Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
DirtyDog
lazy
Dao
x-medborgare
SiP
Blåfront
Redvictory
råttan.
Susz X
martin7Iindgren
MartinLindgren
15 posters

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-24, 10:55

    Redvictory skrev:
    martin7lindgren skrev:Ja ofoget att helt öppet utan betänkligheter bara kapa din avatar säger ju allt,
    Men därmed vet vi ju också med säkerhet vem bedragaren är,

    Det tog inte många dagar innan han föll i sin egen grop!
    Men vem blir förvånad, då ingen kan anklaga fåntratten för att vara den skarpate kniven i lådan!


    ADMIN avslöjade ju Mr. Rahm per omgående här på forumet i början när han gick in med sitt första dubbelnick, "M.NORDD"!

    Som jag sagt tidigare! han blir ett problem för Testaren nu!

    Hör och häpna!!

    Jag måste nu försvara fredrik! Hittills har han varit saklig, trevlig och har hållt sig till ämnet på Testaren. Han har diskuterat med MIG som en människa, utan påhopp och nedlåtenhet.

    Det är bra och riktigt trevligt. Trots att jag är misstänksam och letar efter nålstick.

    Fortsätt så, Fredrik!
    Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-24, 11:00

    "Hittills har han varit saklig, trevlig och har hållt sig till ämnet på Testaren"

    Du finner det inte besynnerligt att han på ena forumet skriver att handikappade ska "skallra med stumparna" och på det andra är len i truten som en försäljare ?
    I min värld tyder det på långt gången psykisk ohälsa.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 11:11

    Ja jisses Regndrottning lyfter Mr. Rahm rakt upp i det blå, No
    Det viktigaste är tydligen hur han beter sig mot henne, hur han är mot andra är mindre viktigt!

    JA MR. RAHM EN SANN HJÄLTE! Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-24, 11:22

    Jovisst tycker jag det är besynnerligt. Men så länge han håller sig till ämnet och 'pratar' som en vanlig person tänker jag inte klaga. Jag gillar denna förändring och hoppas att den blir bestående.

    Jag ifrågasätter inte hans förändring utan accepterar den med glädje.

    Don't look a gift horse inte mouth.. Wink

    Vad jag sedan tycker om honom, privat, har inte med saken att göra.


    queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 11:36

    Men jag gillar inte att man, kapar både mitt namn och avatar här på forumet, och skriver skitinlägg och PM till andra i mitt namn!

    Jag gillar inte att man tar min bild, och lägger ut i sina egna falska och lögnaktiga sammanhang,

    Jag gillar inte att som handikappad bli uthängd som en som sitter och skallrar med mina tålösa stumpar!

    Jag gillar inte att bli kallad för någon som kommer hasande med mina tålösa fötter, och händerna släppande i marken dunkande i huvudet överallt!

    Jag gillar inte bli kallad ett pundande drägglande äckel!

    Jag gillar inte att att bli uthängd som en gapande pundare med svarta ruttna tänder!


    NÅGRA AV DEN GUDOMLIGE MR. RAHMS ALLSTER PÅ SENARE TID!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  Sniperace 2009-05-24, 11:38

    RedCloud skrev:"Hittills har han varit saklig, trevlig och har hållt sig till ämnet på Testaren"

    Du finner det inte besynnerligt att han på ena forumet skriver att handikappade ska "skallra med stumparna" och på det andra är len i truten som en försäljare ?
    I min värld tyder det på långt gången psykisk ohälsa.

    Men fundera lite nu RC, du tror inte det kan beror på att han kanske blivit påhoppad och kallad saker av pga sin politiska åsikt?

    Vi har ju klart sett hur ex Martin ger sig på alla som säger emot honom....
    Och sådana finns det flera av, ett ex är ju Infra som beter sig på exakt samma sätt, och ser sig sedan som OFFER när någon blir förbannad och ger tillbaka...

    Du är ju på även på testaren, så du ser ju att DÄR är det inga problem med sådant ännu, INGET har behövt modereras ännu.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 11:42

    Men upp i det blå med honom bara, han kan bara förvänta sig en sak varje gång han angriper mig,
    Sen får han väl sitta och klia andra bakom öronen hur mycket han vill på det nya forumet!
    Men jag säger att det är inte frågan om han spårar ut på testaren, frågan är när?

    Men du kanske tycker det är okey att Mr. Rahm glider in här och spyr ut sitt skit, för att sen glida in på testaren när han avreagerat sig,

    Ungefär sammna betende som er moderator Sniper ägnar sig åt!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-24, 11:44

    "Men fundera lite nu RC"

    har gjort

    "du tror inte det kan beror på att han kanske blivit påhoppad och kallad saker av pga sin politiska åsikt?"

    nej

    "Vi har ju klart sett hur ex Martin ger sig på alla som säger emot honom"

    martin har carte blanche efter "skallra med stumparna"

    "Och sådana finns det flera av, ett ex är ju Infra som beter sig på exakt samma sätt, och ser sig sedan som OFFER när någon blir förbannad och ger tillbaka"


    nu håller vi oss till fredrik....

