Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters

    LEVE MONA SAHLIN...

    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-08-03, 23:06

    vad betyder projetionism?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  råttan. 2009-08-03, 23:09

    martin7lindgren skrev:Mr.Råtta, du är illa ute på flera områden, dels din "projetionism", där du lyfter över dina svagheter på andra oftast på mig!

    Dels ditt maniska flängande i mina bakhasor verkar också kunna ha någon psykologisk term?

    Att du sen nu lägger ditt också maniska "Tobleronande" på mig visar ju att du är helt dum huvudet, tror jag ingen på forum har missat?

    Till sist men inte minst, du har helt omöjligt att förstå vad andra säger, du hör tydligen bara dig själv, "brakegoism" No


    DU ÄR EN RIKTIG SORGLIG RÅTTA, HELT ENKELT!


    Asgarv!!!

    Så här skrev martin tidigare:"Ja du Mr.Råtta, när det gäller dig är ju det meningslöst, då börjar ju du med ditt tjat om det du kallar toblerone?"


    Det var således du martin som började jiddra om Mona och hennes Toblerone. Vad tror du? Tycker hon att alla är värda lika mycket Toblerone som hon själv köpte på statens kreditkort?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  råttan. 2009-08-03, 23:10

    martin lille,

    En liten fråga bara. Tänker på alla kvinnoförnedrande alster du postat. Vad tror du Mona tycker om dem?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-03, 23:26

    Du säger det, ja hur tusan kommer det sig att jag kopplar ihop dig med toblerone köret,
    Jag förstår att det är ett mysterium för dig! No


    Mitt tips är att du borde komma till insikt och ta tag i dina problem, för problem har du!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  råttan. 2009-08-03, 23:34

    martin7lindgren skrev:Du säger det, ja hur tusan kommer det sig att jag kopplar ihop dig med toblerone köret,
    Jag förstår att det är ett mysterium för dig! No


    Mitt tips är att du borde komma till insikt och ta tag i dina problem, för problem har du!


    Att Mona köpte massor av Toblerone på statens kreditkort kan omöjligen vara mitt problem. Att du martin skriver kvinnoförnedrande inlägg är inte heller mitt problem. Att du kallar andra debattörer för nazister, rasister och pedofiler är inte heller det mitt problem. Att du slutligen påstår att uteliggare inte ens vet hur man får tag på vatten har blivit ett jätteproblem för dig då du efter detta helt saknar trovärdighet.

    Så red ut dina problem själv.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-04, 00:54

    Ja du Mr.Råtta, kan inte annat än tycka taskigt om dig, du har det inte lätt i ditt flängande i bakhasorna på mig,

    Tycker du att du har någon utdelning på ditt kampanjande?
    Du tycks ju vara helt besatt i mig och min person, drömmer du om mig också?

    Föresten såg jag allsångreprisen ikväll, och kan du tänka dig att ca 20.000 sjöng allsången lilla råttan!

    Dom undrade sjungande hur du egentligen mådde och var du bodde, tror dom kom fram till att det var i lilla hatten?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  råttan. 2009-08-04, 12:39

    martin7lindgren skrev:Ja du Mr.Råtta, kan inte annat än tycka taskigt om dig, du har det inte lätt i ditt flängande i bakhasorna på mig,

    Tycker du att du har någon utdelning på ditt kampanjande?
    Du tycks ju vara helt besatt i mig och min person, drömmer du om mig också?

    Föresten såg jag allsångreprisen ikväll, och kan du tänka dig att ca 20.000 sjöng allsången lilla råttan!

    Dom undrade sjungande hur du egentligen mådde och var du bodde, tror dom kom fram till att det var i lilla hatten?

    Det är ju onekligen rätt uppenbart vem som är besatt av vem.

    Men som sagt, din trovärdighet är numera lika med noll då du uppenbarligen inte vet mycket om hur uteliggarna har det. Om jag får utdelning? Vad skulle det vara isåfall. Ett gott skratt då och då är ju aldrig fel.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-04, 13:21

    Nu är du ute på hal is igen Mr.Råtta, LYCKA TILL!

    Jag har fan aldrig tilltalat dig en enda gång, annat än att svarat på ditt eviga skitsprutande!

    Eftersom 90% av alla inlägg du postar är riktade mot mig, så finns inget val,
    Kan ju inte gå med på att en sån som du får spruta ditt skit oemotsagd!

    Du vet precis vad jag menar, så ditt slingrande leder bara till att du slår knut på dig själv! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-04, 16:31

    Ja nu har Mona Sahlin varit i Betlehem och talar inför al-Fatahs första partikongress på 20 år!

