snacka med dig, som Blåfront..
Ni är faktiskt väldigt lika om man tänker efter...
- Inlägg 738
En sak är ju helt klar, er tre vill man ju inte ha till frukost,
men det till trots, en liten munsbit var det, större är inte ni pepparkaksgubbar!
men det till trots, en liten munsbit var det, större är inte ni pepparkaksgubbar!
- Inlägg 739
Men det är ju fantastiskt The Ward,
Menar du att du tänker efter, det är ju ett stort steg framåt för någon som du som oftast talar först och tänker sedan!
Men fortsätt du på den nyfunna vägen Ward, så kanske du blir torr bakom öronen en vacker dag du med!
Menar du att du tänker efter, det är ju ett stort steg framåt för någon som du som oftast talar först och tänker sedan!
Men fortsätt du på den nyfunna vägen Ward, så kanske du blir torr bakom öronen en vacker dag du med!
- Inlägg 740
martin7lindgren skrev:En sak är ju helt klar, er tre vill man ju inte ha till frukost,
jo tack jag är ganska solbränd och man blir glad och snäll av mitt sällskap.
Så sämre saker, än pepperkaksgubbe..kan man allt vara
Martin är det jobbigt att svara på frågor och själv behöva ta ansvar för sina handligar och liv?
Det verklar inte bättre för du slingar dig som en metsmask på kroken, när man sätter blåslampan mot dig.
Sen alla desa försök till förolämpningar och skitprtat du kommer med. Gör dig till totalt osympatisk som människa.
Det går helt enkelt inte att varken respetera eler tycka om dig.'
iaf inte när du låter din dåliga sida ta överhanden, för då är du riktigt svinig av dig
- Inlägg 741
martin7lindgren skrev:Men det är ju fantastiskt The Ward,
nyfunna, nä knappast.
jag har varit upplyst och vis länge redan
Dock vet jag att man aldrig blir fullärd och att man hela tiden lär sig nya saker.
Dvs om man inte är som betong i huvudet...Utan lyssnar och tar åt sig ny information istället
ps jag är full kapabel till att både prata o tänka samtidigt,,
tyvärr visar du prov på hur människor blir efter långvarigt missbruk.
De blir argsinta, enkelspåriga och paranoida.
Sen hur vida du drogat eller inte, det vet du bäst själv.
Men du har ett beteende som kraftigt påminner om en missbrukares eller exmissbrukares
- Inlägg 742
martin7lindgren skrev:Eftersom jag ser er tre, herrar Ward, Råtta och snikarblue som inget annat än en taskig frukost,
martin lille,
Om du hade något konkret att komma med så skulle du nog göra det istället för att komma med trams. Det verkar som bidragslyftare martin är väldigt frustrerad över att återigen ha blivit avslöjad som ett fån.
- Inlägg 743
Så du är ute och praktiserar din uråldriga ideologi nu igen Mr.Råtta?
Precis som jag sagt många gånger nu, Adolf Hitler såg också på sjuka, handikappade och äldre precis som du gör Råttusling!
I nazityskland såg man nämda grupper precis som du, som, som tärande och låta, med känd slutgiltig lösning?
Hur du kan sitta och förneka dig själv visar ju bara på vilken feg ynkrygg du är!
Precis som jag sagt många gånger nu, Adolf Hitler såg också på sjuka, handikappade och äldre precis som du gör Råttusling!
I nazityskland såg man nämda grupper precis som du, som, som tärande och låta, med känd slutgiltig lösning?
Hur du kan sitta och förneka dig själv visar ju bara på vilken feg ynkrygg du är!
- Inlägg 744
Det tackar jag för Mr.Råtta,för en avdankad relik från det gammla tredje riket och nazisterna ska bara tycka att jag är ett från,
För att som du sitta år efter år och kalla sjuka, handikappade och äldre för tärande lata bidragslyftare,
Är solklar nazism från den högre skolan, det vet du med!
Men berätta gärna hur du vill lösa ditt stora problem med dom tärande, för dom flesta är nämligen sjuka eller skadade och kan inte börja jobba, så hur löser du ditt problen med dom tärande och lata som du kallar oss för?
En dunk sjövatten och en säck gammla limpor med utgånget datum en gång i månaden och en tilldelad parkbänk till vi faller av pinnen av egen kraft kanske, skonsamt för din ekonomi?
Medans du själv dricker färskt vatten och käkar nybakat bröd, så länge du är frisk och arbetsför vill säga!
För att som du sitta år efter år och kalla sjuka, handikappade och äldre för tärande lata bidragslyftare,
Är solklar nazism från den högre skolan, det vet du med!
Men berätta gärna hur du vill lösa ditt stora problem med dom tärande, för dom flesta är nämligen sjuka eller skadade och kan inte börja jobba, så hur löser du ditt problen med dom tärande och lata som du kallar oss för?