    "Du är ju på även på testaren, så du ser ju att DÄR är det inga problem med sådant ännu, INGET har behövt modereras än"

    det förklarar fortfarande inte att fredrik kan hålla på som ett psykfall på gränsen till ett sammanbrott här, men inte på det andra forumet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 11:47

    Och vi ser också hur du Mr. Sniper inte missar några chanser att gå in här och angripa mig!
    Du är inte trovärdig, ditt besserwisser stuk och låga moral kommer hinna ikapp dig MR. SNIPER!

    En moderator, som lämnar sitt eget forum, och går in på ett annat för att ägna sig åt personangrepp är fan inte värd namnet,


    DU I DITT NÖTSKAL SNIPER!

    Som du ser, så är det du som går på mig först, i ditt sedvanliga Mr. Rahm betende,
    För att sen börja slingra dig som en reptil!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  Sniperace 2009-05-24, 11:56

    martin7lindgren skrev:Och vi ser också hur du Mr. Sniper inte missar några chanser att gå in här och angripa mig!
    Du är inte trovärdig, ditt besserwisser stuk och låga moral kommer hinna ikapp dig MR. SNIPER!

    En moderator, som lämnar sitt eget forum, och går in på ett annat för att ägna sig åt personangrepp är fan inte värd namnet,


    DU I DITT NÖTSKAL SNIPER!

    Som du ser, så är det du som går på mig först, i ditt sedvanliga Mr. Rahm betende,
    För att sen börja slingra dig som en reptil!

    Rolling Eyes

    Jovisst att helt utan eftertanke göra sig till OFFER.....
    hade du tänkt en enda sekund på ditt språkbruk och hur du angriper meningsmotstånadre hade du KANSKE förstått.

    Sedan en sak, får man INTE vara på mer än ett forum?

    DU är ju på tjuvgods, men se DÄR verkar du inte VÅGA försöka använda samma metoder, hjr kan det komma sig? Rolling Eyes
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  Sniperace 2009-05-24, 12:00

    RedCloud skrev:"Men fundera lite nu RC"

    har gjort

    "du tror inte det kan beror på att han kanske blivit påhoppad och kallad saker av pga sin politiska åsikt?"

    nej

    "Vi har ju klart sett hur ex Martin ger sig på alla som säger emot honom"

    martin har carte blanche efter "skallra med stumparna"

    "Och sådana finns det flera av, ett ex är ju Infra som beter sig på exakt samma sätt, och ser sig sedan som OFFER när någon blir förbannad och ger tillbaka"


    nu håller vi oss till fredrik....

    "Du är ju på även på testaren, så du ser ju att DÄR är det inga problem med sådant ännu, INGET har behövt modereras än"

    det förklarar fortfarande inte att fredrik kan hålla på som ett psykfall på gränsen till ett sammanbrott här, men inte på det andra forumet.



    martin har carte blanche efter "skallra med stumparna"

    Mot allt och ALLA?

    Men hans beteende har ju varit sedan INNAN detta, mot envar som säger emot honom, VAD är det som skulle göra honom oberörbar?

    JAg angrep ALDRIG honom förrän han gav sig på mig med fåntratt, blånäsa och andra invektiv.....


    Och jo, jag tror att Fredrik blev triggad, och gick till ordentlig överdrift, men jag tvivlar på att han ligger bak dubbelnicken, ännu har jag inte sett något som bevisar detta, och kan inte peka ut NÅGON speciell ens..
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 12:02

    Självklart får man vara på vilka forum man vill,
    Men är man som du moderator på testaren så är kraven på din moral högre än på andra,
    Vem tror du att du är, glida in här och bete dig hur fan som helst, det duger inte!
    Du är körd Mr. Sniper!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-24, 12:05

    "Och jo, jag tror att Fredrik blev triggad, och gick till ordentlig överdrift,"

    I så fall blev han triggad och gick till överdrift redan på Aftonbladet.
    Där han också iscensatte nicknapping i sin trotsålders frustration.

    Jag har blivit uppmanad att dö tre gånger härinne på AC.
    fredrik, s-e-l och Tjänstemannabyråkraten var författarna till de gulliga önskningarna.
    Personer som i ett forum kan skriva sådana saker, och sedan var Guds lilla lamm på ett annat har grava psykiska problem. Punkt.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  Sniperace 2009-05-24, 12:07

    martin7lindgren skrev:Självklart får man vara på vilka forum man vill,
    Men är man som du moderator på testaren så är kraven på din moral högre än på andra,
    Vem tror du att du är, glida in här och bete dig hur fan som helst, det duger inte!
    Du är körd Mr. Sniper!

    Rolling Eyes
    *suck*
    den dag DU lägger av mot mig, så lägger jag av mot dig, skillnaden är att jag har hållit mig till sanningen, eler FÖRNEKAR du nu att du varit pundare och amfetaminmissbrukare, jag har ALDRIG sagt att du är det IDAG!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  Sniperace 2009-05-24, 12:08

    RedCloud skrev:"Och jo, jag tror att Fredrik blev triggad, och gick till ordentlig överdrift,"

    I så fall blev han triggad och gick till överdrift redan på Aftonbladet.
    Där han också iscensatte nicknapping i sin trotsålders frustration.