    Så nu slår väl grabbarna blå knutar på sig själva i ren ilska
    !
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  råttan. 2009-08-04, 17:44

    martin lille,

    Det är relativt ovanligt att någon tilltalar någon om det inte är fråga om ett svar på tidigare inlägg. Faktum är att jag ytterst sällan tilltalat dig martin annat än i svar på dina idiotiska bidragslyftarinlägg.

    Men det ligger säkert något i att många av mina inlägg är som svar på dina. Det beror på att du kriver väldigt många inlägg som dessutom inte bör få stå oemotsagda.

    Att Toblerone gjort bort sig igen är inte ens värt att kommentera.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-05, 00:49

    Suck Mr.Råtta, du har verkligen svårt att förstå?
    Men du sitter väl och glor in i spegeln och slickar dig runt truten i vanlig ordning?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  råttan. 2009-08-05, 00:53

    martin lille,

    Tror du fortfarande att uteliggarnas största problem är att få tag på...VATTEN???
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-05, 01:07

    Ja jag påstår att för hemlösa utan ens tak över huvudet är vanligt rent vatten ett stort varje dags problem?

    Ett av alla varje dag problemen som dom flesta tar för givet!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  råttan. 2009-08-05, 01:10

    Du kanske borde tipsa dem om att det går att få tag på på bensinmackar och offentliga toaletter. Tänkte du inte på det under 20 år som hemlös? Man kan verkligen undra om du ens varit uteliggare när du inte känner till så självklara saker.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  theward 2009-08-05, 10:38

    råttan skrev:Du kanske borde tipsa dem om att det går att få tag på på bensinmackar och offentliga toaletter. Tänkte du inte på det under 20 år som hemlös? Man kan verkligen undra om du ens varit uteliggare när du inte känner till så självklara saker.

    Dessutom kan jag lova att vattenet i naturen är drickbart om man vet vart man ska dricka.
    Med tanke på att många är på kraftigt dekis också. Så kan de nog nästan äta och dricka vad som helst...

    Varför stanna i storstan och ha ett kämpigt hemlös liv, när man kan åka utanför 50 skyltarna och leva mkt bättre?

    Luffare förr hade ganska bra liv..

    Dessutom är ju brist på tid ingen faktor för hemlös.
    För är man hemlös är man väl nmed säkerhet arbetslös??

    Dvs man har minst 16 timmar per dag att skaffa sig mat/vatten för dagen
    och tänkt alla tid man har på sig at förbereda sig för vintern..precis som djuren gör...

    Visst är det hårdare att att bara sitta och ta emot mat och logi på härbärgen.
    Men att leva ett ganska bra liv, med mkt små resurser går om man måste

    Faktiskt hade själv den tanken när jag var lite sjukare än jag är nu.
    Skulle jag blivit utförsäkrad och inte kunat jobba nog mkt för att klara ett normalt liv.

    Då hade jag helt enkelt sålt allt jag ägde8som jag inte behövde,sen köpt grejor jag verkligen behövde) och bott i en bättre koja i skogen.
    För den totala ansträngningen hde blivit tom mindre än ett halvtidsjobb

    Fisken, den fiskar nästan sig själv.
    Svamp och bär finns det gott om oftast
    Vilt det kan man snara.. och ved kan man plocka lite varstans utan att någon bryr sig(bla hyggesrester och vindfäll)
    potatis kan man alltid få tag i så man kan sätta ett gäng på våren...

    Dessutom kan man ju faktisk utföra nån form av jobb ibland och få lite nya friska kronor
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-05, 10:40

    Du dumförklarar dig själv Mr.Råtta, visst finns det mackar, men var ligger mackarna i förhållande till var utsatta och hemlösa håller till?

    Bara hävda att hemlösa ska hålla till godo med toaletter när man behöver vatten, offentliga toaletter låter ju riktigt smaskigt och hygieniskt,
    När det gäller offentliga toaletter, har väl alla varit med om att man bara slår igen dörren, om det är ledigt för det ser skitigt ut
    Ja så klart om man är en råtta!

    Men vilket alternativ en hemlös väljer, mackar, toan, eller sjöar och vattendrag som föreslagits så blir ju just vattnet ändå en kamp varje dag som kräver mycket tid,

    Alltså inte så självklart som för dom flesta medborgarna?
    Men jag har ju förstått att det är helt meningslöst att få en korkad rådis att begripa det?


    -------

    https://acbladet.swedishforum.se/viewtopic.forum?t=2203


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-08-05, 10:45, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 03:18