En dunk sjövatten och en säck gammla limpor med utgånget datum en gång i månaden och en tilldelad parkbänk till vi faller av pinnen av egen kraft kanske, skonsamt för din ekonomi?
Medans du själv dricker färskt vatten och käkar nybakat bröd, så länge du är frisk och arbetsför vill säga!
- Inlägg 745
Jag ser alla människor som en tillgång. Jag är övertygad om att alla människor har något att bidra med. Vi är ju också överens om att vill ju jobba, eller hur? Alliansen tar konsekvensen av detta och ger fler chansen att jobba. T.o.m du martin har ju visat att det är fullt möjligt för dig att jobba.
Om du martin lille haft något att komma med så skulle du nog göra det. Istället yrar du förvirrat om Hitler vilket bara bevisar att du är ett fån.
Om du martin lille haft något att komma med så skulle du nog göra det. Istället yrar du förvirrat om Hitler vilket bara bevisar att du är ett fån.
- Inlägg 746
råttan skrev:Jag ser alla människor som en tillgång. Jag är övertygad om att alla människor har något att bidra med. Vi är ju också överens om att vill ju jobba, eller hur? Alliansen tar konsekvensen av detta och ger fler chansen att jobba. T.o.m du martin har ju visat att det är fullt möjligt för dig att jobba.
det där med "chansen" att jobba, håller jag inte med om.
Då det blir ett tvingande och omöjligt ok, för en del att bära och faktiskt klara av.
Fast felet ligger i FK´s regelverk...
Dessutom borde arbetsmarknaden anpassas efter konjukturen och nu borde den följdaktigen vara mindre hård och mera tillmötesgående.
Finns det dåligt med jobb kan man inte ha hur hård o snäva regler som helst
Senast ändrad av theward den 2009-07-25, 11:45, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 747
Menar du att det inte är sant att Hitler och nazisterna gasade ihjäl människor, sjuka, handikappade och gammla som sågs precis som du tycker tärande och lata?
Förintelsen har väl heller aldrig hänt. nej du Mr.Råtta, du är en feg ynkedom hela du?
Jag har frågat dig i flera år vad du tycker vi ska göra med dom tärande och lata, dags att svara snart kanske?
Svårt att se att du ser på t.ex mig som är handikappad, som den tillgång du sitter och blåljuger om, när du aldrig kallat mig annat än tärande och lat!
Du är inget annat än en feg och skitsprutande usling, möjligen mammas stolthet på sin höjd,
Men då känner hon säkert inte sin lilla råttas rätta nylle?
Förintelsen har väl heller aldrig hänt. nej du Mr.Råtta, du är en feg ynkedom hela du?
Jag har frågat dig i flera år vad du tycker vi ska göra med dom tärande och lata, dags att svara snart kanske?
Svårt att se att du ser på t.ex mig som är handikappad, som den tillgång du sitter och blåljuger om, när du aldrig kallat mig annat än tärande och lat!
Du är inget annat än en feg och skitsprutande usling, möjligen mammas stolthet på sin höjd,
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-07-25, 11:47, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 748
martin7lindgren skrev:Menar du att det inte är sant att Hitler och nazisterna gasade ihjäl människor, sjuka, handikappade och gammla som sågs precis som du tycker tärande och lata?
Du är inget annat bän en feg och skitsprutande usling, möjligen mammas stolthet på sin höjd,
Varför dra in nasarna o hitler i detta Martin.
Man är inte nasse, för man tycker annorlunda än dig...
- Inlägg 749
Ser man sjuka medmänniskor som tärande och lata som Mr.Råtta gör, så har man precis samma syn som nazisterna hade,
Och sitter du och förnekar det så är du fan punchigare är jag trodde The Ward,
Men blir inte direkt förvånad då det gäller en kappvändare som du?
KOPPLINGEN ÄR HELT ENKELT KRISTALLKLAR!
Men du får väl en chans The Ward, hur tycker du att Hitler och nazisterna såg på sjuka, handikappade, gammla och oliktänkande,
På vilket sätt skilljer sig Mr.Råttas ideologi och budskap om dom tärande och lata bidragslyftarna från det som hände i Tyskland under kriget?
Men du får väl en chans The Ward, hur tycker du att Hitler och nazisterna såg på sjuka, handikappade, gammla och oliktänkande,
På vilket sätt skilljer sig Mr.Råttas ideologi och budskap om dom tärande och lata bidragslyftarna från det som hände i Tyskland under kriget?
- Inlägg 750
martin7lindgren skrev:Ser man sjuka medmänniskor som tärande och lata som Mr.Råtta gör, så har man precis samma syn som nazisterna hade,
Vad jag sett tycker bara råttan illa om de som är lata och därav tärande.
De som verkligen är sjuka och behöver hjälp har jag inte hört att han ondgjort sig över. Där är skillnaden.
Sen att råttan o jag är långt ifrån ense i allt borde du märkt Martin
bye bye, nu ska jag jobba