    Jag har blivit uppmanad att dö tre gånger härinne på AC.
    fredrik, s-e-l och Tjänstemannabyråkraten var författarna till de gulliga önskningarna.
    Personer som i ett forum kan skriva sådana saker, och sedan var Guds lilla lamm på ett annat har grava psykiska problem. Punkt.

    Mycket möjligt, men så länga han sköter sig på testaren så ska man ju inte göra något mot honom...

    Missköter han sig så BLIR det reaktion, men det gäller ju samma för ALLA!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 12:09

    Mot alla som går till personangrepp varje gång dem får chansen, precis som du gör Sniper,
    Vad fan tror du jag sågar corvens forum, ett forum med dig som moderator är kört!

    Men det står ju heltb klart att ni fåntrattar saknar tydligen mig, efter som ni går in här och jagar mig i bakhasorna,

    Jag lämnar ju för tusan er på testaren ifred, men ändå går ni här och sparkar och slår efter mig,
    Men det är ju ert val, jag skiter i det!

    Du är inte trovärdig Sniper, Du är jävig, sanningen kommer hinna ikapp dig, du duger helt enkelt inte till ditt nya uppdrag!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty men kära nån

    Inlägg  theward 2009-05-24, 12:15

    martin7lindgren skrev:Mot alla som går till personangrepp varje gång dem får chansen, precis som du gör Sniper,
    Vad fan tror du jag sågar corvens forum, ett forum med dig som moderator är kört!

    Men det står ju heltb klart att ni fåntrattar saknar tydligen mig, efter som ni går in här och jagar mig i bakhasorna,

    Jag lämnar ju för tusan er på testaren ifred, men ändå går ni här och sparkar och slår efter mig,
    Men det är ju ert val, jag skiter i det!

    Du är inte trovärdig Sniper, Du är jävig, sanningen kommer hinna ikapp dig, du duger helt enkelt inte till ditt nya uppdrag!

    Du är ju inte ett dugg bättre.
    Personangrepp är ju det enda du sysslar med nuförtiden..........

    Sniper har då aldrig kallat mig saker iaf.

    Du Martin trort att alla vill åt dig, sånt kallas paranoia.

    Blir du emotsagt är man en idiot, hora en nåt annat trevligt...

    Han jag någonsin kallat dig för dessa saker? nope
    Däremot har jag sagt åt dig att tagga ner lite och bli lite trevligare.

    Det är helt femma det.
    Visst finns det de som förnedrat och hoppat på dig, men dessa människor har inte bara nöjt sig med att mobba dig.

    De hoppar på alla oliktänkande helt enkelt.

    Du skulle tjäna mkt på att verkligen ta reda på vilka som är dina vänner.
    Det skulle underlätta både ditt och vårat forumdeltagande
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-24, 13:16

    Jösses Räddnings västen på jollen i plurret... Nån som hittat proppen ännu???
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 13:42

    Och du The Wards blir mer och mer som ett skämt,
    Store tuffe starke, hårda och rättvisa The Ward,

    Börja inte jiddra med mig du också, kommer bara sluta med att du blir sur!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 13:48

    Du vet The Ward, det är inte bara du och fantomen som är så hårda och rättvisa som du så gärna vill påvisa att du är, No

    Mig veterligt har jag aldrig gått på dig?
    Men vill du gå några ronder, så inte mig emot!


    Du fortsätter vända din kappa efter vinden, som en hissad flagga i full storm, vad du räknar med att vinna på det, vet nog bara du själv, No
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 13:53

    Vi är ju alla ute på forum frivilligt, passar det inte kan man ju alltid utgå!
    Eller hur The Ward,
    Hård och rättvis enligt egen utsaga, men du kommer få lära dig att jag inte viker ner mig för att du börjar yla,


    Men tala gärna om för mig vad jag gjort dig?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  råttan. 2009-05-24, 20:23

    martin lille,

    Du sprider propaganda. Det är problemet.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty inget..förutom att du är otrevlig mot mig

    Inlägg  theward 2009-05-24, 20:28

    martin7lindgren skrev:Vi är ju alla ute på forum frivilligt, passar det inte kan man ju alltid utgå!
    Eller hur The Ward,
    Hård och rättvis enligt egen utsaga, men du kommer få lära dig att jag inte viker ner mig för att du börjar yla,


    Men tala gärna om för mig vad jag gjort dig?

    Allt pga att jag velat att du skulle tagga ner lite och vara mindre otrevliga mot andra.

    Då de reagerar med att bli otrevligare tillbaka. Sen är cirkusen igång..och forumet i totalt kaos

    Du förstår jag har sagt åt dig av ren välvilja, inget annat.
    Den som har rätt att bli arg är isåfall jag...som känner mig ganska orättvisst behandlad av dig

    Du är inte den enda som haft en besvärligt liv och du är inte den enda som får utstå mkt skit här på forumet

    Sponsored content


    ÖPPET BREV TILL ADMIN...! - Sida 2 Empty Sv: ÖPPET BREV TILL ADMIN...!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 18:30